2010/09/23

Darmowa torebka i sukienka

Torebka:
1. Usuń historię przeglądarki.
2. Zmień proxy na IP: 82.116.255.85 Port: 80 (sprawdzone bo próbowałam)
3. Wejdź na stardoll.com
4. Zaloguj się
5. Wejdź na www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=623
6. Torebka czeka w apartamencie.
ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

http://buzznet-00.vo.llnwd.net/media/jj1/2008/03/isla-fuschia/isla-fisher-fuschia-01.jpg

Sukienka:
1. Usuń historię przeglądarki
2. Zmień proxy na 80.4.149.42 port 8080
3. Wejdź na stardoll.com i zaloguj się
4. Wejdź na http://www.stardoll.com/en/stardolltv/?id=11
5. Sukienka czeka :)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiumEiqNAKRq6gtmGn7u5mbxmYDcsTImzYIYNWQ3rvCeSdYufuR0YYkGtYaUDmpvkri2MFp8lEuozozkTonJxTOmUp3raGAcK9v7m9eUaSgR7K1dCiEcee5V9ObwmtSUL-65fxfxhQbVg-f/s1600/free+dress.JPG

38 komentarzy:

  1. chciałabym, ale nie umiem zmieniać proxy własnoręcznie ;c.

    OdpowiedzUsuń
  2. z proxy... ;/

    jak bede miec czas to moze je zrobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie mogę z proxy ;(

    AsiaSi97

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienkę może zrobię. Torebke niestety mam juz kupioną.

    OdpowiedzUsuń
  5. woow ;o ja dostałam tą sukienkę,taka ramka na telewizor i świnke różową :D te rzeczy które chciałam zdobyć a nie mogłam hehe :D ale torby nie mam xd

    OdpowiedzUsuń
  6. ale zaraz spróbuje zdobyc xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo jaka szkoda, takie ładne rzeczy... A ja nie mogę z proxy.

    OdpowiedzUsuń
  8. yyeee mam torbe ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. yyeee mam torbe ;P

    jak zrobić komuś to mogę jeśli ktoś nie umie
    pisz do gb daryska133

    OdpowiedzUsuń
  10. zaraz sobie zrobię :) Śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta sukienka jest ładna, a torebka może być :)

    Jagusia160

    OdpowiedzUsuń
  12. sukięka śliczniusia
    i zapraszam do mojego blogu o stardoll http://stardoollclub.blogspot.com/ pliś
    jest od przewczoraj

    OdpowiedzUsuń
  13. nie podobają mi się te darmówki. tylko ta torba, ale w rl.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podobają mi się te darmówki a pztm to nie umiem zmieniać proxy ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczna sukienka a torba do niczego mi sie nie przyda.
    Jednak ja nie robie sobie ani sukienki ani torby. Nienawidze zmieniac proxy. Nie chce mi sie:D


    lolypela5

    OdpowiedzUsuń
  16. daryska133
    Ja tak samo dostałam tą ramke i świnke bo przetem nie mogłam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale jeszcze będę się zastanawiać

    OdpowiedzUsuń
  18. Grr ... głupia zmiana proxy .. To nie fair . !!

    OdpowiedzUsuń
  19. DZIEWCZYNY, BARDZO PROSZĘ PRZY DARMÓWKACH ZE ZMIANĄ PROXY PODAWAJCIE DLA JAKIEGO KRAJU TO JEST. Mi nigdy nie działają wasze proxy, ale wiem, gdzie szukać działających, tylko co mi po tym, jeśli nie wiem, dla jakiego kraju mam szukać tego proxy?? Przypuszczam, że nie jestem jedyna z takim problemem, więc proszę podawajcie kraj, dla którego jest dana darmówka (tak jak to było np. przy "sukience z Chile"). Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka śliczna ale nie wiem jak zmienić proxy

    OdpowiedzUsuń
  21. To z tego filmu co oglądałam ta torebka .
    Ale nie pamiętam nazwy kurczee . ; /
    A co do torebki nie zrobię . xd
    I sukienki tak samo . xdd

    OdpowiedzUsuń
  22. ani torebka ani sukienka mi się nie podoba ;P

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  23. mi się nic nie podoba, ale może ściągnę sukienkę xD

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna sukienka ale nie robie

    agaxpp

    OdpowiedzUsuń
  25. sukienka jest ładna

    OdpowiedzUsuń
  26. zmiana proxy ściąga wirusy więc nie będę sobie robić tej sukienki, ale szkoda, bo fajna

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest super ale z proxy !
    nie wiem jak zmienia sie proxy :(

    Free_Days

    OdpowiedzUsuń
  28. a mi nie działa ani sukienka ani torba :((

    OdpowiedzUsuń