2010/09/22

Sweter HB


Dzisiaj do Starplazy dodano nowe HB. 
Jak Wam się podoba ?

31 komentarzy:

  1. Mi się średnio podoba... I trochę za drogi jak na takie coś ;p
    Ale kupię, bo zbieram HB ; )

    amebcia95

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się nie podoba xD
    Nie kupię bo za drogi trovhę i nie w moim stylu ;P
    WIKTORIA-10-

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednym słowem - żenada :p Nie dość że za drogi to jeszcze taki blee :p
    Ogólnie nie w moim stylu ;]


    good_look_18

    OdpowiedzUsuń
  4. nie za ładny , ale lecę kupować

    AsiaSi97

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem brzydki, ale czytając strony plotkarskie widziałam, że teraz sa takie modne ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. ale zobaczę jak lezy na dolce :))

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się bardzo podoba ale nie kupię bo nie jestem ss.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się też baaardzo podoba , oto mój styl ^^ . Sama w realu mam kilka takich ;) . Ale ss nie jestem . ;9

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego mam deja vu? o.o wydaje mi się, że kiedyś już taki był, albo bardzo podobny :). Mila-Nikotyna

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupilam, bo mi się baardzo podoba ;D
    I to mój wybór ;)
    Pozdrawiam
    ecipse19995

    OdpowiedzUsuń
  11. JAKI BOSSSSKI!!!
    Napewno go kupię :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga, niezbyt ładna, ale kupię xD W końcu co HB to HB

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wygląda na dolce. Jeśli dodamy do tego odpowiednie dodatki to sweter moze wygladac interesujaco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podoba mi się.. i wgl taka cena za taką szmatke.. ; /

    OdpowiedzUsuń
  15. Gazella - Ja mam to samo wrażenie a to chyba nie jest zbieg okoliczności...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie zamierzam kupić, nie podoba mi się i dziś kończy mi się z resztą ss.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem czy kupię , ale może się przydać mojej dollce na ognisko . x D
    Hehe : P

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie podoba się ale kupię . xdd

    OdpowiedzUsuń
  19. No w sumie to mi sie nie podoba :/ Jak na Hot Buys to powinni sie bardziej postarać :/
    Napewno go nie kupię
    Rajmana

    OdpowiedzUsuń