2010/10/13

Nowe spoilery

Spoilery zrobiła dla nas JUSTYNA-14,dziękujemy :)


43 komentarze:

  1. chyba darmówki będą.. brzydkie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Darnowe napewno będzie koszulka i walizka z fimu Ramona And Beezus I love Selena Gomez

    OdpowiedzUsuń
  3. teen ptaszek w klatce to będzie do opery ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten kociak ,PetSchop to darmówka będzie pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten ptak w klatce pewnie bedie z opery :>

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chcę piesko-kotka ;D
    taki słodki jest :)
    Justyna-14 ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie bedą z tego darmówki ; D
    Dajankaa95

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba piesek-kotek
    torba Ramona and Beezus
    koszulka
    beda darmowe tak z "nikat"

    ptak bedzie z opera mystery

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zwierzaczek jest słodki ;D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten ptak w klatce to kolejny prezent z Opery

    OdpowiedzUsuń
  11. Na początku są świetne ale im bardziej lookniesz ...

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne , pewnie to darmówki ; )

    truskaffka_

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie same darmówki :)

    Marti98xDg

    OdpowiedzUsuń
  14. Może coś takiego dostaniemy za operę mister star?:) < czy nie wiem jak się to pisze>:)))

    Pozdrawiam
    Paulus114 ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. wydaje mi się, że wszystkie rzeczy na obazku to będą darmówki ;) kruk w klatce na pewno- o tym przekonaliśmy się już dzisiaj, otwierając prezent z opery ;P a reszta może pojawi się popołudniu ;)

    ostatnio dużo darmówek admini nam rozdają :P i bardzo dobrze :P

    xkeylimex

    OdpowiedzUsuń
  16. myślę i mam nadzieję , że to darmówki bardzo bym chciała piesko-kotka , a reszta pewnie też się jakoś przyda

    OdpowiedzUsuń
  17. Ramona and Beezus to będzie taki film z Seleną Gomez, koszulka z łapami jest nawet spoko ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę jak poprzedniczki, że to mogą być darmowki.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja weszłam na goproxing.com,
    zalogowałam się na stardoll i dostałam tą torebkę

    OdpowiedzUsuń
  20. Brzydkieee :d oprócz ptaszka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sprawa się wyjaśniła- wszystkie darmówki już są do zdobycia :)

    xkeylimex

    OdpowiedzUsuń