2010/09/28

Nowości z Front Row

Nie ma ich jeszcze w starplazie ale można je kupić przez link.

KLIKNIJ TUTAJ

Jest również błąd, w nowościach w starplazie jedne buty kosztują 5 stardollarów a drugie te z linka kosztują 7 stardollarów a obie pary są takie same. Lepiej kupić szybko bo mogą zniknąć te tańsze ;) (zaznaczyłam je na obrazku)


http://img831.imageshack.us/img831/3774/frontn.png

___________________________________________________
Reklama
Cześć!Tu kiczka1998 chciałabym was zaprosić na mojego bloga blog-stardolla.blogspot.com Robię metamorfozy za darmo i bez podania hasła .W październiku będą konkursy bo będę ss!Oraz zapraszam do mojego apartamentu .

34 komentarze:

  1. Śliczna jest ta torebeczka po 6 sd.
    Dla nss.

    justyna948

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne. Na pewno coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się niektóre kiecki

    OdpowiedzUsuń
  4. podobaja mi sie tylko buciki , ktore ma na sobie doll na obrazku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie podobaja tylko te szare bootki kupie napewno :)
    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsza torebka za 6 sd

    Jest darmowa spódnica w nowym qizie o stardoll ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie podobają mi się te buty.

    AsiaSi97

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisalam juz to w innym komentarzu, ale napisze jeszcze raz: buty z zieloną wstążką są świetne! Reszta ubrań na spoilerach wyglądała fajniej :c

    /xXgreen0appleXx

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja kupywalam to wszystkie buty byly za 5 xd

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w zielonej sukience! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że już nie mam superstar :/

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe ciuszki ; p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nic nie kupię ;] Bo mi nic tak szczególnie do gustu nie przypadło .

    OdpowiedzUsuń
  14. Chociaż uwielbiam czarne, szare, beżowe i czerwone rzeczy, ale te mnie się nie podobają ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. I takie trochę nie za ładne ogólnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko te buty szare z zieloną i beżową wstążką mi się podobają, co do reszty to klapa. Może jeszcze zielona sukienka. I tyle.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w ogóle niewiem czy kupie. Są takie se ,podobają mi się tak gdzieś na 30 % ,troche mają nietypowy kształt . Kolorek taki se ,hm... Nie nie kupuje ich ,brzydkie :P

    Sims885

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja wydałam cała kase na wyprzedaże (mało miałam :()

    MissCherryLady7

    OdpowiedzUsuń
  19. ten srój do kompletu z torebką ładny
    chicabottom

    OdpowiedzUsuń
  20. Już jest w starplazie ta kolekcja i przez link i w starplazie buty już ksoztują 7 sd. Mi się podobają fioletowe buciki ale nie mam narazie na nie kaski. Są podobne do tych z Mortall Kiss ^^

    OdpowiedzUsuń