2010/09/20

Nowy sklep - Front Row New York

Co o nim sądzicie ? 


30 komentarzy:

  1. Sama nie wiem. Może i jest fajny. Jest w nim kilka rzeczy nie dla ss :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poza tym, że jest dość drogo, to ubrania nie powaliły mnie na kolana.

    Ostatnio praktycznie nic nie kupuję w staplazie, bo stardoll stał się coraz mniej oryginalny.. Admini dodają kopię starych ciuchów, albo jakieś brzydkie, niekształtne szmatki.

    /xXgreen0appleXx (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś widzę, że dość dużo nowych sklepów doszło do Starplazy. Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm takie sobie.... :\

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic się nie wyróżnia. Równie dobrze mogli by je dodać do normalnego sklepu i z ceną 2x niższą.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam zamiaru nic kupować , a chciałabym jedną rzecz, ale nie mam kaski ;(

    AsiaSi97

    OdpowiedzUsuń
  7. Super:0
    Kase musze szykowac:D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  8. jest kilka fajnych rzeczy ale te które mi się podobają są dla ss

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki sobie , tylko srebrna torebka wpadła mi w oko .

    OdpowiedzUsuń
  10. Jednak po długich namysłach zakupiłam spódniczkę. Myślę nadal nad kurtkami ale troszkę za drogie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że ubrania nie są złe. Tylko ceny mogłyby być niższe...

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  12. Ceny troche wysokie i malo rzeczy któe mi się podoba :(

    MissCherryLady7

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widzę nic ciekawego. Ostatnio wolę wydawać kasę na większą ilość kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  14. W tym sklepie są okropne ubrania. Nic nie kupię :(

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę przyznać, że nawet mi się podobają

    OdpowiedzUsuń