2010/09/26

Metamorfoza

Wybrałam "Karolka120 ".
Ogólnie jej dollka mi się podobała, ale zmieniłam jej lekko makijaż :)
Uważam że obie wersje są ładne, a wy jak uważacie?;

ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site
________________________________________________________
Reklama
Hej! Tu Angel369x! Sprzedaję to konto za 100zł. Chętni pisać w mojej Księdze Gości. Konto można kupić tylko przez przelew. Informacje o koncie: Konto zostało założone 31 grudnia 2008 r. Konto było ponad 20 razy SS. Posiada 4100 starpunktów, zostało mu 102 sd i 20 dni SS.

40 komentarzy:

  1. Przed jest bardziej w moim stylu, ale po jest też bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem w brązowych włosach wygląda lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem żew po oczy są takie jakby rozlazłe ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe czy zostanę wybrana :) Mam ponad dwie strony kosmetyków. Mogłyby się przydać ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. A i sorrki że tyle piszę ale ona ma więcej ode mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładniee - obie :)))

    Czy pod każda metarmofozą można się zgłosić czy tylko pod konkretnym postem ??

    MissCherryLady7

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się chyba podoba bardziej po choć przed też ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. tu i tu ładnie tylko że przed ma ładniejsze oczy

    AsiaSi97

    OdpowiedzUsuń
  10. ogólnie doll jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obydwie wersje są extra, ale jeśli mam wybierać to bardziej podoba mi się po, bo jest w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne są obydwie . ;d tylko w tej `przed` kolczyki nie bardzo pasują, takie duze są ;pp

    OdpowiedzUsuń
  13. mi bardziej się podoba "przed"

    wiolka181

    OdpowiedzUsuń
  14. PO ładniejsza.
    ale szczerze obie mi się nie podobają xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za metamorfozę :)
    I dziękuję wszystkim za komentarze, w których uznaliście, że mam całkiem ładną dollkę :)

    Karolka120 [Turqusowa_Marihuana]

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również uważam że obie wersje są ładne
    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  17. oczywiście że metamorfoza wyszła na lepiej niż przed :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się do metamorfozy
    camerondias1234

    OdpowiedzUsuń
  19. Łał! Ślicznie ;) Właściwie oba są piękne ,choć nie przepadam za tą fryzurą (Warkocz). Ale makijaż jest cudny!

    Sims885

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna po bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  21. druga ładniejsza, chociaż pierwsza też ładna. "Przed" ma ładny makijaż oczu

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie metamorfozy sa na prawdę świetne ! ;)

    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  23. fryzura po bardziej mi się podoba natomiast makijaż zawsze ten sam może spróbuj czegoś innego bo o ile dobrze wiem dziewczyny zgłaszają się po to aby być inna ale tak to nawet fajniej tak jak mówie bardziej mi się podoba dziewczyna przed lecz z twoją fryzurą jeśli chcesz to napisz do mnie meggy13@buziaczek.pl udziele ci więcej porad jeśli chcesz

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi też się podobają obie wersje . : )

    OdpowiedzUsuń
  25. lepsza przed, bardziej w moim stylu

    OdpowiedzUsuń