2010/10/22

Reklama

Hej ! Jestem Agata, a na Stardollu glodiaga10.
Bardzo chciałabym zostać CG, dlatego zwracam się z prośbą do Was, abyście głosowali na mnie 5/5.

Jeśli wygram rozlosuję nagrody: 
-prezenty o wartości 200sd,
3 razy 100sd,
a jak będę wniebowzięta wygraną to na pewno wybiorę więcej szczęśliwców, którzy wygrają niespodzianki !
Proszę więc abyście głosowali, a następnie wpisali się do KG, bym wiedziała wśród kogo mam losować nagrody.

Kliknij tutaj, aby przejsc do mojego apartamentu

20 komentarzy:

  1. ehh sorka ale mi się nie chce :( zanim mi się stardoll włączy.. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. LadyMary2642 zycze ci aby nikt ci tak nie powiedzial jak ty bedziesz prosic o glosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok, zagłosuję minuta mnie nie zbawi :)

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie głosuje -.-

    a co w sytuacji jezeli nie bedziesz wniebowzieta wygraną..

    wole nie ryzykowac xD

    OdpowiedzUsuń
  5. mooże... le raczej nie zagłosuję, ale życzę ci tej wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli będę wniebowzięta rozważam oddanie komuś scuby...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zagłosuję, bo nie grałam dziś w graj i zarabiaj xd.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zagłosowałam i mam nadzieję, że wygrasz :* fajnie byłoby być tym szczęśliwcem, który zostałby posiadaczem scuby, gdybyś wygrała :)

    xkeylimex

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak nie zapomnę, to zagłosuję ;]

    cajlineczka1522

    OdpowiedzUsuń