2010/10/31

Loteria

LOTERIA ZAKOŃCZONA!

357 komentarzy:

  1. Kliknełam :) Słodkie są tam zwierzaczki ^.^.
    Życzę powodzenia!

    Kitka1311

    OdpowiedzUsuń
  2. Kliknęłam :)
    Alusia46

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też już.
    stardoll_-_98

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też kliknęłam =]

    TaJedyna13

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się! nick na stardollu: Justinva

    OdpowiedzUsuń
  7. Kliknęłam :>
    Mi trafiła się reklama samochodu ^^
    .Marti1997

    OdpowiedzUsuń
  8. Kliknęłam :*

    Pozdrawiam Serdecznie i Cieplutko ^^

    KlaudusiaTiara

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się ;))
    I już kliknęłam ;P

    vanelka97

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze pamiętam, nie pamiętam kto wygrał bo wyjechałam ale to był świetny pomysł =) Bo w zasadzie to to kliknięcie sponsoruje nagrodę. Łatwo was wspomóc więc klikam codziennie, ja niestety na blogu nie mogę mieć Ad sense =(

    Pozdrawiam, Patiopea

    OdpowiedzUsuń
  11. Kliknęłam :)

    Elizka_15

    OdpowiedzUsuń
  12. Kliknęłam :D

    GothRibbon

    OdpowiedzUsuń
  13. kliknelam
    niunia1301

    OdpowiedzUsuń
  14. Kliknęłam :P

    Mój nick: CrAzY_GiRl_8_

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne są te loterie mi akurat trafiła się reklama multimedia ( czy coś) Tak więc zgłaszam się i pozdrawiam cieplutko w halloweenowy wieczór XD
    Diva-patulka

    OdpowiedzUsuń
  16. Kliknęłam.!;D


    Martinika52

    OdpowiedzUsuń
  17. ok fajna taka lotera macie genialne pomysły !

    OdpowiedzUsuń
  18. ok,kliknęłam :D
    __Miss.Ashley__
    Jak by coś to w moim nicku znak podkreślenia jest 2 razy na początku i na końcu,ale i tak wiem że nie wygram;((

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :) kliknęłam, pozdrawiam Elli.kon :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też gdzieś kliknęłam co prawda nie wiem czy w dobre miejsce ale kliknęłam :]xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. kliknęłam fajna strona ;p
    xxaaddaaxx1

    OdpowiedzUsuń
  23. W sklepie Killah nie ma już ubrań .

    lucyna5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja ciągle czytam bloga i nigdy nie wygrałam :P LadyMiszel12

    OdpowiedzUsuń
  25. Kliknęłam :P
    Lady_Victoria19 :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja oczywiście kliknełam.
    SweetGirl2796

    OdpowiedzUsuń
  28. Kliknełam uwielbiam te orzeszki a przy okazji Gabi uzbierałaś na konia ???
    Pozdrowienia
    ancilin

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej :*
    Mój Nick na stardoll to Smilice

    Na reklamę rzecz jasna kliknęłam..
    ale myślę że aby wygrać trzeba być oryginalnym
    dlatego ten komentarz musi być oryginalny :)
    Więc jako pierwsza tutaj napiszę wierszyk o tym blogu.

    Jeśli chcesz się dziś rozerwać
    i masz wolny cały dom,
    Włącz komputer, potem odwiedź
    stardoll-i-my.blogspot.com.
    Tutaj zawsze coś się dzieje,
    tutaj zawsze wrażeń moc,
    Bo konkury i zagadki
    dodawane w dzień i w noc.
    Blog ten dla nas jest bezcenny,
    Nie istnieje drugi taki,
    Który taką ma cierpliwość i
    rozbawić nas potrafi.
    Redaktorki są THE BEST,
    im pomysłów nie brakuje.
    I dlatego właśnie dziś
    ja im bardzo gratuluję!
    Za konkursy wam dziękuje
    i o więcej proszę.
    Potrzebuję stardollarów
    bo bankrutem być nie znoszę!
    Niewiem czy to przeczytacie
    redaktorki moje drogie,
    Bo wyniki tej loterii
    będą na bank bardzo srogie.
    Jestem niby Superstar
    ale mam na kocie grosze..
    Więc nie kupię za to wiele
    i o stardollary proszę!

    Hehehe ;D
    Najprawdopodobniej wszyscy śmieją się z mojego wierszyka ;D
    Pisałam go godzinę i dwie minuty ;D
    Hehehe ;D
    Starałam się!
    Pewnie i tak nie wygram loterii.. ;D Bo farta to ja nigdy nie mam ;D
    I pewnie tym razem też nie będę miała ;D
    Ale czy wygram czy nie..
    POZDRAWIAM..
    Smilice

    OdpowiedzUsuń
  30. sory że nie w temat ale czemu jeszcze admini nie dali tych prezentów ze stardoll Royalty?

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kliknęłam! Na sd jestem SmileFunLove .
    Tak bardzo chcę wygrać! jeszcze nigdy nic nie wygrałam tak fajnego! ;(;(
    ale pewnie nie wygram :(
    ale jet nadzieja!
    zapraszam na mój blog: www.magic-stardoll-life.blogspot.com
    !

    OdpowiedzUsuń
  33. Kliknęłam nawet 2x :D

    StrarDoll-

    OdpowiedzUsuń
  34. kliku klik :) he he... nick AbsynthiA :)

    OdpowiedzUsuń
  35. kliknęłam ! super owo bardzo bym chciała wygrać nigdy nue miałam takiej sumy ;) gdybym wygrała byłabym twoją dłuzniczką do końca rzycia .:) prosze spełń moje pragnienie rzyciowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kliknęłam ;)

    na stardoll aniaa07

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak jak Patiopea w reklamę klikam codziennie. Miło że zarobione pieniądze przeznaczacie na bloga. Kliknęłam z nadzieją że mi się uda.

    Pozdrawiam glenera

    OdpowiedzUsuń
  38. Kliknęłam :)

    weronika_kotela

    OdpowiedzUsuń
  39. Kliknęłam ;)
    SkaterGirl_xD

    OdpowiedzUsuń
  40. Klik : )
    Nie wiedziałam dokładnie na którą więc kliknęłam na wszystkie : )
    Pozdro .red.truskawka.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kliknęłam na orzeszki felix ;)

    Zgłaszam się do loterii


    karashi

    OdpowiedzUsuń
  42. Oczywiście kliknęłam ;)

    Misia79

    OdpowiedzUsuń
  43. Klknełam :* a w koeljne jestem ostatnai xd < jak na arzie > :D



    misiunia-unia

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Pewnie nie wygram, ale warto spróbować.;]]
    Kliknęłam.!!

    OdpowiedzUsuń
  47. oczywiście KLIKNĘŁAM. ;)

    niecierpliwa

    OdpowiedzUsuń
  48. Kliknęłam::)
    nick na stardoll martynkajest27

    OdpowiedzUsuń
  49. Kliknęłam :)))
    Dla nas to tylko kliknięcie a dla ciebie to jakaś kasa :) Cieszę się że mogłam Ci pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej ;)
    kliknęłam już ;)
    Świetny wierszyk Smilice ;)
    Życzę szczęścia innym zawodniczkom :)
    Pozdrawiam SUPER Redaktorki :D
    na stardoll ap193

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też kliknęłam

    adula25

    OdpowiedzUsuń
  52. Kliknęłam! (Na HB baazar.)
    ______
    Jestem
    _SwEeT_GIrl_22

    OdpowiedzUsuń
  53. Kliknęłaam

    chicabottom

    OdpowiedzUsuń
  54. Też kliknęłam. :)

    Diana_102

    OdpowiedzUsuń
  55. kliknęłam :)
    Misspaulus1990

    OdpowiedzUsuń
  56. kliknęłam :)
    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  57. Kliknęłam!:D
    Gabisiu pozdrawiam cieplutko;P



    Neira14

    OdpowiedzUsuń
  58. Kliknęłam . ; ) MissMC2305 na stardoll . ; )

    OdpowiedzUsuń
  59. Kliknęłam!!! Na stardoll jestem frecia11

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja również kliknęłam :)
    Pozdrawiam Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  61. nawet kilka razy kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. A gdzie trzeba kliknąć? N aktórą reklamę? xd
    LealAngel

    OdpowiedzUsuń
  63. kliknęłam!!! ;*.

    Na stardoll: Caliope14

    OdpowiedzUsuń
  64. KLIKNĘŁAM!

    Natusia515806

    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  65. Kliknęłam . ;*
    Mam nadzieję, że wejdzie tyle osób ile marzysz. ;)
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  66. Kliknęłam, bardzo chciałabym to wygrać.....

    brzoskwinia3393

    OdpowiedzUsuń
  67. Klikłam na sd jestem rokeska ale i tak pewnie nie wygram :(

    OdpowiedzUsuń
  68. kliknełam ;p
    truskawuska
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. kliknęłam :-)
    Nick: DesignerNadine

    OdpowiedzUsuń
  70. Kliknełam i zgłaszam się MisiA_CzekoladA

    OdpowiedzUsuń
  71. Kliknęłam .

    Pozdrawiam Cieplutko ;*
    Amorettka

    OdpowiedzUsuń
  72. Kliknęłam;D

    hannahmotana129

    OdpowiedzUsuń
  73. kliknęłam z 2 różnych adresów IP, może się zaliczy :P

    dzida7

    OdpowiedzUsuń