2010/09/19

BLOG-O-GANZA

Blog http://hotbuysbazaar.blogspot.com organizuje duży konkurs i postanowiłyśmy że weźmiemy w nim udział jako blog. WY, nasi obserwatorzy możecie nam pomóc go wygrać. Nagroda jest duża. Jeśli wygramy na pewno zorganizujemy wiele konkursów o dużych wygranych. W konkursie chodzi o to aby zaprosić największą ilość obserwatorów. Zwracam się do was z prośbą abyście nam pomogły :)

Komentarze należy dodawać TUTAJ (kliknij)

 PIERWSZE TRZEBA ZAOBSERWOWAĆ TAMTEGO BLOGA

Formularz komentarza:
Blogger Name: - (wpisać swój bloggerowy login)
Stardoll Name: - (wpisać swój stardollowy login)
Blog: stardoll-i-my.blogspot.com
I followed.

Podstawową rzeczą jest również zaobserwowanie bloga http://hotbuysbazaar.blogspot.com bo bez tego ani rusz ;) Wszystko jest sprawdzane przez właścicielki. (wystarczy kliknąć na FOLLOW w gadżecie Fabulous Followers który znajduje się po prawej stronie w pasku bocznym)

Jeśli pomożecie, piszcie w komentarzu. Wylosujemy kilka osób którym damy prezenty :)

Pytania? Piszcie.




EDIT OD GOSIA: Ja również chciałam Was poprosić o pomoc abyście się dodali do obserwatorów tego bloga http://hotbuysbazaar.blogspot.com  i napisali formularz w komentarzu. Proszę pomóżcie nam wygrać. Dziękuję.

80 komentarzy:

  1. Już się dodałam do obserwatorów :)
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. mandy- nie widzę abyś wysłała im komentarz o tym :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jurz srobilam...rzebuscie tylko wygraly!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też już dodałam sie do obserwatorów i dałam komentarz ! :D
    Trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. już idę się dodać ;)
    madziula1000

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ładuje się blog :/

    OdpowiedzUsuń
  7. zrobione :) Powodzenia ;)
    madziula1000

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaraz się podpiszę :)

    PS : Jeżeli z tej wielkiej nagrody będzie dużo konkursów to na serio będzie ich dużo ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. A kiedy będzie wiadomo kto wygrał ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam za opóźnienie, jakoś mi się to wszystko poplątało i nie mogłam dodać komentarza :[

    Ale już skomentowałam ; ]

    pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam - Mandy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie moge dodać komentarza pomocy

    OdpowiedzUsuń
  12. wiczka 27.09 zaczną liczyć głosy

    OdpowiedzUsuń
  13. już. dosyć oryginalny ten konkurs. :D z niezłym pomysłem. Mam nadzieje że wygracie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. To trochę liczenie im zajmie ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. ja już ;)) troszkę miałam problemów bo nie znam do końca angielskiego , ale sobie jakoś poradziłam.

    AsiaSi97

    OdpowiedzUsuń
  16. ja juz Was zglosilam ;PP powodzenia zycze!. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jasne że Wam pomogę już wchodzę na blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również już wysłałam formularz i dodałam się do obserwatorów :)

    milullaby

    OdpowiedzUsuń
  19. Co można wygrać oprócz świetnej reklamy bloga ?

    Zagłosowałam ! asiunia_cool

    OdpowiedzUsuń
  20. dodałam się do obserwatorów i wypełniłam ten formularz życze WAm powodzenia! musicie wygrać! z tego co naliczyłam to narazie 14 osób napisał że to wy ich zaprosiliście ale pewnie będzie dużo więcej!

    Jeszcze raz Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Chetnie sie dodam ale nie wiem gdzie komentarz napisaĆ. ; /

    OdpowiedzUsuń
  22. do _AloFFana_xD schodzisz na sam dół komentarzy i klikasz "Post a Comment"

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymam za was kciuki ;D
    zapisałam się

    La_Creeative

    OdpowiedzUsuń
  24. Już. Mam nadzieję że ten blog wygra :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja już wysłałam ..;d

    Trzymam za was kciuki .;**

    OdpowiedzUsuń
  26. Wysłałam i dodałam się ;) Powiem wam że jest baardzo duzo osób z TEGO bloga. Macie szanse wygrac :))
    Trzymam kciuki !!! :D

    Misscherrylady7

    :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście , dziewczyny , że Wam pomogę . : *

    OdpowiedzUsuń
  28. Dodałam się do obserwatorów i wpisałam komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już to robię. ;d
    Caliope14

    OdpowiedzUsuń
  30. zrobione ;)
    trzymam kciuki, żebyście wygrały :*

    pozdrawiam
    xkeylimex

    OdpowiedzUsuń
  31. Dodałam się do obserwatorów i napisałam komentarz! ; **
    3mam kciuki : DD
    MissIga_

    OdpowiedzUsuń
  32. A jeśli ja już jestem tam obserwatorem? Bo chyba jestem, nie pamiętam dobrze... To się wtedy nie liczy?

    OdpowiedzUsuń
  33. Uff nie jestem obserwatorem jeszcze, a więc mogę wam pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. ojej!! inni się męczą i zapraszają ludzi a wy sobie tylko robicie posta i szczerzyce się ;/. to niesprawiedliwe i niepomoge wam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. dodałam się i napisałam komentarz
    misspaula267

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja już pomogłam. Sama chcę, aby ten blog wygrał :)
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  39. dodałam i zagłosowałam :* :D
    trzymam kciuki ;]

    Cathy515

    OdpowiedzUsuń
  40. Pomogłam wam i dodałam się do obserwatorów i napisałam formularz w komentarzu ;). Powodzenia ;D

    SweetGirl075

    OdpowiedzUsuń
  41. dodałam sie i wypełniłam formularz :)

    alfa-kitka

    OdpowiedzUsuń
  42. Dodałam się i wypełniłam formularz.


    Gwen12334len

    OdpowiedzUsuń
  43. Ej sory ale jak klikam w linka (już obserwuję) żeby skomentować to nic nie ma to co już po wszystkim ?

    OdpowiedzUsuń
  44. Albo dobra już :) Życzę powodzenia NAPEWNO WYGRACIE ! STARDOLL I MY RZĄDZI !!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Już dodałam się do obserwatorów i wysłałam formularz ;D Z tego co widzę macie sporą przewagę... ;)
    Schatzie22

    OdpowiedzUsuń
  46. zastanawiam się, czy sama się nie zgłoszę...

    OdpowiedzUsuń
  47. dodałam się i napisałam komentarz .

    OdpowiedzUsuń
  48. z tego co przeliczyłam to ok. 50 osób dało tam komentarz z adresem waszego blogu :)

    trzymam kciuki

    AsiaSi97

    OdpowiedzUsuń
  49. już się dodałam spróbuję dodać więcej osób
    jak dodam napiszę tutaj ich nicki na stardollu !!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. Emmmm....
    Zaprosiłam już dwie osoby: BoskaIzkaa i BoskaIzka
    na stardoll.
    A na blogu:
    BoskaIzkaa-Ola-Olunia
    BoskaIzka-Kasia Po Tatusiu
    Już się dodały. :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Już się dodałam do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  53. Też się dodałam :))
    Mam nadzieję że wygracie ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dodałam sie już dawno i dodałam komentarz tak jak prosiłyście;D Teraz tylko czekać az zaakceptują;D

    Pozdrawiam;* lolypela5

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję już
    Musicie wygrać!

    OdpowiedzUsuń
  56. Dodałam się i wysłałam komcia.Życze wam dużo szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  57. Dodałam się do obserwatorów i zagłosowałam, oczywiście na stardoll-i-my. ;)

    Życzę duuuużo szczęścia. ;] ;*
    Obyście wygrały. :)

    MissSylwiaa

    OdpowiedzUsuń
  58. Dodałam się do obserwatorów na tym blogu, ale z konta na Twitterze. Napisałam też, że z konta na Twitterze.

    OdpowiedzUsuń