2010/09/22

Nowe tło


Co sądzicie o tym tle ? Zrobicie jakąś nową scenerię ?

27 komentarzy:

  1. Wow ! Bardzo pomysłowe ! :) Nudzi mi się, więc zrobię jakąś scenerie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś mi się nie podoba...

    AsiaSi97

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja może ale mi się nie chce ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomina mi trochę HSM ;p ale nie d=za bardzo

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet fajne, ale od dawna juz nie robię scenerii.

    OdpowiedzUsuń
  6. To na sto procent bedzie z mortal kiss !!! Ludzie tak nazywała się ich drużyna w szkole :>

    OdpowiedzUsuń
  7. To na sto procent bedzie z mortal kiss !!! Ludzie tak nazywała się ich drużyna w szkole :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z xXEwelina1996Xx .
    właśnie miałam to napisać. To jest pewnie Hala z Mortal Kiss. :) A poza tym widzicie jaka grafika? Typ Mortal Kiss xd

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam pomysłu, jak wykorzystać to tło

    OdpowiedzUsuń
  10. Później może tak. Teraz brak ochoty i czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba raczej zrobię scenerię

    OdpowiedzUsuń
  12. o ja cie xD pierwsze moje skojarzenie to HSM xxD ale nie zrobie bo mi sie nie chce i nie lubie filmów z DisneyChannel xxxD

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm nie podoba mi się że jest sala gimnastyczna, bo to nie 'moje'. Ale uważam że jest to zrobione świetnie i bardzo realistycznie!


    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno zrobię jakąś scenerię na tym tle . : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiczka mi też . xdd
    A co do tła brzydkie . xdd
    Takie Sobie . xdd

    OdpowiedzUsuń