2010/09/30

Darmowy aniołek

1. Wedź na webproxy.ru lub dostyp.ru
2. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=643
3. Zaloguj się
4. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=643
5. Darmówka czeka :)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgi-5A4I0TbOnv2HX7WllbCwbt65qqHxDTrzn69yCK3VR853-R2oypYo3mt1R05DcjXa8fKkfPeM1EykPLWpYfPNbjUUHWOhlC_RW0Mk2dr43AWI9sCaVQG5direuLYYn_XEyZFSHj49_w/s1600/angel.png
Obrazek bloga http://underneathstardoll.blogspot.com/

43 komentarze:

  1. zrobie :)
    mychorek1

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie robię, bo pewnie go nie dostane, ponieważ kupiłam go w kalendarzu adwentowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. aniołek jest trochu tandetny, ale zrobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołeczek :) Może potem sobie `zrobię`.

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny
    moja mami kocha aniołki :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny , przyda się na święta ... Tylko czemu akurat robią go na końcu września . ?? Do Świąt jeszcze ho , ho : P

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny !! Dzieki za info ...

    olunia_333

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam , ale na razie aniołek idzie wypocząć do schowka . x D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy to aby nie za wcześnie ? Wigilia Gwiazdka itd. dopiero w Grudniu !



    PaulisiaLisia

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja tam wszystko robie ; D nawet mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Noo mi też się nie podoba ;)
    nie robięę ;]]

    OdpowiedzUsuń
  12. Thank you!

    http://em-emfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nie za wcześnie na tego typy klimaty?

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzydkie i w dodatku nie mogę zrobiĆ . xdd

    OdpowiedzUsuń
  15. Macie rację dla mnie to w ogóle jest wszystko dziwne jakieś balony (jak na helloween i kolekcja helloweenowa a przecież to dopiero 31 października (mój tata ma wtedy urodziny ^.^), teraz ten aniołek na święta coś im się chyba w głowach pie...psuje :P No ale moje motto (jedno z moich mott :P) Jak dają to bierz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ej widziałyście zdj. CG !? Jakieś oko :P
    ________________________________
    Na sd RichieNicole :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak sie na początku zalogujemy to dostaniemy darmowy dzień ss! dla wszystkich którzy nie są ss. (to co miało byc w czwartek)...

    OdpowiedzUsuń
  18. nie ładny. poza tym takie darmówkin powinni robić w wielanoc ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie podoba mi się. Nie robięę

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  20. Eee...nie podoba mi się.Nie robię ;p

    cajlineczka1522

    OdpowiedzUsuń
  21. nie wiem czemu, ale nie mogę go zrobić, bo mi strona przeskakuje. ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. mi też się strona coś wali i ściągnąc nie moge :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Już go mam więc z darmówki nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
  24. nawet mi się podoba ;) więc robię :D świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  25. taki sobie...
    nie robię

    AsiaSi97

    OdpowiedzUsuń