2010/09/29

Nowa lalka - Karen Gillan


http://i.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/01620/Karen-Gillan-WHO2_1620492c.jpg

ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

Karen Sheila Gillan urodziła się 28 listopada 1987 roku w Inverness w Szkocji. W wieku szesnastu lat postanowiła zostać aktorką i zaczęła uczyć się aktorstwa w szkole Telford College w Edynburgu. Później uczęszczała do szkoły teatralnej Italia Conti Academy of Theatre Arts w Londynie. Jej debiutem w telewizji była rola Terry Cotter w serialu „Rebus”. W początkach swojej kariery pracowała również jako modelka (na przykład podczas Tygodnia Mody w Londynie w 2007 roku). Podoba się wam ona? Znacie ją?

42 komentarze:

  1. A niech to spóźniłam się,ale ładniutka laleczka..

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna ^^ nie znałam jej wcześniej, choć twarz wydaje mi się znajoma... ;)
    pozdrawiam
    the.zuziaQ

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam jej, ale lalke na sd zrobili bardzo podobna do rzeczywistej : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna jest ;)
    Ale nie kojarzę jej.

    OdpowiedzUsuń
  5. jest bardzo ładna ; D kiedyś coś o niej słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się , ale jej nie znam

    AsiaSi97

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ubierem tych lalek. W ogóle jej nie kojarzę :d

    /xXgreen0appleXx

    OdpowiedzUsuń
  8. JA ją kocham! on gra w doktorze kto (doctor who) :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Widywałam ją ale tak za dobrze jej nie znam jako aktorkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie kojarze : D
    ma trochę dziwną twarz w rl oO :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Na Stardoll ładna... w realu tak o ;//

    OdpowiedzUsuń
  12. nie kojarze jej ;) ale jest bardzo ładna :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam jej i nie wiem czy ubiorę. Jak narazie mnie do tego nie korci ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  15. W przeciwieństwie do większości - ładna. I oczywiście nie znam tej `damy`.

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam ale ładna jest :))

    MissCherryLady7

    OdpowiedzUsuń