2010/10/15

Nowa lalka P&E

Macie już ją? Podoba się wam? :)

42 komentarze:

  1. ja jeszcze nie za 5 dni będę miała

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna! za 2 dni będę ją mieć :D

    WIKTORIA-10-

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest bardzo ładna.
    Już wczoraj ją dostałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze nie dostałam, ale nawet fajna

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam , ale już w krótce napewno będę ją mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak SIe je dostaje Bo ja nie wiem ? . trzeba byc Ss ?>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie mam jej
    Na stardoll KochliwaAda

    OdpowiedzUsuń
  8. już mam... jest śliczna.

    rikki282

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna , juz pare dni temu ją miałam ; )

    truskaffka_

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet ładna ale daleko mi do niej. Dopiero zarobiłam 35sd.

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna jest ;) jeszcze jej nie mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodka!
    Nie mam jeszcze bo opuściłam chyba 2-3 dni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Własnie powinnam niedlugo dostac moze nawet jutro, sliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze nie mam i na razie nie chcę mieć , bo jeszcze mogę tylko 2 razy zarobić , więc wole poczekać jak będzie coś fajnego do kupienia . : )

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też jeszcze jej nie zdobyłam, bo nie spieszy mi się z wykorzystaniem całego play & earn od razu ;)

    xkeylimex

    OdpowiedzUsuń
  17. laleczka całkiem mi się podoba, kolekcjonuję takie :) i na pewno ją zdobędę prędzej czy później ;)

    xkeylimex

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczniutka, ja jej jeszcze nie dostałam. ;DD

    OdpowiedzUsuń
  19. ma coś w sobie- jest śliczna !! Na razie jej ni8e mam i nie chce miec bo niedługo się kasa kończy ... kiepsko ; (

    OdpowiedzUsuń
  20. Brzydka jest no ale jak darmowaaa ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja nie dostałam ;((

    cajlineczka1522

    OdpowiedzUsuń