2010/09/22

Konkurs "Letnie wspomnienia"

Letnie wspomnienia

,, Nie daj się jesieni! Poświęć troche czasu na przywołanie letnich wspomnień i przedstaw je w scenerii na Stardoll. Pokaż nam najwspanialsze chwile lata 2010. Byłaś poza miastem, na nieziemskiej plaży? A może organizowałaś grilla na dachu swojego domu, lub dzielnie szalałaś na desce niedaleko Haiti? Pamiętaj, że najciekawsze scenerie zdobędą Stardolary! Zapas Stardolarów to chyba najlepszy sposób na rozpoczęcie wspaniałej, modnej i wprost wystrzałowej jesieni! "

Weźmiecie udział ? 


20 komentarzy:

  1. Może i wezmę ale i tak nic nie wygram ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię robić scenerii :[

    AsiaSi97

    OdpowiedzUsuń
  3. Wezmę bo nei dawno moja przyjaciółka wygrała 50sd :)) Moźe i do mnie się szczęście usmiechnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie biore udziału w tych konkurach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nie biorę udziału w knk stardoll'owych. Dla mnie strata czasu, a poza tym i tak większość osób wygrywa co ma około 7000 sp.

    ;|

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm..Nigdy nic nie zajelam w tych konkursach ale warto:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie biorę udziału.. nie jestem najlepsza w sceneriach ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. O nie, nie mam czasu, jeszcze tyle lekcji mam do zrobienia...

    OdpowiedzUsuń
  9. nie biore udziału

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe czy coś się dostaję za to .

    OdpowiedzUsuń