2010/09/14

Reklama

Cześć

Jestem misiunia-unia i Fioliola  zachęcam was do obserwowania naszego  bloga .. :D
oryginalny-stardoll.blogspot.com/


Od dziś każdy kto zaobserwuje nasz blog pod tym tematem komentarz ze swoim nickiem to jest link  http://oryginalny-stardoll.blogspot.com/2010/09/czesc-jestem-misiunia-unia-i-fioliola.html jeśli naciśniecie w to przeniesie was do mojego bloga a tam pod tematem napiszecie komentarz musicie być obserwatorami mojego bloga !!!!


Do wygrania :

* 5x prezent dla ss do 5 sd 
* 20 sd 
* 2 reklamy w poście 
* 4 reklamy na pasku bocznym
*100 sd


* Scuba DKNY
* DKNY Satin Crystall Dress
* 2 wybrane LE  
* 2 wybrane Antidote
* 4 wybrane DKNY oprócz Saina i Scuby 
 

Odbędzie się wszystko losowaniem !
Codziennie nowości , kody , konkursy !!!!



Osoby które było obserwatorami nie biorą udziału a jeśli nas oszukasz jesteś zdyskwalifikowany ! 
DUŻO KONKURSÓW  JUTRO BO JEST JUTRO DZIEŃ KONKURSÓW !!!!!! 





Obejrzyj blog przyjrzyj się a nie pożałujesz blog extra jest więc na co czekasz no dalej obserwuj ! 






Jutro będzie dzień konkursów od 17 , 00 do 18 , 00 zapraszamy naszych nowych i  miłych obserwatorów !http://oryginalny-stardoll.blogspot.com/

27 komentarzy:

  1. może dodam się do obserwatorów, zobaczę jeszcze :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem obserwatorem :***
    _site_models_

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. dodam sie .. ale itak ten blog jest nie zastapiony!

    OdpowiedzUsuń
  6. a juz wiem .. coś zle z linkiem jest :P ale udało mi się wejść :>

    OdpowiedzUsuń
  7. już obsrwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Informuję, że nie działa mi stardoll (tzn. nie mogę się do niego zalogować) Pisze: przepraszamy ale nie możesz się teraz zalogować. Spróbuj później.
    U Was też tak jest?? ;)
    Pozdrowienia dla redaktorek i czytających ten blog ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. P.S. Też już się dodałam do obserwatorów xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Potem może wpadnę, teraz siłuję się z biologią :((

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodałam się już do obserwatorów.:)

    aniaa07

    OdpowiedzUsuń
  13. dodałam się do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dodałam się i zgłosiłam się do losowania . ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  15. sorry bardzo, ale nie będę się dodawać do obserwatorów na bloga oszustki i złodziejki. po 1: ukradłaś mi kiedyś konto
    po 2: wypisywałaś o mnie jakieś głupoty na swoim byłym blogu i dałaś zmontowane screeny
    po 3: Twoja scuba miała być już raz rozlosowana (wystarczyło zagłosować na Cb w ankiecie na jakimś blogu) a jakoś nie wierzę, żebyś miała drugą. możecie sobie myśleć, że jestem chamska i niemiła, ale rzeczy takich jak kradzież konta nigdy się nie zapomina. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie mam czasu ;-] Ledwo co zdążę wejść na Stardoll i na mojego bloga ;-)

    MileyCyrusXXI <-- to mój nick na Stardoll

    OdpowiedzUsuń