2010/09/29

Wrocilam

Hej kochani

Chcialam Wam powiedziec ze juz wrocilam z wakacji. Bylo super.

Wrocilam do domu i sie okazalo sie ze bateria w moim laptopie sie popusla ;/ i jeszcze nie wiem co mam z tym zrobic, czy kupic nowa - o ile znajde czy nowego laptopa. Na razie bede kozystac z meza laptopa na ktorym nie ma polskich znakow takze przepraszam za pisownie. Nie wiem jak bedzie z wklejaniem obrazkow itd ale mam nadzieje ze bedzie ok. Mam nadzieje ze fajnie spedziliscie czas jak mnie nie bylo. Do pisania postow wroce jutro, nusze sie najpierw rozeznac co i jak aby nie dublowac Gabi czy Domi.

Trzymajcie sie, pozdrawiam :)

52 komentarze:

  1. Mam nowinke stardoll to rozsyala do ludzi i52.tinypic.com/2vuni55
    na e-mail jesliumiescice to w notce to porsze o mój nick :)

    Savin07

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że wruciłaś brakowało mi cię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że już jesteś ! ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. o, fajnie, że znowu jesteś :)
    ale nawet nie wiedziałam, że masz męża :P no to pewnie jesteś starsza niż przypuszczałam... oceniałam, że masz ok. 19-20 lat xD

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie , że ci się udały wakacje (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że udał ci się wyjazd. Dobrze, że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że wróciłaś.
    Gabisia i Domioka świetnie się spisywały jednak brakowało mi Ciebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się że już jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że urlop się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sprawdź swój email jutro przez cały dzień będzi można być SS za free


    Aneczka96

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie że już jesteś, też nie przypuszczałam że masz męża. Ja myślałam wg, że jesteś jeszcze młoda .xD


    Martinika52

    OdpowiedzUsuń
  12. cieszę się, że wyjazd się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiedziałam,że jesteś młoda,ale nie spodziewałam się,że masz męża!

    Super,że wróciłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cholera ja tego nie dostałam wścieknę się wszystko co fajne mnie omija

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja cie . Ile masz lat :D ?
    Fajnie że wróciłaś w końcu ; ) .
    Werucccia_xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Martinika mam 26 lat wiec uwazam sie za mloda osobe, w duszy czuje sie ciagle jak 16/18 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To fajnie ale mam do Ciebie takie pytanie no, nie na temat tak z ciekawości dlaczego interesuje Cię stardoll ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, że już wróciłaś.! :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie że już wróciłaś ; ***
    super blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Wkoncu wróciłaś ;) Bardzo za tobą tęskniliśmy ;*** Mam nadzieje że wakacje udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że jesteś ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. cieszę się bardzo, że wróciłaś :) czekam na Twoje notki ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze, że wypoczęłaś :)
    Szkoda, że laptopik nie działa ale to nic dla naszej GoSi ! ;)

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że wróciłaś ^^ Jesteś w wieku mojej siostry xD
    Iwonka11

    OdpowiedzUsuń
  25. JEST!! wrociłaś :)
    Jak wakacje? wypoczęta?:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie ;D Witamy Ponownie :) dużo się działo ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie że wróciłaś ;)
    Cieszę się że fajnie spędziłaś czas ;] .

    OdpowiedzUsuń
  28. Ahh ile ja bym dała żeby sobie pojechac na takie krótkie wakacje po wakacjach...;)

    OdpowiedzUsuń
  29. OOO :))
    Też bym chciała teraz takie wakacje :))

    MissCherryLady7

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie że wróciłaś

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie , że powiedziałaś ile masz lat , bo Gabi i Domi już powiedziały . ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. cieszę się że wróciłaś:) :) :)

    olcia21031

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja zawsze tak do końca nie wiedziałam ile masz lat. Wiedziałam tylko, ze jesteś starsza od Gabi i Domi ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. fajnie, że wróciłaś :)
    a baterie się da kupić nową bez problemu, przynajmiej do mojego tak xd

    OdpowiedzUsuń