2010/09/27

Reklama

Witam ! Z tej strony Tala (Phb10). Chciałabym Was poprosić abyście zagłosowali na mnie na stronie http://sd-zlotegloby.blogspot.com/ w kategori Najlepszy Makijaż - Phb10 ; )To naprawdę zajmuje chwilkę a wiele można wygrać (jeśli wygram oczywiście)! Min. broken dress,1x100sd,2x50sd.... :) Myślę, że warto !

Druga sprawa w jakiej piszę to, to że chcę Was serdecznie zaprosić na mojego bloga
http://stardoll-nowinki-tala.blogspot.com/ ,
którego odnawiam ! Jeżeli wchodziliście na blog Trampola pewnie wiecie, że pomagałam i był to świetny blog z konkursami. Ten również taki będzie ! Masa konkursów, zabaw, loteri .... i wiele innych.
Dziękuje i Pozdrawiam Tala - Phb10 :***
Ps. Potrzebuję też redaktorki !. Jeżeli chcesz nią być napisz w KG Phb10

Mam też do sprzedania konto Smile_Gabi zainterosowanych proszę pisać w KG Phb10

23 komentarze:

  1. Ja niestety mam inną faworytkę...
    A na bloga się zapiszę .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już na cb zagłosowałam w ZG ;))
    A na bloga zajrzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam. Na bloga może się zapisze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie no... czy naprawdę nie czujesz się winna pozbawiając innych szans? jeden z punktów regulaminu jest mniej więcej taki: 'NIE WOLNO PROSIĆ O GŁOSY! TO MOŻE SKUTKOWAĆ DYSKWALIFIKACJĄ.' a proponowanie za to stardollarów to jeszcze większe 'przestępstwo'.

    OdpowiedzUsuń
  6. zajrzę na bloga i zagłosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zagłosowałam na kogo chciałam, bez proszenia...
    a na bloga może zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wejdę ,ponieważ czytałam bloga Trampol i bardzoo mi się podobał ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak już ktoś wyzej napisał, ja równiez mam inną faworytkę/faworyta.

    A na bloga zajrzę :]

    /xXgreen0appleXx

    OdpowiedzUsuń
  10. już zaglosowałam na kogoś innego a na blog wpadnę

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodam się i może zagłosuję . : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodałam się i zagłosowałam . : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Już idę zagłosować ;)

    OdpowiedzUsuń