2012/01/04

Reklama RIO Metal Head

Na stronie głównej pojawiła się reklama nowej kolekcji RIO Metal Head, która stopniowo będzie dodawana do Starplazy. Przeglądałam już kilka spoilerów nadchodzących ubrań i muszę przyznać, że niektóre z nich naprawdę są warte uwagi. Jesteście podekscytowani nową kolekcją? Już dawno nie było żadnego Styled Outfit, a ciuchy do "norlanych" sklepów były dodawane coraz rzadziej, więc ja jestem tym pozytywnie zaskoczona :)


PS Ubrania, które dzisiaj doszły do Starplazy (post Plaza news) również pochodzą z tej kolekcji :)

25 komentarzy:

  1. Kolekcja bardzo "udana", na pewno coś kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. w końcu jakieś ciuchy z normalnych sklepów, pewnie będą nie drogie :D Myślę że mogą być ciekawe i na pewno na coś się skusze :d

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jak dla mnie.Idę obczaić resztę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ubrania niezbyt przypadły mi do gustu,za to wnętrze sklepu jest fajne.:d

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie tylko 1 sukienka mi się spodobała... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już wcześniej c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie! Też mnie mile zaskoczyli. RIO należy do moich ulubionych sklepów, na pewno znalazłby się w pierwszej piątce:) Tak się cieszę, że wreszcie coś nowego, idę zaraz na zakupy, na razie widziałam tylko dwie rzeczy w pośpiechu, ale sukienki są bardzo ciekawe. To są te z darmówek, przynajmniej ta jedna na tej reklamie którą otrzymaliśmy od administracji. "Metal Head"? Nieźle się zapowiada, pewnie będzie dużo "śliskich ubrań", metalowych elementów, a to raczej nie w moim stylu. :) Dawne RIO było lepsze, ale i tak nie odmówię sobie poświątecznego zakupowego szaleństwa. No i tak dobrze, bo przynajmniej zrekompensują nam szybciutko Wild Candy i GameZone. Tak do końca stycznia podobno mają pojawić się wszystkie dochodzące kolekcje, oprócz tej mają być jeszcze dwie nowe ;) ja czekam

    hannah879

    OdpowiedzUsuń
  8. mm.. kolekcja jak na razie zapowiada się dosyć ciekawie ;DD dużo fajnych rzeczy.! Coś kupię.? Na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  9. mm.. kolekcja jak na razie zapowiada się dosyć ciekawie ;DD dużo fajnych rzeczy.! Coś kupię.? Na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  10. nic nie kupie


    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  11. zajrze, moze cos mi wpadnie w oko ;D

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  12. Zobacze,może będą ładne ciuchy i w miarę tanie

    OdpowiedzUsuń
  13. zajrzę może coś mi się spodoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Skuszę się na buty za 4 i 5 sd, czerwoną kopertówkę i być może asymetryczną sukienkę (nie mój styl, ale w końcu trzeba próbować czegoś nowego)! Ogólnie moją uwagę przykuwają dodatki. Ciekawe, jakie ciuchy jako następne.
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się strasznie podoba taka czerwona kopertówka, a tak to nic więcej ; D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne ciuszki (naprawdę)

    musiunia

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam sobie złote spodnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pewnie coś kupię.
    agentura

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem czy coś kupię...

    Riana321

    OdpowiedzUsuń