2010/09/25

Darmowa perkusja

1. Wejdź na dutchproxy.nl/ lub surfert.nl/
2. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/cinema/?id=185
3. Zaloguj się
4. Perkusja czeka w apartamencie.

ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site
____________________________________________________________
Reklama
Cześć Wam wszystkim. Zapraszam Was na mojego skromnego bloga - magazyn-i-stardoll.blogspot.com - w którym to piszę ze swoją siostrą czasem jakieś notki... Zapraszam :* Paa - alejaja5000 & honia1222honia

21 komentarzy:

  1. po co admini dają darmówki, które kiedyś były za sd? żeby udzie żałowali, że na darmo wydali sd ;/?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam . xdd
    Ta perkusja byłą kiedyś za stardolle a teraz można ją mieć za free . xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie robię bo mi się do niczego nie przyda, a po drugie Gosiu proszę dodaj jakąś swoją fotę bo jestem bardzo ciekawa jak wyglądasz w rl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam , może się kiedyś przyda , ale na razie ląduje w schowku . : P

    OdpowiedzUsuń
  5. ble gdyby nie ten napis camp rock to by była nawet spoko

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby nie straszny zielonkawy kolor i napis... Ale i tak nie robię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie robie , i tak nie skorzystam :))

    Misscherrylady7

    OdpowiedzUsuń