2010/09/17

Nowy styl - Sk8r Sleek


Co o nim sądzicie ? 

33 komentarze:

  1. Oooo jestem pierwsza o.O więc nawet fajny ten nowy sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się ten styl. Zupełnie nie w moim stylu;d
    Magdaaa007

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. drugi obrazek mi się nie podoba , ale pierwszy może być.

    AsiaSi97

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się podoba;) Taki na luuzie;D

    OdpowiedzUsuń
  6. styl fajny, ale najbardziej podoba mi się brązowa fryzura z drugiego obrazka ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. mam zastrzeżenie co do póz: graficy powinni bardziej się postarać, zamiast kopiować nogi/ręce z poprzednich stylów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja może kupię tylko torebkę z napisem New York .

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się nawet podoba :) A czy to normalne, że w starplazie pokazują stare HB? na tej wystawie? Bo według mnie nie... Na trzeciej stronie na wystawie, jest naszyjnik, stare GB. Może Was to zainteresuje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się.

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się podoba ;] W moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fuuuj...a szczególnie ten sweter na drugim rysunku ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fryzurki są śliczne <33 ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli to jest styl skate to ja jestem Mojżesz.

    OdpowiedzUsuń
  15. te sklep jest super.. tak samo jak te blog :* uwielbiam go =)

    OdpowiedzUsuń
  16. Styl sam w sobie mi się nie podoba.. jednak jest bardzo ładnie opracowane graficznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mój styl , a szczególnie ten sweter ... A właśnie : To sweter . ? :d

    OdpowiedzUsuń
  18. Chodzi mi o sweter z drugiego obrazka ...

    Nic nie kupię .

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi sie fioletowa kurtka na pierwszym a na drugim prawie wszystki :>

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi sie fioletowa kurtka na pierwszym a na drugim prawie wszystki :>

    OdpowiedzUsuń