2012/01/07

Casting na redaktorkę

EDIT: Chciałam jeszcze dodać, że wyniki ankiety mają jedynie pomóc nam w rozstrzygnięciu sprawy, ale nie będą one najważniejsze. Każda z redaktorek tego bloga również będzie miała prawo głosu.

Wspólnie z xylogeleną wytypowałyśmy kilka osób odpowiednich na stanowisko redaktorki, ale niestety nie potrafiłyśmy się zdecydować, która osoba jest najlepsza i najlepiej pasuje na tego bloga. W związku z tym bardzo was proszę
o pomoc, przedstawię wam tutaj zgłoszenia dziewczyn i chciałabym abyście zagłosowały w ankiecie na dwie osoby, które najlepiej wypadły. Zaczynamy:

- MissPaulaa1112
Cześć, jestem Paulina. 22-ego sierpnia skończyłam 14 lat. Jestem miłą i przyjazną dla środowiska osobą. A więc co do wymagań... Mam wolny czas i oczywiście wielkie chęci do pisania na tym blogu :) Nie popełniam błędów ortograficznych, interpunkcyjnych oraz staram się o poprawną stylistykę i składnie zdań. Jeżeli chodzi o doświadczenie, to piszę blogi już od pięciu lat. Zaczynałam na blog.onet.pl, gdzie tak na prawdę pisałam o wszystkim. Teraz przeniosłam się na blogspot.com, początki były trudne, w dodatku, że trzeba pisać o konkretnej rzeczy- Stardoll. Ale nauczyłam się wszystkiego po kolei, a skutki mojej pracy można znaleźć na barwnystardoll.blogspot.com. Na tym blogu pojawiły się również moje dwa artykuły, które były chwalone i krytykowane, ale cieszę się, że jeszcze część użytkowników tej witryny potrafi napisać to co myśli o mnie i o tym, co robię. Na prawdę zależy mi na tym, aby tu pisać. Myślę, że dokonasz poprawnego wyboru i oczywiście życzę powodzenia innym :)

- __Miss.Ashley__
Witam. Jestem Weronika i mam 12 lat, chodzę do 6 klasy. Na stardoll jestem __Miss.Ashley__ i mam ponad 3800 sp. Mieszkam w województwie mazowieckim (pod Warszawą). Dla wszystkich jestem zawsze uprzejma i pomocna, jeszcze nigdy nikomu nie odmówiłam pomocy. Moje hobby to: przede wszystkim moda, zwierzęta, muzyka, sport, chodzenie na rękach i spędzanie czasu z przyjaciółmi. Jestem osobą otwartą, kreatywną, towarzyską, rozrywkową, miłą, uczciwą i szczerą. Obecnie dobrze się uczę i zawsze zdaję z czerwonym paskiem. Dobrze mi idzie także z przedmiotów które mogą przydać się w pisaniu na blogu czyli z: polskiego, informatyki i plastyki(chodzi o kreatywność). Mam dużo wolnego czasu :) Przed komputerem spędzam dziennie 2-4 godziny, na bloga poświęcałabym swój cały czas przed komputerem. Jestem odpowiedzialna, jeżeli zdarzyłoby się że nie mógłbyś pisać to ja bym sobie poradziła, a jeśli nie miałabym internetu albo zepsułby mi sie komputer to zawsze mogłabym pójść do miejskiej biblioteki gdzie jest internet. W pisaniu bloga jestem doświadczona, wiem jak ma wyglądać post i nienawidzę gdy ktoś pisze nieestetycznie lub nie zrozumiale. Nie lubię także gdy ktoś zaśmieca bloga, ja osobiście nigdy tego nie robię. Staram się żeby każdy post wyglądał ładnie i schludnie, na stardoll jestem od ponad 1,5 roku, a już po kilku miesiąca grania w tą grę zaczęłam pisać własny blog, których miałam do tej pory kilka. Ostatnio byłam właścicielką bloga: www.stardoll-world-and-we.blogspot.com, który miał około 600 obserwatorów, ale niestety już go nie ma. Piszę/pisałam na takich blogach jak: barwny stardoll, stardoll in my life, stardollowe ploteczki. Z blogów na, których pisałam jeszcze nikt nigdy mnie nie wyrzucił lecz wszyscy chwalili mnie za to co robię dla bloga. Na stardoll mam status ''Royalty'', zawsze mam wykupione superstar i mam dużo stardollarów. Mam również wiele cennych ubrań np. LE ze starych kolekcji, które są warte kilka tysięcy sd, więc mogłabym niektóre z nich przeznaczyć na loterie i konkursy, a jeżeli zabrakłoby mi kiedyś sd mogłabym je w każdej chwili sprzedać. Tak jak już wcześniej wspomniałam-piszę estetycznie. Nie popełniam błędów ortograficznych, stylistycznych, gramatycznych ani interpunkcyjnych. Pokemonem nie jestem, nie kopiuję ani nie spamuję w księdze gości. Nie stawiam kropki przed znakiem zapytania ani wykrzyknikiem, nie robię też przed nimi spacji ani nie piszę 50 wykrzykników lub 50 znaków zapytania. Zawsze będę mogła się dołożyć do konkursu mogę je nawet sama organizować :)) Na bloga łącznie z reklamami, nagłówkami, konkursami, loteriami, mk itp jestem w stanie przeznaczyć do 500 sd miesięcznie. Zwroty typu: Ci, Tobie, Wy, Wam itp zawsze piszę dużą literą, ponieważ mam do wszystkich szacunek. Na bloga już po kilku dniach pisania byłabym w stanie dodać swoje zdjęcie, ponieważ twierdzę, że zawsze jest łatwiej czytać posty jeżeli wie jak ich autor wygląda w realu. Nigdy nie kopiuję z innych blogów pomysłów, postów ani obrazków. Twierdzę, że zrobiłabym dla bloga naprawdę wiele dobrych rzeczy, starałabym się żeby blog był zawsze bardzo popularny, a czytelnicy z chęcią go czytali. Chciałabym aby blog miał zawsze wielu partnerów wśród sławnych blogów i wspierał akcje charytatywne. Nigdy nie wykorzystywałabym bloga dla własnej korzyści tzn. nie reklamowałabym na nim swojego konta ani innych moich blogów, nie robiłabym konkursów zmuszających ludzi np. do głosowania na mnie na Cover Girl. Bardzo zależy mi na pisaniu na tym blogu, nie dla sławy, pieniędzy czy czegoś takiego lecz dla ludzi i dla tego bloga aby mógł się rozwijać. W organizowanych przeze mnie konkursach i loteriach nagrodą byłyby sd od 5 lub 10 (w mk) do nawet 1000sd (w dużych loteriach), doładowania superstar, cenne ubrania oraz nawet nie raz realne nagrody np. kosmetyki i biżuteria! Mogłabym również postarać się żeby na blogu było więcej konkursów we współpracy z adminami oraz żeby blog od czasu do czasu miał reklamę na stronie głównej na stardoll (ta reklama zawsze przyciąga najwięcej czytelników).
Na blogu oprócz postów z nowościami mogłabym robić także ciekawe artykuły i posty związane z modą i stardoll. Oto kilka z moich pomysłów:
- Wywiady ze sławnymi osobami na stardoll jak i wywiady z czytelnikami bloga.
-Stardoll kiedyś i dziś (posty o dawnym i dzisiejszym stardoll'u)
-Czarna i złota lista czytelników
-Oceny apartamentów i strojów
-Comiesięczne wybory miss bloga (będzie to konkurs kilku etapowy, pierwszy etap wyglądałby tak, że daję zadanie na jakąś stylizacje i osoby chętne je wykonują, do kolejnego etapu przechodzi kilka osób, wykonują kolejne zadanie, ktoś odpada i tak dalej... Osoba która wygra ten konkurs zostaje miss bloga. Otrzymuje jakąś nagrodę i jej wizerunek zostaje umieszczony w pasku bocznym bloga na miesiąc)
-Hot or Not (przegląd Catwalk na stardoll i ocenianie która z MeDoll jest ''hot'', a która ''not'')
-Jak wchodzi nowy Hot Buys to losowanie z komentarzy 2 osób, które dostaną sd na jego zakup
-Modne ubrania na stardoll
-Szczęśliwe komentarze
-Artykuły o modzie z reala
-Posty FAQ
-Oceny/metamorfozy
-Odliczanie do nagrody (chodzi o to że osoba która doda komentarz np. jako 15 dostanie nagrodę i czytelnicy będą odliczali , czyli jeśli ktoś napisze komentarz pierwszy to napisze w nim numerek '' 1 '' , drugi napisz- ''2'' , trzeci- ''3'' i tak dalej... i osoba na którą wypadnie w tym przypadku numerek 15 wygra podaną wcześniej nagrodę)
-minimum 50 komentarzy pod postem = losowanie osoby, która wygra 10sd
Niektóre z tych pomysłów są już na blogu, ale napisałam dlatego, żebyś wiedziała, że ja też jestem w stanie robić takie rzeczy :) To tylko niektóre z moich pomysłów, w mojej głowie jest ich wiele, wiele więcej, być może te pomysły, które podałam nie są zachwycające ale mogę jeszcze nad nimi pomyśleć i je zmienić. Oczywiście jeżeli będę pisała na blogu to każdy mój pomysł będę konsultowała z Tobą i jeżeli pomysł Ci się spodoba to go umieszczę na blogu :) Jeżeli nie podobałyby Ci się moje posty lub styl w jakim piszę na blogu, moje konkursy itp. To zawsze byłabym gotowa to zmienić. Jeżeli jakiś z czytelników by mnie kiedyś skrytykował to oczywiście rozpatrzyłabym jego zdanie i zastanowiłabym się czy ma rację czy nie, jeżeli coś co robię nie podobałoby się wielu osobą i doszłabym do wniosku, że oni mają rację to oczywiście bym to zmieniła, ponieważ na każdym blogu najważniejsi są czytelnicy. Gdyby któryś z obserwatorów poprosił by mnie o pomoc oczywiście bym mu nie odmówiła, jeżeli np. o wytłumaczenie tego samego poprosiłoby mnie jeszcze więcej osób opublikowałabym to na blogu. To chyba na tyle ;] Mam nadzieję, że rozpatrzysz moje zgłoszenie pozytywnie i mnie wybierzesz, ponieważ bardzo zależy mi na byciu redaktorką na tak wspaniałym blogu jak ten. P.S Nad zgłoszeniem pracowałam ponad 2 h, bo chciałam żeby było jak najbardziej dopracowane. Pozdrawiam!

- _Carolciaaa
Witam. Może na samym początku zacznę do wymagań. Ostatnio mam sporo czasu i bardzo dużo chęci do pisania. Błędów nie robię. Jeśli nie jestem czegoś pewna to to sprawdzam. Oczywiście czasami zdarzy mi się jakiś drobny błąd. Jestem doświadczona. Pisałam na trzech blogach. Jednego już nie ma, a dwa następne to barwy-stardoll.blogspot.com i stardoll-in-my-life.blogspot.com . Mam 14 lat. Coś o mnie: Jestem Karolina. Interesuję się modą, fotografią, sportem, chemią. W wolnych chwilach uwielbiam spędzać czas ze znajomymi, oglądać kreskówki (tak wiem, jestem już na to za duża). Jestem osobą miłą, przyjacielską. Chętnie pomagam, bo wiem jak marzenia są ważne dla ludzi - sama je mam. Lubię zawierać nowe znajmości. Jeśli chodzi o moją stylistykę pisania to bardzo rzadko stawiam jakieś minki typu: :), ;d, xd... Dodam, że z polskiego mam 5. Umiem robić screeny, spoilery, ankiety itp. Na stardoll jestem już 3 lata i codziennie poświęcam na niego dużo czasu. Obecne konto, jest moim drugim. Może i jestem osobą kreatywną, ale nie pokazuje tego na stardoll, ponieważ nie za bardzo lubię przebierać moją lalkę, bo nigdy nie wiem co mam założyć. To chyba wszystko co chciałam napisać. :) Pozdrawiam. + http://barwy-stardoll.blogspot.com/search/label/_Carolciaaa Moje posty :)

- Nejtl

1. Czasu mam sporo, ale wiadomo, że czasem muszę go też poświęcić na naukę.
2. Nie popełniam błędów.
3. Nie jestem osobą doświadczoną, lecz szybko się uczę.
4. Mam 13 lat.

Witam serdecznie ;) Jestem Zuzia, na stardoll Nejtl i liczę sobie 13 lat. Jestem osobą ambitną i sumienną. Myślę, że moje konto nie jest jakieś cudowne, ale jestem pracowita i nigdy się nie poddaję. Zawszę pracuję aktywnie, można na mnie polegać. Na blogu zamieszczałabym posty typu: nowości, stylizacje, spoilery, konkursy, mini konkursy, ciekawostki, darmówki. Na posadę redaktora mam sporo czasu. Nie mam problemu z funduszami. Mogłabym organizować wiele konkursów i mini konkursów. W razie potrzeby zawsze mogę doładować stardollary. Jeśli chodzi o poprawną polszczyznę, to nie robię błędów, co można zauważyć w moim zgłoszeniu. Zajęłam pierwsze miejsce w szkolnym konkursie humanistyczno-historycznym oraz miejskim, lecz na powiatowy niestety nie udałam się ze względów zdrowotnych (niemądrym byłoby pójść na konkurs z grypą żołądkową). Jestem kontaktowa, uprzejma i szczera - czasem nawet za bardzo. Jestem pewna, że sprawdziłabym się jako redaktorka waszego bloga, co od zawsze było moim marzeniem.

- domi_miaa
Na początek krótko się przedstawię. Na imię mi Anna, lat mam 15. Interesuję się modą, a od jakiegoś czasu także fotografią. Lekcje kończę zazwyczaj przed 14, przez resztę dnia miałabym czas na dodawanie postów itp. Nie robię błędów i muszę przyznać, że na punkcie poprawnej ortografii jest wręcz ‘nawiedzona’. Często mam możliwość odwiedzenia stardoll przed 8 rano. Obecnie piszę na dwóch blogach (stardoll-domimiaa.blogspot.com, whystardoll.blogspot.com). Wiem, że to zmniejszy moją szansę na bycie redaktorką (jeśli w ogóle jakąś miałam), ale przez kilka godzin nie trudno znaleźć czas na napisanie kilku postów na trzech blogach. Mam duże doświadczenie w pisaniu. Jeśli to ja zostałabym redaktorką pisałabym regularnie, to przede wszystkim. Oprócz tego dołożyłabym wszelkich starań, aby umilić czas obserwatorom – organizowałabym konkursy (niekoniecznie na stylizację, bo to powoli staje się nudne), mogłabym pisać artykuły, organizować loterie, wcieliłabym w życie kilka moich pomysłów. Jeśli chodzi o pomysły, to jestem kreatywną osobą (przykłady na blogu stardoll-domimiaa.blogspot.com). Moje posty można zobaczyć na blogach wymienionych powyżej. Linki do moich artykułów: http://stardoll-domimiaa.blogspot.com/2011/10/najcenniejsze-ubrania-na-stardoll.html, http://whystardoll.blogspot.com/2011/08/poradnik.html

- laskadjego09
Witam. Nazywam się Dominika, a na stardoll ukrywam się pod nickiem laskadjego09. Mam 12,5 lat oraz mieszkam w Polsce. Interesuję się fotografią, modą, tańcem, śpiewem, projektowaniem ubrań oraz ich szyciem. Uwielbiam także grać na keyboardzie. Mam w szkole taką gazetkę w której jestem główną redaktorką. Jestem szatynką, mam zielone oczy i są one w kształcie przewróconego jajka oraz doskonale pasują do mojej twarzy. Jestem zawsze uśmiechniętą dziewczyną i miłą dla innych. Uwielbiam także pomagać, ale żeby nie było, że ja taka doskonała to niekiedy mam humorki, które nie tak łatwo wyleczyć. Myślę, że piszę zrozumiale i wyraźnie. Nie robię błędów ortograficznych, ale oczywiście interpunkcyjne zdarzają się, ponieważ nie muszę być doskonała, prawda ? Mam kilka propozycji, które bym mogła zrealizować na blogu. Mam dość wystarczająco pieniędzy by organizować różne loterie oraz konkursy kilko etapowe oraz takie normalne. Piszę wraz z moimi koleżankami z realnego życia, bloga o nazwie www.momo-pysia.blogspot.com. Piszemy tam o swoim realnym życiu i o problemach, które nas otaczają. Pisałam na wielu blogach np. stardoll-in-my-life oraz barwnystardol. W przyszłości chciałabym zostać się dziennikarką, ale nie chciałabym pisać w gazecie o plotkach, tylko zajęłabym się działem mody, to co mnie najbardziej interesuje. Tak jak każdy, mam wielkie marzenia, które mam taką nadzieję, że się spełnią. Mam wiele wolnego czasu. Codziennie układam sobie grafik co mam do zrobienia w danym dniu itd. Oczywiście jak bym została przyjęta to nie pisała bym 1 notki na tydzień, bo redaktorka od tego nie jest. Mam doświadczenie, które przydaje się zawsze. Mam duży zapał do pisania na blogu o różnorodnych sprawach. Jest wielka konkurencja wśród tych wszystkich uczestników tego naboru, ale wieże w to, że mam jakieś szanse nie takie małe, trzeba mieć chęci i zapał do tego co się robi, ja to mam. Ja także piszę cytaty oraz małe wierszyki, które realizuję się w moje realne życie. Mam wiele pomysłów m.in : zrobiła bym kolejkę do ocen apartamentów, a nawet albumów, na innych blogach, które znam nie było jeszcze takiego czegoś więc można by było sprawdzić jak to by wyglądało, na prywatny e-mail czytelnicy opisywali by swoje uczucia, a my byśmy im coś doradzali lub pomagali w czymś trudnym, więcej ciekawostek ze świata mody, zatrudniła bym grafika, który by robił grafikę na pasek boczny z np. dziewczyna z makijażem miesiąca oraz dałabym mały chat, w którym łatwiej było by nam porozumieć się z czytelnikami, dawali by nam wszelkie propozycje i wiadomości ze świata stardoll. Myślę, że przeczytałaś to uważnie i dyskretnie, ponieważ jak dla każdego uczestnika naboru na redaktora jest to ważne doświadczenie i dla niektórych sprawi to wielką przyjemność. Pozdrawiam laskadjego09.

WYNIKI WKRÓTCE :)



90 komentarzy:

  1. __Miss.Ashley__ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju, ale się cieszę :D
    Choć i tak pewnie nie wygram, to pociesza mnie fakt, że moje zgłoszenie jest w tym poście :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. __Miss.Ashley__ :))

    EmoMiley1994

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że się nie dostałam ... Życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. __Miss.Ashley__ na 100% powinna wygrać

    OdpowiedzUsuń
  6. __Miss.Ashley__ wygra. zawsze daje to samo zgłoszenie i wygrywa :)

    nie wiem na kogo głosować ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie, zgadzam się z merylu20.
    Ja głosuje na MissPaule.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda,że się nie dostałam :c ,ale co mi tam ,może kiedyś.:) Zaraz przeczytam i zagłosuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda , że się nie dostałam, ale trudno może innym razem mi się uda :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko, MissAshley strasznie dużo napisała i pewnie powinna wygrać, ale ja zagłosowałam na Nejtl

    OdpowiedzUsuń
  11. Nejlt- krótko zwięźle i na temat :)
    __Miss.Ashley__- zastanówcie się. Jeśli każdy post byłby taki długi to w końcu to by się wam znudziło :)
    Blanka.Weee

    OdpowiedzUsuń
  12. Zagłosowałam na __Miss.Ashley__, ponieważ ma bardzo ciekawe pomysły. Szczególnie konkurs etapowy pt. "Miss miesiąca" wydaje się być bardzo interesujący. Drażnią mnie jedynie malutkie błędy typu: "osobą" przez ą w liczbie mnogiej, kiedy w tym przypadku pisze się akurat przez om.(Zapewne to tylko drobna pomyłka piszącej) Oraz napisane przez nią: "oczywiście bym mu nie odmówiła", gdzie według mnie lepiej brzmiało by: "oczywiście nie odmówiłabym mu". To chyba nie jest błąd, ale drugą wersję czyta się zdecydowanie lepiej. Zapewne to tylko moje głupie spostrzeżenia, które mnie, jako jedyną, drażnią. ;)
    Reszta jakoś mnie nie przekonała a w szczególności domi_miaa, która uważa, że konkursy na stylizację "powoli stają się nudne". Ja uważam, że tak nie jest, ponieważ wiele osób chętnie bierze w nich udział(w ostatnim konkursie wzięło udział tyle osób, że Gabisia nie mogła wyrobić się ze sprawdzaniem). Oczywiście każdy popełnia błędy, ale moim zdaniem duża ilość jakichkolwiek konkursów to zachęta do częstszego odwiedzania bloga ;) Przepraszam za krytykę ale taka już jestem.

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  13. Gabisi nie chce się pisać?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie chce być wredny, czy coś, ale miałem zaszczyt pisać z Carolcia, a obecnie piszę z Miss Ashley na blogu i wiele z tego co napisała bardzo mnie zdziwiło. na tym blogu, na którym z nią piszę nie robi nic z rzeczy, które wymieniła, a notki dodaje, ale jakoś nie za specjalnie często. z resztą z tego co wiem pisze ona chyba już na 2, czy 3 blogach, więc jej praca tutaj nie byłaby aż tak wydajna. nie wiem na kogo głosować. z resztą wydaje mi się, że obecny skład jest całkiem spoko. muszę jeszcze pomyśleć na kogo oddać głos. aa i dziewczyny to nic osobistego, ale napisałem prawdę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że przeszłam do tego etapu.. No cóż, pozostaje mi czekać niecierpliwie na wyniki i jeszcze raz bardzo dziękuję ;)

    MissPaulaa1112

    OdpowiedzUsuń
  17. taka uwaga - domi_miaa pisze, że jest nawiedzona na punkcie ortografii, a nie wie, że "nietrudno" pisze się łącznie, a nie rozdzielnie :P

    ogólnie w zgłoszeniach jest problem z interpunkcją, przynajmniej ja mam takie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wielka szkoda, że się nie dostałam, nie wiem co zrobiłam źle. Trudno, może kiedyś :c

    OdpowiedzUsuń
  19. Ze zdziwienia prawie spadłam z krzesła. Szczerze, pisząc zgłoszenie nie byłam nastawiona na to, że będę miała najmniejszą szansę wygrać, a w szczególności, że znajdę się w pierwszej szóstce. Teraz wiem, że zawsze watro spróbować. Czemu nie?

    Tak więc dziękuję za wszystkie głosy oddane na mnie i życzę dziewczynom powodzenia. Nie wiem jak one, ale ja czuję się już wygrana.

    OdpowiedzUsuń
  20. I teraz zacznie się krwawa bitwa w której przyjaciel wbije nóż w plecy przyjacielowi aby osiągnąć sławe...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale sie cieszę, że przeszłam <33
    Dziękuję wszystkim osobą, które na mnie głosują <3

    adasiek116

    Piszę tylko na stardoll in my life oraz barwny stardoll. Notki dodaję tyle ile mogę, jest to nie raz jedna dziennie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Poza tym życzę powodzenia innym dziewczynom! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. __Miss.Ashley__ na 100% już zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Blanka.Weee

    Spokojnie, nie dodaję na blogu takich długich postów, moje mają tak do sześciu linijek. Zgłoszenie jest dlatego takie długie, że miałam wiele do przekazania i chciałam, zeby było perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. __Miss.Ashley__ pisze...
    Ale sie cieszę, że przeszłam <33
    Dziękuję wszystkim osobą, które na mnie głosują <3

    Pisze się osobom, a nie osobą, jeżeli kierujesz się do kogoś w liczbie mnogiej. Tak to życzę Ci powodzenia jak i innym "pół finalistkom" ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. __Miss.Ashley__

    Napisałaś, że nie robisz błędów interpunkcyjnych, a w Twoim zgłoszeniu jest ich pęczki -.-

    OdpowiedzUsuń
  28. MissPaula1112

    Dzięki za poprawienie ;)) Przepraszam za pomyłkę, mam teraz zaciesz i nie panuję za tym co piszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. __Miss.Ashley__ pisze...
    MissPaula1112

    Dzięki za poprawienie ;)) Przepraszam za pomyłkę, mam teraz zaciesz i nie panuję za tym co piszę ;D

    I nie panuję "nad tym" co piszę- jak już. Rozumiem Cię w pełni ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Eej, tam powinno być nad tym ;p
    Właśnie xd

    OdpowiedzUsuń
  31. No wiadomo, podopieczna xylogeleny też się tutaj znalazła jak fajnie ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  32. A kto to moja podopieczna? :O

    OdpowiedzUsuń
  33. o nieee ;( Tak żałuję ,że się nie dostałam ! ;(( Na żadnym blogu nie mogę rozwijać tego co kocham. ;(

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja na pewno nie głosuję na Miss Ashley ponieważ nie wyrobiłaby się z pisaniem za 3 blogach i mam wrażenie, że 3/4 jej zgłoszenia to kłamstwo. Ale to tylko moje zdanie. Zagłosuje na MissPaulaa1112 albo Nejtl. Muszę się jeszcze zastanowić ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. @pati-lol ja tak samo :c Ale powodzenia życzę tym co przeszły.

    OdpowiedzUsuń
  36. - __Miss.Ashley__ kochanie <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Haha i są tu 3 osoby które pisały na barwnym stardollu :p Coś tu śmierdzi -.-

    OdpowiedzUsuń
  38. @Mileyka
    ekhm, no ok, już zmienię te skarpetki. xd hehe, nie no, żartuje.
    I jak już miałoby coś śmierdzieć to ja bym także się tu znalazła, ale oczywiście niee, bo po co! :D No, dobra... tzn. ja może kończe, bo zaczynam głupoty pieprzyć. :D

    OdpowiedzUsuń
  39. @Lula. Hahahaha xD Nie no może masz rację :P

    OdpowiedzUsuń
  40. @ Mileyka
    3 osoby z barwnego czyli Ja, Ashley i Paula?

    OdpowiedzUsuń
  41. @ MA
    chodzi o to, że wile obiecywałaś m.in na SiML, a nic teraz takiego nie robisz. dlatego jestem ciekaw efektu Twoje pracy na tym blogu o ile wygrasz :]

    OdpowiedzUsuń
  42. @backless
    widać jak nie umiesz przegrywać, to, że mam ją w bf i to, że gadam z nią nie znaczy, że to jakaś moja "podopieczna". Tak samo mogłabyś powiedzieć o MissPauli1112

    OdpowiedzUsuń
  43. @xylo Ashley, Paula i Carolciaa(która już nie piszę). Ty też piszesz ale tu chodzi o zgłoszenia :)

    PS Co do zgłoszenia MissAshley. "Nie popełniam błędów ortograficznych, stylistycznych, gramatycznych ani interpunkcyjnych". A w twoim zgłoszeniu P.S piszę się bez kropek jak by co :p

    OdpowiedzUsuń
  44. Oj myślałam, że się dostanę :(
    Trudno. Powodzenia :(




    NuWkA

    OdpowiedzUsuń
  45. nie dostałam się:( a to pech ...

    OdpowiedzUsuń
  46. Ej, a ta carolcia nigdy nie pisała na BS..

    OdpowiedzUsuń
  47. i Mileyka jakby się pisze razem, a nie osobno ;pp

    OdpowiedzUsuń
  48. Głosuję na Nejtl.Dlaczego? Nigdy nie słyszałam i widziałam jej nicku na stardoll,wydaje się być miłą osobą i jest inna od pozostałych tz.inne dziewczyny piszą/pisały na znanych blogach,a ja chcę żeby właśnie ta "nowa i niedoświadczona" została redaktorką :)

    OdpowiedzUsuń
  49. xylo jak by można pisać rozdzielnie i osobno :) Zależy od znaczenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  50. @xylo A co do _Carolciaaa to przepraszam za błąd. Najwidoczniej pomyliłam nazwę bloga z waszą bo jest identyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zdecydowanie __Miss.Ashley_ i trzymam za ciebie kciuki słońce ! :*
    Znam ją od prawie roku i wiem jaka jest,nigdy nie odmówiła mi pomocy i jest bardzo hojna oraz lojalna ! Moim zdaniem jak najbardziej powinna tu pisać. Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  52. __Miss.Ashley__ - jakos nie przypadla mi do gustu, a tu patrze i wiekszosc osob jest za nia.. po prostu jara sie tym, ze za kazdym razem zdaJE Z czerwonym paskiem, boniu przeciez to najmniej wazne O.o ja jestem za MissPaulaa1112 i domi_miaa wydaja mi sie skromne, mile i sympatyczne.. bardzo przekonaly mnie do siebie :p. mam nadZieje, ze ktoras z nich bedzie redaktorka :) trzymam kciuki ;)

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  53. Hmmm... Mam na ten temat swoją opnię, ale pozwólcie, że nie będę się ją z wami dzielić. Opinia ta jest bardzo rozległa i jest ona na temat uzależnienia od stardoll pewnych osób...

    Chciałabym im bardzo pomóc, ale przez internet nie jest to wcale takie łatwe (prawie nie możliwe)

    Tak więc powiem wam tylko tyle, że z tego można wyjść (moje psiapsiule się udało), ale żeby to zrobić trzeba przyznać się przed samym sobą, że jesteśmy uzależnieni.

    Życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  54. Oddałam głos na przed ostatnią kandydatkę. ;)

    klaudynka16

    OdpowiedzUsuń
  55. Zagłosowałam na MissPaulę1112, ale tak naprawdę obojętne mi kto wygra. Opisy szczerze powiedziawszy nie powiedziały mi za dużo. Wszystko okaże się wtedy, kiedy jedna zostanie redaktorką i zacznie pisać. Wtedy będzie można Ją ocenić.
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  56. Ojej to dla mnie wielkie zaskoczenie. Tak jak Nejtl prawie z wrażenia spadłam z krzesła :). Jest to wielkie wybicie w świat sławy i mody oraz wiele osiągnięcie w tej dziedzinie, ale sądząc po komentarzach to na mnie nikt nie głosuje :). Hmmm jestem zbyt niesławna tak jak inne dziewczyny. Przechodząc do _Miss.Ashley_ to ona zawsze daje to samo zgłoszenie do takich konkursów i ja się nie dziwię, że ją wybierają :). Dziękuję jeszcze raz i życzcie mi miłej przegranej :*.

    OdpowiedzUsuń
  57. Momo

    Daję to samo zgłoszenie, bo kiedys takie wymysliłam i twierdzę, ze jest dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. woohoo ♥

    Wiem, ze to moze nie ma za dużego znaczenia, ale napisałam to żeby nie było, ze siedzę 5 h dziennie przed komputerem, nie poświęcam czasu szkole i mam złe oceny.

    OdpowiedzUsuń
  59. _Mileyka13_

    Moje zgłoszenie nie jest kłamstwem, a co do tego, że piszę już na 2 blogach to nie wiadomo czy jak wygrałabym casting chociaż to jest pewnie niemożliwe ;p to nie opuściłabym jakiegoś z tych blogów
    Poza tym daję radę pisac na dwóch blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie chciało mi się czytać ;d

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo dobrze, że od ankiety nie zależy, bo pewnie bym przegrała :).

    OdpowiedzUsuń
  62. Teraz sama zastanawiam się co do __Miss.Ashley__. Chyba trochę za dużo naobiecywała, a skoro pisze już na kilku innych blogach, nie wydaje mi się, żeby mogła to wszystko spełnić. Tak na prawdę wszystko wyjdzie "w praniu" ;) Zobaczymy jak z zadania wywiąże się zwyciężczyni, bez względu na to, która nią będzie.

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Pociesza mnie fakt, że ankieta nie jest najważniejsza, bo mam jeszcze trochę nadziei, że wygram :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Szkoda że nie przeszłam. Powodzenia, dziewczyny

    hannah879

    OdpowiedzUsuń
  66. a ja mam nadzieje , ze wygra domi_miaa :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Mnie również pocieszył fakt, że nie zależy to tylko od ankiety :)

    MissPaulaa1112

    OdpowiedzUsuń
  68. Głosuję na Domi_miaa, ponieważ ją znam, i jej posty na blogu są bardzo interesujące. To że __Miss.Ashley__ dużo napisała to jeszcze nic. Powodzenia dla innych i dla Domi_miaa :)

    OdpowiedzUsuń
  69. W sumie to ja też się ciesze, że nie zależy to od ankiety. Powodzenia dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  70. Szczerze? To może macie rację, nie to że kłamałam w zgłoszeniu czy coś, tylko może z tym, że na innych blogach nie robię tego co napisałam w zgłoszeniu, nie robię tylu różnych loterii i konkursów i nie realizuję wszystkich moich pomysłów. Rzeczywiście mogłam dać krótsze zgłoszenie, lecz dałam takie dlatego, że na tym blogu zależy mi najbardziej. Wiem, że nie wygram tego castingu.
    Teraz życzę powodzenia Nejtl, chcę żeby ona wygrała, bo na to zasługuje...

    OdpowiedzUsuń
  71. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  72. __Miss.Ashley__ - To nie czas, żeby się poddawać. Nie zrażaj się z powodu kilku komentarzy. "Krytyka wzmacnia" - tak się mówi, prawda? Trzeba brnąć dalej - czasem, nie zważąjąc na to, co mówią inni.

    OdpowiedzUsuń
  73. __Miss.Ashley__
    Widać, że się starała i napisała dość dużo, a nie tylko "a może spróbuję" ;ddd

    Julkla

    OdpowiedzUsuń
  74. Oddałam głos na Nejtl - nigdy o niej nie słyszałam, może dlatego, że teraz nie mam czasu na komputer, i powinna dostać szansę, resztę jako-tako kojarzę, a jednej osoby wręcz miłymi uczuciami nie darzę. __Miss.Ashley__ napisała co prawda dużo, ale wątpię, by to było prawdą. Nie lubię osób skaczących z kwiatka na kwiatek, tj. z bloga na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  75. Nejtl - Jesteś przemiła, dziękuję Ci za te słowa, które mnie wzmocniły :)

    Napisałam dużo, bo chciałam się jakoś wyróżnić i wykazać. Może nie napisałam to co realizuję na innych blogach tylko to co mogłabym zrealizować tutaj, poza tym są to tylko pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  76. __Miss.Ashley__ - Dziękuję, Ty również :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Hm... Na początku byłam 100% pewna co do __Miss.Ashley__... Ale po jej słowach ,,na tym blogu zależy mi najbardziej'' zaczęłam się głęboko zastanawiać czy dobrze wybrałam... Wyobraź sobie jak się teraz poczują redaktorki tych blogów na których piszesz! Kolejna osoba, która za wszelką cenę chce się wbić w stardollowy świat sławy -.-

    OdpowiedzUsuń
  78. Jak dla mnie szansę powinna dostać _Miss.Ashley_ naprawdę się postała pisząc np. tylko same zgłoszenie. Po przeczytaniu wypowiedzi innych dziewczyn głosuję na ciebie i laskadjego09 :)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  79. Riana321- dziękuję Ci kochana za głos. Na prawdę on mi się szczególnie przyda, ponieważ widząc po różnorodnych komentarzach to nikt na mnie nie głosuje oprócz ciebie :*. Pozdrawiam gorąco :].

    OdpowiedzUsuń
  80. Momo - ja też na cb zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Dziękuję wam serdecznie, chociaż te 2 osoby :*.

    OdpowiedzUsuń
  82. MileyStarxD

    Źle zrozumiałaś, nie wiesz chyba czemu na tym blogu zależy mi najbardziej więc nie mów, że chcę być sławna, bo wypowiadasz to bezpodstawnie <.>

    OdpowiedzUsuń
  83. żle zrozumiałam by ladyposzkole.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. moim zdaniem nejtl

    OdpowiedzUsuń