2012/01/04

Darmówki tylko dla SS

Na stronie głównej w nowościach pojawiły się puste okienka z darmowymi rzeczami. To może być błąd, a później może być trudniej je zdobyć, więc radzę się pośpieszyć, jeśli chcecie je mieć! Jest ich aż 20! Są to sukienki karnawałowe, dodatki w tym samym stylu i akcesoria do apartamentu. Mi się bardzo podoba ozdoba do włosów z czarną różą (można ją inaczej wykorzystać), te rękawiczki z długimi 'piórami' i purpurowa oraz fioletowa sukienka też jest niezła ;-) Aaa i jeszcze ta zielonkawa wygląda ciekawie. Jak na darmówki są całkiem ok.
Przygotowałam link do wszystkich tych darmówek:


EDIT: Rzeczy pojawiły się już w nowościach w Starplazie, więc zamiast korzystać z linku możecie kupić je normalnie :)
EDIT2: Admini wycofali rzeczy ze Starplazy, a wszystkim, którzy zdążyli je kupić - odebrali je. To trochę nie fair, bo ten błąd to w końcu ich wina, więc wg mnie powinni pozwolić nam z tego skorzystać. Teraz możemy tylko czekać aż się pojawią na stałe, zapewne wraz z jakąś promocją...


61 komentarzy:

  1. Kupiłam wszystko!
    Lepiej być chyba nie mogło!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!! Kupiłam wszyściutko! Wyglądają jak spoilery LE lub jakiegoś tribute ^.^ DLA MNIE EKSTRA!

    Pozdrawiam użytkowników stardoll :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko raz można je kupić... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam wszystko, szkoda że tylko dla ss, to bym też inne konta tymi cudeńkami obdarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno takiej niespodzianki nie było, oby więcej takich prezentów;))))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ! Kupiłam wszystko :) Idealne na karnawał te sukieneczki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne sukienki takie jakby specjalne na turniej taneczny!!! Nawet jest scena i tabliczka z punktami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. supcio miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ubrania zniknęły??? No to kto kupił ten kupił;)))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne,kupię prawie wszystko

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety już nieaktualne ! Teraz te sukienki będą cenne bo to tylko chwile za free były xP

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie będzie cenne bo zabrali nawet z apartamentów te sukienki.....

    OdpowiedzUsuń
  13. No to długo się nie nacieszyłysmy tymi sukienkmi, z apartamentu tez już znikneły, wielka szkoda;(((

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż dwadzieścia darmówek, niestety one zniknęły z apartamentu a na moim ojczystym koncie nie mam niestety superstar i nic nie zorbiłam ;) A wszystkie kupiłam i jak ręką odjął zniknęły :)

    Śliczne są szczególnie ta w lamparcie centki i ta granatowa

    hannah879

    OdpowiedzUsuń
  15. Są bardzo ładne :D

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne sa, nestety juz nie dziala ten link, a ubrania zniknely :c

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  17. kupie;]]


    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  18. Admini zabrali mi wszystkie te ciuchy.
    Niepowinni nam już ich odbierać, skoro kupiliśmy. :P

    OdpowiedzUsuń
  19. nie tylko znikły ze starplazy, ale z szafy też... ;/

    domi99993

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądają troche jak sukienki z wild candy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Do EDIT: EDIT: Właśnie, zgadzam się z Autorką. Zwykle na ich błędach się wzbogacamy, a tym razem chyba raczej nic nie straciliśmy. Sukienki nie są jakieś LE, czy coś takiego, żeby rozpaczać, a według mnie warta tego zajścia była tylko ta beżowa w panterkę, czy jakoś tak. W starplazie sprzedawane są za stardollary to bardzo nie fair. Osoby które już kupiły i skorzystały na ich błędach powinny już skorzystać na zawsze, a nie tak. To nic wielkiego, ale błąd to bład i mogliby się liczyć z konsekwencjami. Admini rzadko kiedy dają nam za darmo coś naprawdę fajnego i szkoda, bo powinni nas trochę bardziej rozpieszczać :)

    hannah879

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak, zwykle się wzbogacamy. Za sweter Elle "Polka Sweater Dress" taki beżowy, tunikowaty w białe krążki kupiony ze starej kolekcji za 0 sd 2 stycznia każdemu zabrano 20sd z konta, kto kupił a miał akurat tyle. To dlatego "znikające stardollary" ponownie się ukazały. Oryginalnie sweter miałby kosztować 22sd , ale że się pomylili, my zarobiliśmy aż 2 sd Waw. (;/)

    OdpowiedzUsuń
  23. Żal mi adminów.Po tym błędzie chyba nawet ślepy by zauważył że zależy im tylko na kasie.Co za bezczelność żeby nam jeszcze te ciuchy zabierać!Nie cierpię tych sknerów..

    OdpowiedzUsuń
  24. wielka szkoda bo były bardzo ładne :(
    kurczę..

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne niektóre! No ale jak zabrali to zabrali

    OdpowiedzUsuń
  26. nie zdążyłąm ich kupić,ale jak widać nie ma czego żałować skoro admini zabrali te ubrania tym którzy zdążyli. nie fair.

    OdpowiedzUsuń
  27. Niektóre okropne, a niektóre są ok. Niestety nie załapałam się. ;(

    OdpowiedzUsuń
  28. nie zdązyłam, ale admini są strasznie nie fair .

    ema202

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurcze. A już chciałam doładować. ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne ale nie zdążyłam... Ale i tak by mi je wzięli ;D.

    OdpowiedzUsuń
  31. mnie się coś wydaje, że to będzie jakiś konkurs ;D
    pozdrawiam, RudyRuby ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczerze powiedziawszy ubrania kojarzą mi się z dawnym Rio. Nie żałuję że ich nie miałam - nic mi nie wpadło w oko (no, oprócz złotej sukienki mini i dodatków). Z drugiej strony zawsze można by je było sprzedać... Admini byli troszkę nie fair. Nie doświadczyłam żadnej krzywdy, więc się nie wypowiem.
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  33. rzeczy są dostępne dla Wielkiej Brytanii w promocji za doładowanie konta 20 gratisów. Wiąże się to z powstaniem nowego klubu "Stuctly come dancing". Niestety dostępne tylko dla UK:(

    OdpowiedzUsuń
  34. E żal mi admina, ja nie kupiłam, ale żal mi było gdyby mi je odebrali ; (

    OdpowiedzUsuń
  35. niby wszystko znikło a ja i tak kupiłam tą złotą bluzkę na jedno ramie przez link ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ehh szkoda mam tylko złotą sukienkę

    OdpowiedzUsuń
  37. A JA KUPIŁAM TE CIUSZKI JAK TYLKO WRÓCIŁAM Z PRACY CZYLI O 2 W NOCY DZIŚ I NADAL JE MAM,WSZYSTKIE ;P I JESTEM ROALTY

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoda, że już usunęli.
    agentura

    OdpowiedzUsuń
  39. usunęli, ale będą! dzisiaj była przecież ta złota sukienka, ciekawe co będzie jutro ;D
    pozdrawiam, RudyRuby ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. ja wiem z jakiej okazji one będą! będą dostępne tylko dla anglii jako darmówki za kupienie sobie ss w anglii, bo tam jest taka oferta i to są prezenty które sie dostanie ;p

    asiakotek

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj spóźniłam się :(((

    Riana321

    OdpowiedzUsuń