2012/01/07

Makijaż krok po kroku - Białowłosa

Witam znów. Na początku chciałabym szczerze przeprosić za masakryczny tytuł, ponieważ nie miałam żadnego pomysłu na nazwanie tego, co stworzyłam. A, jeszcze przepraszam za powtarzające się w makijażach kolory, ale co jak co - kosmetyków nie mam aż tak wiele. Ostatnie makijaże nie wypadły wspaniale, cieszę się jednak, że zostawiliście mnóstwo opinii, nie ważne, czy pozytywnych, czy też nie - bardzo sobie to cenię, bo mogę się dużo nauczyć na własnych błędach. ;) Nie zanudzając - zapraszam do kolejnego tutoriala makijażowego o rozbrajającej nazwie "Białowłosa". Makijaż ten oparłam na pastelowych barwach - pamiętajcie, że śmiało możecie zastępować dany kolor innym, to, co tu prezentuję jest jedynie inspiracją. ;)

Kosmetyki, których użyłam:
- Eyelinery: biel, czerń
- Cienie: turkus, jasny róż, kolor, którego nie umiem nazwać (ciemnawy, neonowy róż? :D), fiolet, brąz, biel, żółć
- Kredki: fiolet, jasny róż
+ tusze do rzęs i jasnoróżowy puder

Jeśli chodzi o oczy, są one jako ostatnie na 7 stronie.

Krok 1.
Rysujemy eyelinerem czarną kreskę na linii górnych rzęs
//btw, ostatnio mam słabość do eyelinerów ;)//

Krok 2.

Nakładamy turkusowy cień. Zaznaczamy białe punkty białym eyelinerem

Krok 3.

Jasno-różowym cieniem wypełniamy ok. trzy czwarte niebieskiej powierzchni

Krok 4.

Cieniem o Bliżej Nienazwanym przeze mnie kolorze pokrywamy połowę jasnoróżowej powierzchni

Krok 5.

Cieniujemy dolną linię rzęs kolorem fioletowym

Krok 6.

Nanosimy żółtą "poświatę" (?) oraz (ewentualnie) brązowy cień

Krok 7.

Dodajemy fioletową kredkę i biały cień

Krok 8.

(Ewentualnie) Nanosimy jasnoróżową kredkę oraz odrobinę czarnego na dolnej linii rzęs

Wykańczamy nasze "dzieło" - ja dodałam troszkę białej kredki bo bokach, różowej w wewnętrznych kącikach, oraz wytuszowałam rzęsy; do policzków użyłam różowego i pomarańczowo-brązowego pudru.


Gotowe :)
Mam nadzieję, że choć trochę się Wam podobało - czekam na Wasze opinie :)
PS Jeśli macie problem z kosmetykami - u mnie oczywiście wszystkie są, więc można popróbować.

33 komentarze:

  1. Przepraszam,ale mi się nie podoba :)Ale to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się to też za bardzo nie podoba, gdyby nie ta fryzura i ten turkusowy cień było by ok ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię twoich makijaży c:

    OdpowiedzUsuń
  4. ogolem to wg mnie lalka jest okropna.. oczy, wlosy, usta... uhh, makijaz jest no taki sobie.. tamte byly lepsze ;p kolory ladne, ale wykonanie nie podoba mi sie.. moze gdyby inne oczy, wlosy i ich kolor byly inne to moze by to lepiej wygladalo?? w sumie to juz sama nie wiem...

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie samo zdanie jak woohoo i backless


    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie jest okropny. Nie obrażając wykonawczyni tego makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba :D Ja dałabym tytuł "Rajski ptak" tak mi się skojarzyło ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny, b.dobrze wykonany makijaż :)
    Lubię twoje dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Po co ten eyeliner w kącikach oczu i tak wysoko nałożony turkus/niebieski cień?

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie, ale ja nie ma tylu kosmetyków :) i troszeczke za kolorowo

    musiunia

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za makijażami bardzo kolorowymi. Ale fajnie, że pokazujesz coś , czego jeszcze nie było, może kogoś to zainspiruje ;)
    Jest fajnie , ale nie w moim stylu. XD

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się spodobało lecz to nie mój styl. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie podobają mi się makijaże wykonywane przez Ciebie. Czekam na kolejny artykuł :)

    MissPaulaa1112

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny . Sama lubię pobawić się make-up'em . Jak już wspomniałam Ładny, ale nie przypadł mi do gustu . Wolę ciemniejsze z nutkami stonowanych kolorów . ;)


    Miss199878

    OdpowiedzUsuń
  15. No fajny! ;]. Może coś wykorzystam z tej rady ;*

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  16. B. ładny, aczkolwiek bardziej podobały mi się sylwestrowe. :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Hm, nie wiem jak mogłabym go nazwać, żeby nie powiedzieć za krótko - ładnie. Jest lekki, warstwowy i przywodzi na myśl podświetlony pod lampką płatek kwiatu róży o seledynowym odcieniu. Pięknie wykonany Niebieska!

    hannah879

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze co pomyślałam to to, że jest bardzo pomysłowy. Delikatny, widać, że został przemyślany. Rzadko kiedy można zobaczyć tak ciekawe makijaże. Gratulacje.
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  19. Średni , może dlatego że nie lubię tych włosów i ust ;d

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja za bardzo nie przepadam za kolorowymi makijażami, wolę np. czerń i różne odcienie zieleni. Oczywiście wykonanie bardzo ładne, tyle, że makijaż nie trafi w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super. Jednak ja chyba nie użyłabym tego białego eyelinera i oczywiście zmieniła kolor brwi aby był taki sam jak włosów ;)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się

    by ladyposzkole.pl

    OdpowiedzUsuń