2010/09/29

Wyniki loterii na 500 stardollarów

Jak mówiłam, zwyciężają 2 osoby które dostaną po 250 stardollarów...

WYGRYWAJĄ....

Aniasuperowa oraz xkeylimex !!!


GRATULUJĘ :) Wystawcie coś za 250 stardollarów w bazarku (łącznie z prowizją) lub jeśli nie jesteście ss to napiszcie do mnie do księgi jakie prezenty chcecie, lub może jakieś reklamy na naszym blogu :))

Już za niedługo kolejne loterie, radzę komentować bloga bo będą to konkursy tylko dla komentujących... :))

Pozdrawiam, Gabisia9

63 komentarze:

  1. łaa, gartulacje XD

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję zwyciężczynią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o gosh! tak się cieszę! jeszcze nigdy nic nie wygrałam w loteriach! dziękuję, dziękuję, dziękuję!!! :*
    już coś wystawiam :)

    xkeylimex

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i szczerze zazdroszczę ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. serdecznie gratuluję :)
    ja jeszcze nigdy nie miałam szczęścia ;( :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację ; D może też mi się kiedyś pofarci na takiej loterii xd

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje! :)
    jeszcze nigdy nie wygrałam w loteri... :( może mi się kiedyś poszczęści ;dd

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie gratulacje
    Ashia676

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczne gratulacje dla was :) Pozdrawiam Rajmana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję dziewczyny! Brawo ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Gabi kiedy dasz wyniki losowania 6 sd na buciki HB? jeszcze nie ma ich..

    OdpowiedzUsuń
  12. gratki


    bysia2912

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Wam serdecznie ^^ będę komentować, kto wie, może się uda XD hehe ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :) zazdroszcze .. xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Miałyście szczęście... Ja chyba jeszcze niczego nie wygrałam na blogu, tylko kiedyśtam dostałam 20sd za aktywność na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje!

    chicabottom

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki, dzięki, dzięki :D
    Nie spodziewałam się :)
    Gratuluje drugiej zwyciężczyni :D

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje :-) sama chciałabym wygrac.....

    OdpowiedzUsuń
  19. uuu ;D ale nagroda super, GRATULACJEEE :DD

    OdpowiedzUsuń
  20. wiem jakie to uczucie :) raz mi się poszczęściło :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluuuję ;)))
    Ja nigdy nie mam szczęścia w waszych konkursach ;[

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i zazdroszczę ; P
    Nigdy jeszcze w loterii nie wygrałam może kiedyś mi się poświęci ; ]

    OdpowiedzUsuń
  23. Nowy HB w starplazie ta kurteczka prześliczna za 10 sd . ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie , że zrobicie jakieś konkursy dla komentujących . ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję! :*
    No szkoda ze ja nic nigdy u was nie wygrałam ale może kiedyś coś wygram! Pozdrawiam



    paulus114 :****

    OdpowiedzUsuń