2010/09/25

Info + przypomnienia

Chciałabym serdecznie zaprosić Was do dwóch klubów : 
Jest to klub,który ma na celu ułatwienie sprzedawania rzeczy na Stardoll.
Jest to klub dla wszystkich fanów naszego bloga.

Zapraszamy!

Przypominam również o tym,że odbywa się głosowanie na www.sd-zlotegloby.blogspot.com
Nasz blog został nominowany w kategorii : najlepszy blog, jeśli uważacie,że jest to najlepszy blog , głosujcie :) 

Aktualnie odbywa się duży konkurs, w którym bierzemy udział jako blog, pomóżcie nam wygrać :) 
Więcej informacji : KLIK

27 komentarzy:

  1. o złotych globach codziennie xd. nie, żebym miała Wam to za złe, ale...

    OdpowiedzUsuń
  2. AaNnIiTtAaaa - zależy nam na wygranej..

    OdpowiedzUsuń
  3. Blogger AaNnIiTtAaaa jesteś debilkom bo boisz się powiedzieć szczerze i prawde że oni w ten sposób innym zabierają szanse na wygraną. bo jesteś głupim boidudkiem i tyle!!! ja chociaż wypowiadam się szczerze ;/ żal.! ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. rozumiem. mi też zależy i wiem co to oznacza :). kania: to, że wyraziłam swoją opinię nie oznacza, że musisz mnie przezywać ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisze się do klubów. W globach już głosowałam, a w Blog-o-ganzie też pomogłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w klubie stardoll i my zagłosowałam w złotych globach a w klubie licytacje nie jestem może się zapiszę . : )
    Anita bardzo dobrze ,że wyraziłaś swoją opinie . xdd
    Kania nie masz prawa jej tak przezywaĆ . !!! Nic Ci nie zrobiła .
    Nie kłócić się Gaba dobrze mówi .

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze stardoll.ocom.pl nadal prowadzi, ale wszyscy wiemy dobrze, że wasz bloog powinien wygrać, ponieważ jest najlepszy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja należę do klubu Stardollimy. a do Licytacje- się zapiszę . : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zagłosowałam na Wasz blog w Złotych Globach Stardoll , w BLOG-O-GANZA też pomogłam . : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Głosowałam na stardoll-i-my ;) Tzn.na was ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. zagłosowałam na waszego bloga (złote globy) xd
    ale jak głosowałam wasz blog miał 2 miejsce ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. w Fallen Angel są 2 paski ( te same ) z hot buys .

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już zagłosowałam na bloga i na Gosię w kategorii najlepiej ubranej ;) . Do klubów się zapisze ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. zogłosuje i zaglosowalam wczesniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie Zapraszam na bloga Stardollmanka.blogspot.com !
    Wiele zabawy , konkursów darmówek !
    Obecnie trwa konkurs na 20 sd !
    Musicie sobie tylko poszukać !!!! :*
    Pozdrawiam ! I dodawajcie się do obserwatorów ! Z góry dziękuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. wątpię żebyście wygrały, ale jednak zagłosuję

    OdpowiedzUsuń
  17. już to zrobiłam ale fajnie że się tak starasz ale oczywiste jest tez to że wygrasz :))

    OdpowiedzUsuń
  18. a jak wygra ten chamowaty lukas ( sorki za słowo ale taki jest ) to się naprawdę wkurzę ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. na pewno zapiszę się do klubów :)

    AsiaSi97

    OdpowiedzUsuń