2010/09/29

Nowy sklep

W starplazie pojawił się nowy sklep - GAME ZONE z różnymi rzeczami do apartamentu. Podobają się wam? Mi nie za bardzo, tylko pojedyncze rzeczy... Jakoś nie jest to mój styl i uważam ze do niczego mi się one nie przydadzą...


ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

43 komentarze:

  1. Fajny ale mi raczej też się nie przydadzą więc nie będę kupować

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam sobie tylko grzybka z Mario. Reszta nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Yyy po co to ? No poduszki iii te takie pudełka czy szafeczki z pierwszego są fajne ale wolę ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię pacmana i nie jestem raczej zainteresowana ;D ale fani pewnie oszaleli XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej nic nie kupie nie podobają mi się te rzeczy ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki żal wgl ;/ . Meble z Pacmana :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie kupię. Nie podobają mi się rzeczy - nie są w moim guście ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się tylko pare rzeczy podoba ; D ale ogólnie jest fajny xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Pacman heh. .xdd Ale i tak nie kupuję xdd

    OdpowiedzUsuń
  10. yy podoba mi sie tylko ta kanapa i stolik

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za takimi sklepami, nic nie kupię. :3

    /xXgreen0appleXx

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne ,ale raczej mi się nie przydadzą ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Poduszki są fajne i te lampki no i tam parę rzeczy ale tak to mi się nie podobają..

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  14. Futrzaste poduszki są fajne :))

    OdpowiedzUsuń
  15. oo ciekawy sklep
    chicabottom

    OdpowiedzUsuń
  16. no mnie też za bardzo się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie też się niezbyt podobają jedynie mogą być te poduszki .

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi z 3 obrazka podoba mi się różowa podusia! kupiłam już ją, nawet nie droga ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. i na co ten sklep ; p xD nic ciekawego xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście - istne `game zone`...

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  21. Ehh ... Raczej nic się nie przyda ;))

    MissCherryLady7

    OdpowiedzUsuń
  22. Niektóre rzeczy są fajne jak np . ta różowa poduszka . : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobają mi się tylko poduszki

    OdpowiedzUsuń
  24. mi się podoba tylko to krzesełko z pacmana ^^ ale i tak nie pasuje do mojego apartamentu więc nie kupię a poza tym ono chyba jest dla superstar a ja teraz nią nie jestem...

    OdpowiedzUsuń