2010/09/18

Wyniki konkursu

Ogłaszam wyniki konkursu na najśmieszniejszą stylizację

1 i 2 miejsce


 3 i 4 

 5 i 6 

7 i 8 

9 i 10

Przypominam nagrody które były do wygrania:
za 1 miejsce - 50 sd
za 2 i 3 - po 25 sd
za 4 i 5 - po  10 sd
5, 6, 7, 8, 9 i 10 - prezent do 5 sd lub zakup w bazarku za 5 sd.
plus reklama trącona do posta - wygrywa Camelot_Paula

Gratuluje i dziękuje wszystkim za wzięcie udziału. Po odbiór nagrody zgłoście się do poniedziałku, bo potem wyjeżdzam i mnie nie będzie przez tydzień i nagrody przepadną.


__________________
Reklama - wygrana w konkursie
Zapraszam do rejestrowania się przez ten link www.zapunktuj.pl/rejestracja,4172.html sama wygrałam doładowanie za 20 zł i kupłam superstar, stronka bardzo fajna zapraszam.

50 komentarzy:

  1. Hahaha ! Jakie mordy xDD . Gratuluję ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Miejsce czwarte najlepsze ;)
    Superek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pucka love the best! haha dobre ;p
    Nic nie wygralam ale dzieki za konkurs

    OdpowiedzUsuń
  4. gratki , ja nie brałam udziału ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. Wszystkie są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje. jak zwykle nic :[. najbardziej podoba mi się stylizacja Bogii.

    OdpowiedzUsuń
  7. 9 miejsce, Super ;)

    Wszystkie stylizacje fajne ;)
    Heh .

    OdpowiedzUsuń
  8. Najśmieszniejsza wg . mnie jest stylizacja Puckalove1996 . ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem, że jakoś tylko po dwóch się uśmiechnęłam ;] trudno mnie rozśmieszyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. 4 naj xD
    gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne są te prace :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha ;]
    Szkoda że nie widziłam tego konkursu ;D
    Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  13. puckalove1997 najlepsza! pierwsza mnie nie rozśmieszyła.

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie fajne haha Gratulacje~!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do mojego StarBazar.Wiele rzeczy nowych, za tak nie wiele..Zapraszam.
    Beuncio na stardoll

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie stylizacje były bardzo pomysłowe ;p

    AsiaSi97

    OdpowiedzUsuń
  17. hej mam pytanie do Gabrysi : znalazłam takiego bloga : http://gabisia-9.blog.onet.pl/ To ty go prowadziłaś czy ktoś się podszył po Ciebie????? :]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też nigdy nic nie wygrywam :( Ale gratuluję zwycięzcom ;]]

    OdpowiedzUsuń
  19. o wygrałam reklame w pościę dziękuje.< 3

    Cammelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  20. Hehe naprawdę świetne te stylizajce :D

    Najbardziej podoba mi się miejsce 4 ;p


    SweetGirl2796-na stardoll

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha ! ;D Dzieki za miłe komentarze co do mojej pracy xDD
    Poniosło mnie ;pp
    Dzieki I Gratki dla innych ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow nieźle :D
    Szkoda że mnie nie było, na pewno wzięłabym udział.

    OdpowiedzUsuń
  23. eejj , kto to byl na stardoll ? = http://img697.imageshack.us/img697/3699/84738188.jpg
    dla pierwszej osoby ktora napisze mi w ksiedze gosci dam 50sd ^^ XD
    izabelka90

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkie szczere. ;d
    Ale jak dla mnie powinno wygrać 4 miejsce, uśmiałam się przy tej stylizacji. xDD

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajnie:) Wygralam cos;p Ostatnie miejsce ale i tak sie ciesze ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. ooo, 5 miejsce ! :3 dziękuje :* wystawić coś w sb? jak tak to za 4+1 czy 5+1? ;]
    _karoka10

    OdpowiedzUsuń
  27. AAAA! mam 3 miejsce .. ! naprawdę dziękuje :> wystawię coś za chwilę :>

    OdpowiedzUsuń
  28. pierwsza powinna być 4 stylizacja ;>
    Ale to wasz wybór
    Misiia4

    OdpowiedzUsuń
  29. karoka tak wystaw za 5+1 i napisz mi w kg jak wystawisz

    OdpowiedzUsuń
  30. karoka tak wystaw za 5+1 i napisz mi w kg jak wystawisz

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi się najbardziej podoba 4 stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. hej szukam spódniczki DKNY RUFFLE SKIRT jest czarna i jesli ktoś ją ma i chcę sprzedać to niech do mnie napisze

    Kingunia3

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie fajne
    gratuluje
    madzialove05

    OdpowiedzUsuń
  34. jejku te stylizacje są naprawdę przezabawne
    hahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo dziękuje za 1 miejsce, jestem mile zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  36. dobre XDDD ; ** MissIga_

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Najśmieszniejsza jest Pucka_Love1996
    A reszta jakoś tak.. nic szczególnego.
    No, jeszcze ta z 5 miejsca fajna.

    OdpowiedzUsuń