2010/09/23

Reklama

Chcesz wygrać darmowe doładowanie superstar? 
Tak?
Wystarczy że weźmiesz udział w jednym z naszych konkursów!
Chcesz wygrać 2 HB za które zapłacisz tylko 2sd? 
Tak?
Zapisz sie do obserwatorow bloga: 



Ale to nie wszystko już jutro , bo w piątek o godz 17 zaczynamy Piątkowy Wieczór Konkursowy (jest bardzo często) do wygrania stardolary, prezenty , reklamy. Zapisz się a nie będziesz żałować. Jeśli dodajesz się z tego bloga napisz w notce "Nowi obserwatorzy" że się dodałaś weźmiesz udział losowaniu dwóch Hb i stardolarow ;]



Ps: Zapraszam też na drugiego cudownego bloga na którym czeka na was duża ilosc konkursów i wiadomości:http://www.stardoll-onilne.blogspot.com/

45 komentarzy:

  1. ja już dawno byłam obserwatorem. ;dd

    niecierpliwa

    OdpowiedzUsuń
  2. Współprowadzę tego bloga !
    Zapraszam też na www.stardoll-marie-cray.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog.Lece sie zapisac:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog jest także polecam ma strasznie dużo konkursów ocywiście nie chcę razić autorów tego więc ten blog też jest super na serio

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. dodałam się do obserwatorow ;)

    dominikula25

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje juz od kilku miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja znalazłam prostszy sposób na sukienkę ze sdtv :)
    info tutaj: http://ourstardoll2.blogspot.com/2010/09/darmowa-sukienka-stardoll-tv-prostszy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. No zajrzę ale się zastanowie co do obserwowania ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. A reklama nie za bardzo mnie zachęca

    OdpowiedzUsuń
  11. oczywiście,że zajrzę :D może blog będzie fajny! MissIga_

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba nie będę mogła brać udziału w losowaniu , bo już jestem obserwatorką od dawna .

    OdpowiedzUsuń
  13. hmmm...Ja też zajrze;]
    ---michasialina

    OdpowiedzUsuń
  14. na drugiego bloga zajrzę , ale obserwatorem jestem od dawna.

    OdpowiedzUsuń