2010/09/27

Reklama

Cześć !
Nazywam się Kasia , a na stardoll Kasik101 . W tej reklamie chciała bym zareklamować swój blog :

 
Chymmm….
Blog wydaje się jak wszystkie inne lecz ?
Nie każdy blog jest inny ! Każdy ma inną osobowość !
Lecz czemu możecie wybrać akurat mój …?
Oto parę przykładów czemu możecie akurat go wybrać :
1. Na tym blogu można się bawić ponieważ nie będą tam tylko dar mówki , konkursy itp. Będą historyjki , gry , wywiady .
2. Na blogu zaczęłam organizować co piątek wieczór od 18.30 do 21.00 konkursy !!W których będzie można wygrać małe i duże sumy SD oraz prezenty :) Oczywiście pieniądze z reklam idą na konkursy dla was !
3. Na blogu będą zdarzały się głosowania dotyczące , np. .:
· Redaktorów
· Covergirl bloga
· Nowych ulepszeń
· Nagród
· Nagradzania



http://pl.euabc.com/media/scaled/kjAJbi.jpg



4. Dobra mało jest jeszcze powodów ale mam jeszcze parę , które powinny was przekonać : ) Na blogu nie będzie mowa tylko o stardoll , bo blog stanie się nudny będzie też o zwierzętach , nowych kreacjach , o gwiazdach . Będziemy prowadzić taki nasz mały starblog : )
5. Chmmm …. Przykładów zaczyna mi brakować … Ale nie szkodzi , bo mam ostatni bardzo fajny przykład
(mam nadzieje) Ostatnio rozmyślałam co by tu jeszcze dodać i wymyśliłam , że skoro mamy CoverGirl na blogu to przydało by się coś dla niej zrobić więc tak co zyska blogowa CoverGirl :
ü Darmową reklamę na naszym blogu przez tydzień
(CoverGirl blogowa chwilowo będzie raz na tydzień)
ü 50 SD
ü Wywiad jak to być blogową CoverGirl ( jeżeli się zgodzi )


  
Najpierw możecie tylko oglądać przez parę dni bloga , a potem się do niego zapisać ja naprawdę dużo nie wymagam. Na blogu możecie znaleźć temat potrzebuje redaktora dokładnie potrzebuje 3 redaktorów , bo jeżeli będę sama naprawdę to co obiecałam będzie bardzo wolno szło : (  Tak samo jak na tym blogu jest trzech redaktorów i sobie radzą:)


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjMPNNhElbYSKUoX4UxPmNtejzElvxPEILdLP2pE06BADVqHxx0G_p-LVCo5Ioe58nCf03Mfbtas0cpCLuGw-FXrqY3VvrOlNMncpThVczGA3xTLfKq3BE2fiUqlzY2cT-jzPEf1L7zSMM/s1600/blog+board.jpg

To więc jak przekonałam was ?
Pozdrawiam i z góry dziękuje Kasik101 :)

31 komentarzy:

  1. Hmmm.... za długie.nie przeczytałam.Nie lubie jak są długie reklamy..heh..

    OdpowiedzUsuń
  2. Przekonałaś mnie więc zajrze :d
    PS; dodam się do obserwatorów:p

    OdpowiedzUsuń
  3. hm.. blog jak każdy inny ;P. ale dodam się

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam .
    Zapiszę się . :D

    OdpowiedzUsuń
  5. omg, mnie nie przekonałaś bo za dużo czytania xd

    OdpowiedzUsuń
  6. za długi tekst, nie chce mi się czytać :|

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się rozpisałaaaaś ;]
    Ale na bloga zajrzę (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kórcze! Mósi to być świetny blog ,już idę zajrzeć! Obowiąskowo ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. zajrze. ;D nawet wszystko przeczytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubie dlugich reklam , nie przeczytałam xDDD ;))

    MissCHerryLAdy7

    OdpowiedzUsuń
  12. ja napewno zajrzę :)
    ~ZawszeSweetAnn

    OdpowiedzUsuń
  13. napewno zajrzę :)
    ~ZawszeSweetAnn

    OdpowiedzUsuń
  14. "Blog ma osobowość"... Yhy, w takim razie mój telefon też.

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny, blog=]]] Zostałam jego redaktorką! Zapraszam! ( tylko nie uznajcie tego, że się przechwalam)
    Pozdrowienia dla Was=D

    OdpowiedzUsuń