2012/01/13

Plaza news

http://img580.imageshack.us/img580/3281/plazag.png
Do starplazy znowu doszło sporo rzeczy ze sklepu Pretty n' love - są w nich zarówno ciuchy za monety jak i za stardollary. Mogę polecić wam biały pasek z dziwnymi wycięciami, niebieskie szpilki, legginsy w paski, podwójne bransoletki, skarpetki, spódnicę za 2 sd(!!! - chyba błąd) oraz białą mini. Co wam się podoba?

Autora najciekawszej wypowiedzi wynagrodzę 10 stardollarami. Wyniki jutro w tym poście.
WYGRYWA madziafafi

32 komentarze:

  1. Jej bym coś kupiła ale kasy brakk :(


    Caroline332

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie pierwsza ;) Fajne nowości, nie wiem czy coś kupię, zaraz zajrzę do Plazy. Może się skuszę ;)

    corni290

    OdpowiedzUsuń
  3. ta bluzeczka z 10 sd tylko nie mam kasy :(

    musiunia

    OdpowiedzUsuń
  4. Biała bluzka za 10sd jest nawet ładne,zobacze jak wygląda na lalce.

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się najbardziej niebieskie szpilki z Pretty n' Love za 5sd, jeansy za sm oraz żakiet :) Pozostałe ubrania nie przypadły mi do gustu.. sweterki i te spódniczki w stylu lat 80, to naprawdę nie mój styl.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym kupić niebieskie obcasy za 5 sd. Zrobię z nimi ciekawą stylizację w stylu Lady Gagi. :)
    A co do torebki za 56 sm oraz bluzki za 10 sd, przypominają mi lata 80.
    sweet-limonka

    OdpowiedzUsuń
  7. M i się spodobała biała mini :) Jest ciekawa, i prosta bez żadnych wzorków i innych rzeczy które popsuły by jej wygląd i nie była by już taka prosta.Myślę że jakby się ją z czymś połączyło wyszła by na prawdę ciekawa stylizacja.Więc na pewno ją kupię.

    WikiVania

    OdpowiedzUsuń
  8. jest kilka ladnych rzeczy, napewno cos kupię ;)

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  9. niektóre są ładne . Np. torebka za 56sm <3

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno coś kupię b doszły naprawdę fajne rzeczy :P



    agaciad-_-b

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem szczerze, że te ciuchy są naprawdę ładne i chętnie się na niektóre skuszę. Podoba mi się bardzo niebieska spódnica za 2sd, buty za 5sd, rękawice za 52sm, bluzka za 7sd oraz fioletowa kopertówa za 56sm którą każdemu polecam :)

    Ola865Super

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie bardzo podoba się biała mini, niebieskie buty za 5 sd, oraz dżinsowe spodnie. :)
    Niestety, brak kasy na końcie xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podoba dużo rzeczy, ale właśnie za dużo wymieniać : D

    OdpowiedzUsuń
  14. mi podoba się biała mini jest gładka, można ją użyć do wielu stylizacji i wielu kolorach a przez swoją prostotę nie robi się nudna.. bardzo ładne są niebieskie szpilki, ładnie wyglądają na nodze, mają ładny odcień niebieskiego.. podoba mi się też naszyjnik za 49 sm można go fajnie użyć:) przydatne też raczej będą bransoletki. mają ładny kształt i w miarę ładne kolory. ciekawie tez wyglądają skarpetki za 43 sm ale szkoda troszkę, że mają u góry te falbanki. interesująco wyglądają również buty za 4 sd w rudym odcieniu brązu taki jakby westernowski styl, ale niewiem jak się prezentują na dollce bo jeszcze ich nie przymierzałam:) natomiast spódnica chociaż jest tania, bo tylko za 2 sd to ja nawet takiej sumy bym za nią nie dała, ponieważ ma dziwny kształt i jest przezroczysta.. z daleka fajnie też wyglądały spodnie za 81 sm, ale na dollce nie wyglądają jakoś szłowo, chociaz można je ciekawie użyć w stylizacji dla nss:) interesujący wygląd ma też pasek za 46 sm napewno dałoby się go jakoś ulokować na dollce jak z resztą większośc pasków. po za tym paski niejednokrotnie mogą ożywić jakąś stylizację:) to by było chyba tyle:)

    madziafafi

    pzdr:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi osobiście spodobały się niebieskie szpilki za 5sd i buty za 67 starmonet. A tak poza tym raczej nic już nie kupię, nie mój styl. Czekam na jakieś ubrania "na luzie" ale wydaje mi się, że się nie doczekam. Za dużo elegancji na Stardollu. ;) I pastelowych kolorów, chociaż są ładne.

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tych rzeczy najbardziej podoba mi się żakiet i pierwsze dżinsy. Wyszło by z tego niezłe połączenie. Spódniczka za 2sd jest beznadziejna. Ale kupię, ponieważ może kiedyś będzie można ją sprzedać w bazaarze. Co do dodatków to boskie są te bransoletki z Pretty&Love oraz te niebieski szpilki. Jestem bardzo ciekawa tek czapki ala kotek. Zobaczymy jak będzie wyglądać na dollce.

    Misia11000

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie za specjalnie ładne te rzeczy.Jednak...spodobały mi się czółenka za 5 sd :) I możliwe,że kupie.Zastanowię się nad spódnicą za 2 sd ;d

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne:)

    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się niebieskie szpilki. Zawsze ciężko trawić na nie. Fajnie, że są za starmonety. Podobają mi się również spodnie. Nie wiem czy będę dobrze leżeć na lalce. Muszę zajrzeć do starplazy i coś kupić. Większość rzeczy jest naprawdę świetna ! ;D
    Pozdro ;*

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się ta czapeczka biała za 45sm i to wszystko.;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo zainteresowała mnie ta spódnica za 2 sd ! Jest ciekawa oraz niepowtarzalna . Na pewno ją zakupię . Wypatrując spojrzałam na tę parę bótów , na płaskiej podeszwie , bardzo mi się spodobały . Jak z jednych z kolekcji Dolce&Gabana.


    MisKate789 .

    OdpowiedzUsuń
  22. mi podoba się biała mini jest gładka, można ją użyć do wielu stylizacji i wielu kolorach a przez swoją prostotę nie robi się nudna.. bardzo ładne są niebieskie szpilki, ładnie wyglądają na nodze, mają ładny odcień niebieskiego.. podoba mi się też naszyjnik za 49 sm można go fajnie użyć:) przydatne też raczej będą bransoletki. mają ładny kształt i w miarę ładne kolory. ciekawie tez wyglądają skarpetki za 43 sm ale szkoda troszkę, że mają u góry te falbanki. interesująco wyglądają również buty za 4 sd w rudym odcieniu brązu taki jakby westernowski styl, ale niewiem jak się prezentują na dollce bo jeszcze ich nie przymierzałam:) natomiast spódnica chociaż jest tania, bo tylko za 2 sd to ja nawet takiej sumy bym za nią nie dała, ponieważ ma dziwny kształt i jest przezroczysta.. z daleka fajnie też wyglądały spodnie za 81 sm, ale na dollce nie wyglądają jakoś szłowo, chociaz można je ciekawie użyć w stylizacji dla nss:) interesujący wygląd ma też pasek za 46 sm napewno dałoby się go jakoś ulokować na dollce jak z resztą większośc pasków. po za tym paski niejednokrotnie mogą ożywić jakąś stylizację:) to by było chyba tyle:)

    madziafafi

    pzdr:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi osobiście spodobały się niebieskie szpilki za 5sd. A tak pozatym to więcej nic nie kupię. To nie mój styl

    OdpowiedzUsuń
  24. nawet nawet są te ciuchy :D :D



    by ladyposzkole.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Jedynie fioletowa kopertówka mi się podoba...

    Riana321

    OdpowiedzUsuń