2010/09/30

Tingeling Halloween Couture oraz Mortal Kiss

EDIT: SKLEPY JUŻ W STARPLAZIE

Ciuchy ze spoilerów jednak pochodzą z nowej kolekcji Tingeling Halloween Couture która już się pojawiła w starplazie, niestety nie w nowościach (pewnie to kwestia czasu). Jak widzę trochę rzeczy jest dla nie ss i są nawet tanie jak na ten sklep. Również spoilery które pokazywałam chwilkę temu są zapowiedzią sklepu, będą one z Mortal Kiss.


ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

Zapraszamy do zagłosowania na nasz blog: KLIK

50 komentarzy:

  1. Fajnie może coś kupie

    Marti98xDg

    OdpowiedzUsuń
  2. wyrąbanie ! : 3
    miałam nadzieję że będzie tingeling na halloween , i jest ! : D .
    ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ; D druga i piąta sukienka z pierwszego obrazka są boskie :) musze je mieć xd
    pozatym reszta ciuchów jest też całkiem spoko ;D podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. oh my gosh!!!!! tindelling jest absolutnie genialne! boskie!

    xkeylimex

    OdpowiedzUsuń
  5. z tego tingeling wykypie wszystkie te ciuchy! sa extraaa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaaaaaaleee mi się to wszystko podobaaaaaa ide dokupić sd :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Tingeling Halloween Couture!
    Wykupuję wszystko :x

    No, może oprócz tej kiecki za 40 sd.

    /xXgreen0appleXx

    OdpowiedzUsuń
  8. b.fajne na pewno coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tingeling Halloween Couture jest cudowne!!!!!! Chyba wykupie połowę sklepu!!!!!


    Juliette116

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszy sklep jaki kiedykolwiek był na sd, mój ulubiony, a ja nie jestem ss ani nawet nie mam nic na komórce :l

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre ciuchy są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Tingelinga podoba mi się długa szara kiecka, fioletowa z falbankami oraz buty z takim futerkiem.
    No a z Mortal Kiss niebieskie rajstopy, boskie są <33

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie , na pewno coś kupie x D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne, tylko na razie nie mam za co kupić tych cudownych rzeczy ;(
    Ale się postaram o więcej stardollarów. Bo muszę niektóre rzeczy kupić! Te z halloween!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam już wydałam na w sumie 125 . xdd

    OdpowiedzUsuń
  16. chciałabym sobie coś kupić ale nie mam kaski , więc jak ktoś by mi chciał zrobić tą przyjemność to ZAPRASZAM DO MOJEGO SB ;)

    AsiaSi97

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny sklep, a i zagłosowałam oczywiście, to najlepszy blog w Polsce!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo, dopiero teraz zauważyłam, że zrobili w starplazie nową zakładkę decor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te ciuchy są nie w moim stylu, ale lubie bawić się modą, więc może do niego looknę.;d
    może..?? nom.. może, bo nie jestem zbyt ciekawa półmrocznym stylem.. niedawno dostałam cerrtyfikaty 2.. na styl belli i edwarda.. w rrzeczywist. oczywiście, bo na stardoll takich nie rozdają.. szkoda, nie??xdxd.. a co tam u was??

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, w suiteshopie są wyprzedane 2 rzeczy, flaga Rosji oraz tak lornetka stojąca z penthousu. ;)

    Paulincia68

    OdpowiedzUsuń
  21. Extra :)
    Ja chciałabym tą sukienkę za 40 sd ale nie wiem czy na nia tyle wydam :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne! Zostało mi jeszcze 60 sd., teraz se ss sprawię i pewnie trochę tego kupię :D

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  23. na pewno coś kupię! niektóre rzeczy są boskie:d
    Magdaaa007

    OdpowiedzUsuń
  24. kupiłam tą boską fioletową sukienkę z falbankami <33
    piękna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne i dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
  26. super, niestety nic nie kupiłam, bo mnie nie stać na razie ;((

    OdpowiedzUsuń
  27. VOILE czy jakoś tak się naprawdę postarało :)

    OdpowiedzUsuń
  28. całkiem fajne, ale nie podoba mi się ta szarość...

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi się podoba fioletowy rajtopy i czarną spódnicę która jest na drugim manekinie i na drugim obrazku ;D

    OdpowiedzUsuń