2010/09/23

Konkurs

Razem z Gabrysią postanowiłyśmy zrobić konkurs.
Temat konkursu to "Kraina Marzeń"
Konkurs polega na zrobieniu pokoju o podanej tematyce.

Regulamin konkursu :
1. Zgłoszenia przyjmujemy tylko w komentarzach pod notką
2. W zgłoszeniu ma znajdować się login i dokładny opis,który to jest pokój.
  |      14    |    13     |
  |      12    |     11    |
  |      10    |       9    |
  |       8     |      7     |
  |      6      |      5     |
  |       4     |      3     |
  |      2       |     1         |
3. Zgłoszenia przyjmujemy tylko do niedzieli do godziny 20.00
4.Każdy uczestnik może zgłosić tylko jeden pokój

Nagrody w konkursie pozostaną niespodzianką.

58 komentarzy:

  1. jestem krolka_12 i zgłaszam pokój pod numerem 2

    OdpowiedzUsuń
  2. zg sie
    mychorek1
    pokuj nr 6

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się !
    Pokój nr. 4
    Nick : Rusalka123

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się pokój nr 2 ,mój login to IlkaStyle

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się. ;dd

    niecierpliwa, pokój numer 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszm sie pokoj na 2 , mój login to IlkaStyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się zgłaszam : )
    pokój w którym jest zapisana , a dokładniej nr. 4 : )
    ewelina202

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok. Zgłaszam się. PrincessExxt, pokój nr 9.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się.
    Jest to pokój pomalowany na niebiesko.
    Drugi rząd od góry,po lewej stronie :)

    nuttellka

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się pokój nr.2


    MissRihanna1902

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się
    pokój nr 4
    madzia2pac

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się , choć wiem że nie wygram ;p

    AsiaSi97 pokój nr 2

    OdpowiedzUsuń
  14. Zg się :P
    Pokój 7 z tak jakby wiosenną tapetą ;)
    Na stardoll jestem SweetKatie781 :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Stella435-fan
    1 pokój .
    Powodzenia wszystkim ! : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, mam pokój, który by całkiem pasował do tematyki konkursu (został zrobiony kilka miesięcy temu na inny konkurs, o Alicji w Krainie Czarów), ale aktualnie nie jestem SS i niestety jest on zamknięty. Ponieważ poprzedni konkurs wymagał opisu+screena pokoju, mam w StarBlogu notkę, w którym są obydwie te rzeczy. Więc jeśli byłaby taka możliwość, odsyłam do notki: http://www.stardoll.com/pl/user/diaryLists.php?id=14731303&did=472680, a jeśli nie, to pozostaje mi powiedzieć trudno i wciąć udział w innym konkursie. Pozdrawiam :]

    PS. Wg waszego planu w moim apartamencie jest to pokój nr 7 :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Zg się!! Pokój nr 12.

    karolina1997rok

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się:)
    Bogii pokój nr. 9

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się .. jestem xXEwelina1996Xx i zgłaszam pokój nr. 7 :>

    OdpowiedzUsuń
  20. na pewno się zgłoszę ;). ale nie dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę powodzenia wszystkim, którzy się zgłosili ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. zg
    kasia88834
    pokój obok głównego czyli 2 :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. O konkurs dla mnie ale muszę najpierw go zrobić ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłosiłabym się bo w końcu nie mam nic do stracenia, ale mam problem ;) Nie wiem czy mój pokuj jest na temat ;) A więc gdybym mogła to zgłaszam mój pokuj nr 1 ;)

    trusia12322

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie biorę udziału w takich konkursach , nie dla mnie . x D

    OdpowiedzUsuń
  26. zg się
    bysia15 pokój nr 7 ;D


    Viivianne-

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie zgłaszam się .
    Nie mam talentu . xd

    OdpowiedzUsuń
  28. ok, jest to pokój nr. 12, czyli ten niebieski z roślinkami itp. :). aanniittaaaa

    OdpowiedzUsuń
  29. A co mi tam, zgłoszę się ;d
    Suzi443
    mój pokój to nr 8

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się. gosia_59

    pokój nr 8

    Robię to gabisi9

    http://tinypic.pl/i/00030/ef0deb88w6zv.bmp

    P.S.Chciałam zgłosić błąd w kosmetykach gabisi. Chciałam ją umalować LUXEM na niebieski i włączał mi się cały czas żółty :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się :)
    Pokój numer 3 :)
    monisiag

    OdpowiedzUsuń
  32. oł, nie wiem czy zrobię xD raczej nie :) powodzenia innym :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Pokój nr. 13.
    Myślę że to jest świetny pomysł ! ;D
    Werucccia_xD

    OdpowiedzUsuń
  34. nie chce mi sę
    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się :)
    Pokój nr 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  36. A login jest w nicku Sahami1996 ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam cię cios.mocny. Pokój numer 4.

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się xddd.d

    LoveBloom2

    pokój nr 2 =****

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się;>
    pokój nr 12
    ---michasialina

    OdpowiedzUsuń
  40. Jagoda33334
    Zgłaszam pokój nr.8

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się !

    q.na
    pokój nr 2

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam się
    Pa_ti1998
    Pokój nr 1

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się!!!

    pokoj nr. 2

    Chyba marzeniem kazdego jest tyle jedzonka! A w dodatku pysznego i zdrowego! xD

    OdpowiedzUsuń
  44. pokój nr. 4

    MissEw19

    OdpowiedzUsuń