2012/01/08

Plaza news

Dzisiaj nowości jest więcej niż w poprzednich dniach. Na pewno kupię czarne buty za 5 sd i naszyjnik za 2 sd, ze względu na cenę. Zastanawiam się także nad czarnym sweterkiem z błyskotkami i jasnoróżową bluzką ze złotymi zdobieniami, ale z tej ostatniej raczej zrezygnuję, bo to nie mój styl. A Wam co się spodobało?

PS Doszły też buty za 4 sd, dokładnie takie same jak te wczorajsze, za 4 sm. Te tańsze nadal są dostępne w sklepie RIO, ale pewnie niedługo ten błąd zostanie naprawiony, więc pospieszcie się z zakupem ;)


25 komentarzy:

  1. Nic nie kupuje, wczoraj kupiłam te buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam te buty za 4 sm wczoraj. Szkoda, że na stardoll przybywają teraz tylko eleganckie i wzorzyste ubrania. Mogliby dodać czegoś na luzie. Brakuje takich rzeczy.

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają te złote buty za 5 sd ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej nic nie kupię, nie lubię takich świecących wzorków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie kupie;]]


    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chyba kupie ten 1 sweterek ;)) ladny jest.

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest brązowa sukienka (świecąca) za 12sd.
    A buty wszystkie są cudowne! ;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. stylowo i złoto c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Napewno kupie czarny sweter ,jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tylko te buty wcześniej tak to nic ;)

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik to na pewno błąd.
    -Julusiunia

    OdpowiedzUsuń
  12. Słabe.. Nie można żadnej fajnej stylizacji stworzyć ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi od razu się spodobały te buty.No może jeszcze spódnica

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic mi się nie podoba, więc nic nie kupię.
    agentura

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, chyba coś kupię ;)

    Julkla

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam te złote buty za 5sd i wisiorek. Reszta nie jest koniecznie w moim stylu, ale jest kilka fajnych ubrań :)
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  17. Ubrania fajne, ale nie w moim typie ;) Buty kupiłam wczoraj, są nawet ładne i nigdy nie wiadomo, kiedy się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się bransoletka i czarne buty :|

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  19. nie kupuje :D

    by ladyposzkole.pl

    OdpowiedzUsuń