2010/09/27

Nowa lalka - Spinderella



Co o niej sądzicie ? Podobna ? 

34 komentarze:

  1. No nawet nawet :)))

    MissCherryLAdy7

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet ładna . xdd
    A ciuchy takie sobiee . xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. brzydka i nie podobna. ja jej nie znam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie to całkiem inna niż w realu

    AsiaSi97

    OdpowiedzUsuń
  5. moim zdaniem z twarzy troche podobna ale włosy w ogóle ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako lalka na stardollu to całkiem ładna a w realu ... mało co mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. No ładna ! Choć ciuchy są takie se ,ale nie aż tak złe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podobna, no i kimkolwiek jest dziwnie się nazywa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak średnio jak większość tych lalek.

    OdpowiedzUsuń
  10. y...Trochę nie podobna. Stardollowa wersija według mnie ma za jasną karnację.Ale ciuszki ładne
    WIKTORIA-10-

    OdpowiedzUsuń
  11. taka trochę teges. Niezbyt podobna, ale ciuchy ma ładne

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ubiore jej , nie mam czasu ;(


    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. nawet ładna :)
    ~ZawszeSweetAnn

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłoby fajnie gdyby nie miała takiej niechlujnej fryzki.. ; //

    OdpowiedzUsuń
  16. na sd ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładna ^^ tak sobie podobna ;D

    OdpowiedzUsuń