2010/09/25

Kotek

Wiem, że to nie ma nic wspólnego ze stardollem, ale chciałabym się wam pochwalić :) Do grona moich zwierzaków dołączył dzisiaj trzeci kotek (tak, tak, miałam 3, ale jeden niedawno zdechł bo sąsiad do niego strzelał i był chory :( [*]). Jest to malutki kociaczek, pół dachowiec pół pers, z rudą długą sierścią. Jest taki słodziutki że nie mogę się na niego napatrzeć <3 Jak go zobaczyłam to od razu się zakochałam w nim :D Niżej pokazuję jego zdjęcia. Nazywa się Dyzio- po kotku który mi niedawno zdechł. A wy macie jakieś zwierzaki? :)

ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

 ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

 ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

 ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

123 komentarze:

  1. aaa,jeeezu jakie to słodkie <3!

    OdpowiedzUsuń
  2. jest śliczny .
    Ja tez mam rudego kota ale nie jest już taki młody bo ma 3 lata [ ponad] :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identycznego jacie mój nazywa się minzuś idetyko ale ma już 5 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki przystojniak :)

    A ja mam 5 kotów i 2 psy :)
    W drodze szynszyla...

    Uwielbiam zwierzaki, chciała bym cały zwierzyniec.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny. Ja mam świnkę morską ;d.

    OdpowiedzUsuń
  6. słodki :* ja też mam kota właściwe kotkę ma 3 latka :P

    OdpowiedzUsuń
  7. słodki :) choć nie przepadam za kotami, wolę psy, ale małe koty lubię :))

    Ja mam psa yorka, wabi się Amorek <3 i jest wielkości twojego kotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest prześliczny,ja też mam kotka ma 4 miesiące i królika ma 4 lata

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie :]


    ja mam psa rasy west xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki słodki. Chyba się w nim zakochałam. xD Ja mam suczkę rasy West Highland White Terrier i ma już 10 lat, a wygląda tak młodo. ;D Wulkan energii i garść lenistwa. ;) Mam jeszcze rybki. ;]
    MusicMadzia

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny ;D Ja mam kotkę Kasie ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. słodki , przykro mi ;[[ ja mam chomiczka Mikusia ;]]

    OdpowiedzUsuń
  13. ma piękne oczka! ja mam rybki :> i 2 psy .. jedego yorka .. a drugiego zwykłego kundla :>

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki śliczny
    ja też mam kotki a dokładniej 9 i pieski ich 5 :)

    darcia1412

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny jest ;** . Ja mam psa kundelka i kota podobnego do Twojego , tylko że z starszy i ma krótszą sierść ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. slodziak :D ja mam 2 koty Kretoslaw i Zuza oba sa juz dorosle . A kretoslaw to wnuk Zuzi xD

    OdpowiedzUsuń
  17. sweet ;]
    ja mam psa, raki, rybki, żółwia, straszyki, patyczaki i moje ulubione 3 gekony lamparcie

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest śliczny
    JA miałam 2 kotki ale mieszkam blisko wiaduktu kotki nie mogły bez opieki wyjść na 5 minut a jak je puściłam to bach!

    Tak samo było z moimi 5 psami teraz nie mam nic


    Wicci244

    OdpowiedzUsuń
  19. CUDO!Okropnie swwetaśny!
    A co do mnie to ja mam:
    -cztery psy
    *Sonia(3 lata)
    *Sasha i Suri (po 5 miesięcy)
    *Finek (2 miesiące)
    -koń wielkopolski Madison (3 lata)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak już ci na gg pisałma jest piękny .! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Swwet . Ja mam kotka też <3 , psa rasy labrador - Suzi <3 , i papuge - Kubusia :) .

    OdpowiedzUsuń
  22. miałąm takiego samego ! Ale onżył 14 lat ... zmarł ze szłym roku w styczniu ...:__ teraz mi sie kotka okociła i mam razen z nią 7 !!

    OdpowiedzUsuń
  23. 3 koty:
    Pusia-również pół pers
    Kicor-Dachowiec jej wnuk :D
    Bąbel-mały kotek z 2 tyg. temu znaleziony w sadzie ( ktoś go wywalił:( )
    Mam jeszcze psa Miśka-kundelek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki słodziak <33
    Ja mam psa rasy beagle. Ma 6 miesięcy i ma na imię Mailo

    OdpowiedzUsuń
  25. kurcze ale słodziak! powiedz skąd ty go masz?

    OdpowiedzUsuń
  26. mam takiego samego prawie :* Śliczny ...<3

    OdpowiedzUsuń
  27. jest słodziutki moja koleżanka miała
    12 kotów dachowców ale na początku były dwie kotki temu tak dużo no i teraz ma jednego :(

    a ja mam pieska który wabi się pinio no i ma 4 latka ale jest mały no i mam szynszyla który ma 8 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie przepadam za kotami, wole o wiele psy. Ale wspolczuje ;( Ja tez stracilam kiedys pieska, ktory byl w ciazy i te male pieski tez zginely ;(

    OdpowiedzUsuń
  29. Słodziudki :)

    Ja mam w domu psa (yorkshire terrier ma już 3 latka na ludzkie), żółwika ( wodno lądowy ) , chomika (dżunglarski) , i dużo rybek xD

    OdpowiedzUsuń
  30. o matko, jaki słodziak :O. ja mam 2 koty i psa. pies Łatek, kicia Miley (-.-) i jej synek Czarnuś :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Słodziak ^^
    Ja mam czarnego też słodkiego kiciusia o imieniu Kocuś ;))) Jest dachowcem i się lubi b. łasić ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękny! Ja miałam dwie papugi, ale jedna mi zdechła w tym miesiącu [*] ;( Została mi Rozalia - Rozella Królewska. < 3

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślitaśnyy ; d ; *
    Ja mam 3 małee kociaki ; ) I 4 psyy i świnkę morską ; d

    OdpowiedzUsuń
  34. jejku... jaki on słodziutki ; D
    aż ci zazdroszcze xD

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi w lipcu zdech Homik którego miałam już jakieś 3 lata ale nasstępnego dnia gdy mój tata przyszedł z pracy przyniusł mi myszoskoczka dałam jej na imię fibi jest bardzo kochana prawie tak jak pysia.
    agatka5163

    OdpowiedzUsuń
  36. Jest słodkii . ! ; *
    Ja mam pieska yorka . <3
    Wabi się Tofik i ma już osiem miesięcy . ; ]

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam :
    - 3 letniego kotka moruska
    - 4 miesięcznego pieska dropsa
    i 6 letniego też psa czrusia

    olcia12200

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny kotek!

    Ja mam króliczka, nazywa się Migotka. Jest rasy baranek, więc ma oklapnięte uszka. Jest ruda, ma na sobie kilka czarnych pasków po prawej stronie. Ma już prawie półtora roku i dość dużo waży. Jest moim małym, futrzatym przytulaskiem!

    Kate980

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja mam kotka :) Ma na imię Salma rasa to norweski lesny jest piekna <3 a twój nowy kociak jest taki miluśi poprostu sliczny !

    A sąsiad to kretyn i nieuczuciowy bydlak.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ogólnie kotów nie lubię, bo u mnie na osiedlu ostatnio jest jakaś plaga bezdomnych kotów, które jakieś staruszki dokarmiają...

    Ale rzeczywiście jest słodziutki ;)
    Ma takie fajne oczy :D

    Ja mam yorka, możecie go zobaczyć na stardoll-od-kuchni.blogspot.com w zakładce "Nasze zwierzaki" :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakii słoodki ^^

    Ja mam trzy kotki :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny jest :) Ja mam 4 koty - niedawno także przybrałam jednego, bardzo podobnego do twojego, ale szarego dachowca ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. Słodki. Ja nie mam żadnego zwierzaka. Mieszkam w bloku a zwierze w takim miejscu nie nie zbyt dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  44. ALE SŁODZIUTKI:-) ^__^ UROCZY

    OdpowiedzUsuń
  45. Serdecznie Zapraszam na bloga Stardollmanka.blogspot.com !
    Wiele zabawy , konkursów darmówek !
    Obecnie trwa konkurs na 20 sd !
    Musicie sobie tylko poszukać !!!! :*
    Pozdrawiam ! I dodawajcie się do obserwatorów ! Z góry dziękuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  46. jakto strzelał !!! ja bym chyba takiego człowieka heh zatrzymam te słownictwo które chciałabym użyć dla siebie, ale conajmniej bym zaskarżyła takiego durnia i zgłosiła na policję. kociak ładniutki chodź nie przepadam za persami ani mieszankami persów bo z regóły mają wrednawy charakterek.

    ja mam psa golden retrivera i szczura mieszańca 2 rasowych szczurów hasky i dumbo :::)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mamba478
    przeciez nikt nie mówi ,że musisz mieć psa , możesz mieć zwierze żyjące w klatce czy akwarium wtedy nie ważne czy będziesz mieszkała w bloku czy w domu.
    ja mieszkam w bloku w samiutkim centrum miasta i mam psa , zawsze znajdzie się gdzies miejsce do spacerowania z pupilem

    OdpowiedzUsuń
  48. Gabi jak masz ochote moge dodać zdjęcia twojej kici do galeri nasze pupilki na moim blogu :) bo kocham zwierzatka tak jak i pewnie ty dlatego wlasnie stworzyłam ta galerie i z mila checia zobacze tam twoje i innych pupile :)

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczny kotek :)
    ja też mam trzy koty Sówkę, Iryska, Tytusa i króliczkę Pysię

    OdpowiedzUsuń
  50. O mój boże !.
    Jaki słodziutka mała ruda kuleczka xD
    Ja mam żółwia czerwonolicego Hipolita..

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochany ;)
    ]tez mialam takiego tylko ze to był sjamski ;)
    a teraz mam 2 pieski i rybki :)
    riri_58

    OdpowiedzUsuń
  52. Jaki śliczny!! :)
    Ja mam pieska nazywa się Ares i jest też mały bo to taka rasa ale nie york :P

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam 5 kotów <3 xD Maję, Kicię, Kajtka, Gucia i Suzik. Suzik też właśnie taki mieszaniec persa z dachowcem, tylko jest taki bury. A twój też jest śliczny <33

    OdpowiedzUsuń
  54. Miałam rybki.:)
    Parę miesięcy temu zdechł mi piesek :(
    To znaczy,auto go potrąciło..[*]
    Oraz kiedyś miałam jeszcze kota - Dżak ;p
    Ach..
    Kocham zwierzęta.
    Obecnie mam królika - Maćka ! ;P
    Kochana przytulanka.:P
    A co do Twojego kotka,to prześliczny.!

    OdpowiedzUsuń
  55. aaa, oddaj mi go <3

    ja chcę peeeeeersa! ;c

    Osobiście mam dwa koty, jeden niedawno przestal się rozwijać i jest miniaturką a drugi to taki staruch :d

    /xXgreen0appleXx

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam identycznego ma 3 miesiące i się nazywa ródzik ;)
    I mam dużo piesów i wiewiórek xd

    OdpowiedzUsuń
  57. Kotek śliczny a ja mam kroliczka tuptusia 2 latka i psa 2 msc. balam sie troche ze się nie polubią ale się myliłam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ooooo jaki słodziaczek ♥.♥ Ja mam 2 psy, kotka dachowca i szczurka :)

    OdpowiedzUsuń
  59. słit . xdd
    TeŻ chce takiego . ! xd
    Ale ja mam psa .xdd
    Kruszynkę .
    Ma już12 lat a kondycję ma na 5 . xDD
    Też jest słodka taka przytulaśna . xDD

    OdpowiedzUsuń
  60. ale słodziutki ;*;*;*
    ja mam szczeniaka Reksia i kotkę Milunię ;D
    Paulla_7

    OdpowiedzUsuń
  61. Jest prześliczny taki mały i puchaty :)

    OdpowiedzUsuń
  62. boski śliczniasty koteczek!! :) zazdroszcze Ci też bym chciała mieć kotka, ale za to mam pieska i chomika xD

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja mam Owczarka Belgijskiego o imieniu Dżek. Ma już 5 lat. ;) Mam też czarnego chomiczka o imieniu Bambi i on ma rok. :))

    OdpowiedzUsuń
  64. Jaki słodziutki.Ja mam czarnego kundla który bawi się Pucek.

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczny kotek ! ;*
    Mam słabość do takich zwierzaków <3

    Ja mam królika miniaturke Bobiego i kota dachowca, który wabi sie Łatek ;D

    OdpowiedzUsuń
  66. kotcica_manka - taka jedna pani oddawała kotki bo miała już kilka no i znalazł domek u nas :)

    sahara- no niestety, on jest myśliwym i ma gołębie, które nasze koty straszą więc on do nich strzela ;/ policja nic nie zdziała bo on jest byłym policjantem a dowodów nie ma, lecz wiemy ze to on bo tylko on ma broń...

    OdpowiedzUsuń
  67. mam takiego samego tlyko ma brzuszek biały :))

    OdpowiedzUsuń
  68. Jaki sweetaśśśny ;**

    Ja miałam 5 kotów na początku kicie Maję, któras okociła się. Potem rozdałam 2 kotki mojej mamie koleżance i swojej z klasy. Zostały mi już 3 koty kiedy kotki obchodziły 3 miesiące dowiedziałam się, że Maję przejechało auto. Strasznie płakałm i do tej pory o niej myśle. Nie mogę się z tym pogodzić. Zostały mi 2 tai beżowy (Tosia) i czarny (Krcia). Muszę jeszcze 1 oddać i w tedy będę mogła Tosę brać do domu, bo jest najbardziej podobna do Majki.
    Gabi jeśli chcesz mogę Ci jej filmik dać (kiedy się koci, nic nie ma straszenego jak by co) i kilka zdjęć.

    werko40

    P.s gratulacje kotkA i pozdrów go ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  69. Gabisia9 - ech myślistwo powinno być zabronione:( współczuje takiego sąsiada .
    zachęcam do wysłania mi fotek wszystkich twoich zwierzaków na stardoll_sahara74@wp.pl a opublikuje je na blogu w zakładce " nasze zwierzaki" . zapraszam również na obejrzenie fotek które już tam wrzuciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Jaki słodziutki :)
    Zakochałam się w nim :*
    Uwielbiam kotki ♥
    Sama mam dwa kotki i jedengo pieska :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Jaki słodki.
    Ja mam psa shi tzu i nazywa się Zola!
    Edzia56

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja mam 2 kotki .

    Może będę mieć psa rasy york

    OdpowiedzUsuń
  73. Sąsiad strzelał do kota.. :/ Do mojej kotki też sąsiad strzelał z broni na śruty, miała jednego w szyi, dobrze, że nic nie uszkodził :( Nie rozumiem takich ludzi :/ A kotek śliczny, każdy kotek jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  74. ale słodziak
    ja nie mam żadnego zwierzaka miałam psa ale zdechł :(

    OdpowiedzUsuń
  75. kotek śliczny , ja mam psa mieszanke yorka i chuhuahua i 2 koty dacoowce są słodkie

    OdpowiedzUsuń
  76. Jest prześliczny, mi też urodziły się kotki, ale już trochę podrosły. I dzikie niestety są.

    OdpowiedzUsuń
  77. Jejku, ale słodziak ! Ja mam kotkę Pusię. ;d

    OdpowiedzUsuń
  78. a ja mam psa Pusię, a kot Krysia gdzieś mi przepadł:(

    OdpowiedzUsuń
  79. Supersłodki! Współczuję na temat Twojego kotka, który zdechł :( Łee!

    OdpowiedzUsuń
  80. Jejku jaki kochany , ja mam 2 psiaczki maltańczyka i owczarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. śliczny :)
    Ja mam pieska,kundelka ma na imię Tola ale jest taka słodziuutka <3 i 2 koty ; Kota brytyjskiego(Doda) i Mieszańca (misia)
    WIKTORIA-10-

    OdpowiedzUsuń
  82. Boski^.^
    Ja mam 5 kotów oraz 2 pieski.. he he niezły z nimi cyrk :))

    Ale fajowy ten twój kotek Dyzio.
    Przykro mi z powodu tamtego zmarłego Dyzia [*]

    OdpowiedzUsuń
  83. Widzę, że dużo tu Pusi, nawet psów o tym imieniu XD Pusia to też zdrobnienie od imienia mojej kotki :D

    OdpowiedzUsuń
  84. śliczny tez mam kota babi się Filemon jest bardzo gruby i leniwy ale go kocham pozdrawiam; )

    OdpowiedzUsuń
  85. Słodki :)
    Ja mam też kotka :p
    czarnuszek Boni i gruby 8 kg i ma roczek xD

    OdpowiedzUsuń
  86. Ojej ale on słodki.... zazdroszcze ci.... moi rodzice to nawet na homika by sie nie zgodzili!!!!!!
    Ale....królika już miałam:)HeH
    KOCHAM KOTKI!

    OdpowiedzUsuń
  87. Jaki ślicznyy. <33

    Ja mam pieska shih-tzu ( Benek )-
    http://i53.tinypic.com/2hn6nv5.jpg

    oraz króliczka ( Puszek ) ;D - http://i51.tinypic.com/1zc1dsj.jpg

    :))

    OdpowiedzUsuń
  88. Słodki, ja mam też takiego tylko już staruszek, z 8 lat ma :) Wabi się Iwan.

    OdpowiedzUsuń
  89. Słodziutki;) Ja mam psa, boksera. W sumie to mam jeszcze drugiego, przyblede. Spi pod brama, poniewaz strasznie nie lubi mojego psa. Moze ktos z was chcialby go przygrnac. Warunek! Musisz mieszkac w centrum kraju. Piesek wabi sie Piesek( tak juz zostalo) Jest to zabawny kundelek, masscia podobny do teriera niemieckiego. Wiecej info u mnie.
    Na stardoll Bogii.

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja nie mam żadnego zwierzątka , bo mam alergię na sierść zwierząt , ale jakbym nie miała to bym pewnie miała jakiegoś kotka albo yorka . : )

    OdpowiedzUsuń
  91. MileyStarxD - niektóre rasy psów mają włosy a nie sierść więc mogłabyś mieć. :) Ja osobiście mam psa który ma włosy ( shih-tzu) włosy mają też yorki chyba... ;))
    ___________
    MissNatuska1996

    OdpowiedzUsuń
  92. słodziusieńki :) Moja babcia też ma takiego fajnego małego ale czarnego :)
    A ja mam psa- Owczarka Niemieckiego który się nazywa Bańdzior :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Jaki sweetaśny x3 ;*

    Ja także mam zwerzątka ale.. nie są malutkie czyli 2 psy a mianowicie 1 suczkę i 1 psa rasy ' doberman ' ;d Wieeelkie psy obronne, żadne intruz na podwórko nie wlezie xd

    OdpowiedzUsuń
  94. o jaki słodziak :>
    Mam takiego też malutkiego tylko dachowca ale płci żeńskiej .
    Ps. Żeby ci nie zdechł mogłaś dać czerwoną ramkę.Pamiętam jak mój piesek zdechł.Bo wszyscy go zauroczali :(
    PoZdr.:)

    OdpowiedzUsuń
  95. Omg! Jaki słodki !! :O
    http://i54.tinypic.com/69fh9l.jpg to mój Jankes :D

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja też mam kotka ♥ (i dwa psy ;) Bernardyn i kundel :P) Ale nie wiem jaka rasa :P
    Wabi się Charlie (czytaj: Czarli) Sweet ♥ Uwielbiam zwierzątka :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Bossski Jest , ojej tez takiego chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  98. Jaki śliczny :))

    Ja tez mam rudego kota ale krótkowłosego :))

    Misscherrylady7

    OdpowiedzUsuń
  99. $liczny !! Ja tez uwielbiam koty ;))



    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  100. ale słodki
    ja mam 5 kotów i 1 psa

    OdpowiedzUsuń
  101. nie wyraźne te zdjęcia :/ ale kotek jest słoddki

    OdpowiedzUsuń
  102. Śliczny kociaczek <3

    OdpowiedzUsuń