2012/01/06

Wyniki IV etapu konkursu

Zadanie było bardzo trudne - wystylizować się na eskimoskę. Jednym się to udało, drugim po części a trzecim nie. Ogólnie pace były ładne i wpasowane w temat, ale jest to już wysoki poziom i każdy "upadek" się liczy. Osoby, które odpadają to: AniesDesing, kochanaEmilciaa, Sandrusia1496, Lola-chan i nacik_cool (nie oddała pracy). (prace podlinkowane do nicków)

Przejdźmy teraz do tej dobrej części, czyli kto przechodzi. Najlepiej zadanie wykonała (według mnie)
Angelinaa96, oto jej praca:
http://img805.imageshack.us/img805/1836/kkkkkkkkkw.png
Kolejnymi dziewczynami, które przechodzą są:
- xXxKlaudusia99
http://img545.imageshack.us/img545/4067/4etap.png
- Lady_Ellin
http://img851.imageshack.us/img851/5272/beztytuu4g.png
- Rubi6700
http://img651.imageshack.us/img651/3356/rubi6700bmp.jpg
- Weronika0508
http://img11.imageshack.us/img11/863/beztytuuhfsy.png

JUŻ WKRÓTCE KOLEJNY ETAP

50 komentarzy:

  1. Średnio mi się podobają ; /
    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Jak można było nie oddać pracy -_-
    awrin

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje;]]


    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogą być.. Hm , gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bravo, ciekawe jaki będzie kolejny etap :)
    Blanka.Weee

    OdpowiedzUsuń
  6. Rubi6700 wg mnie jest najlepsza. Tak wygląda prawdziwa Eskimoska. Lady_Ellin i xXxKlaudusia99 wystylizowały doll na miejską Eskimoskę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię tych klimatów (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadna praca mi nie 'podpasowała'.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 najlepsza, zgadzam się ;)

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję. bardzo ładne prace. ;]

    AvrilkaForever

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za przejście do kolejnego etapu, bardzo mi miło :)

    Angelinaa96

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza i ostatnia praca są warte uwagi . Reszta już niekoniecznie.

    Miss_Kasia98129

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za to, że przeszłam. :) Szczerze pisząc nie spodziewałam się ;)

    lady_Ellin

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje! jak na taki trudny temat prace są naprawde świetne!!!

    musiunia

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Angelinaa96 zrobiła genialną stylizację ;P ;) Gratki ...

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsza praca niby najlepsza jest do bani,nie pasuje taki płaszcz do eskimoski!druga nie wygląda jak eskimoska,jedna z nich ma rude włosy,ej napisane było jasno ze maja być ciemne włosy i skośne oczy,ja odpadłam a uwarzam ze moja doll wygląda jak eskimoska i na futro i skóry tak jak miało byc! dwie oststnie prace sa ładne

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję. mnie się prace podobają , nie mam żadnych zastrzeżeń ;p

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda, że odpadłam, ale mówi się trudno, jednak nie zbyt podobają mi się prace , które przeszły, bo wyglądają jak z Syberii , a nie jak eskimoski

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie najlepszą pracą jest praca Rubi6700, ale podoba mi się również stylizacja Weroniki0508. Za to w ogóle nie podoba mi się praca - xXxKlaudusii99...

    OdpowiedzUsuń
  21. no ta pierwsza fajna, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Według mnie najładniejsze prace to Rubi6700 i Weronika0508.

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej mi się podoba ostatnia, no i pierwsza, chociaż ten płaszcz nie za bardzo w eskimoskim stylu. Gratuluję dziewczynom i życzę powodzenia w następnym etapie.

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję i powodzenia w dalszych etapach :)

    Sandrusia1496

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za to, że przeszłam i oczywiście za miłe słowa ;)

    Gratuluję też dziewczynom, które przeszły dalej razem ze mną :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiedziałam, że prędzej czy później odpadnę. Oczywiście gratuluję pozostałym.

    Lola-chan

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście najepsza praca Rubi6700. Najlepiej ukazała ona charakterystyczne cechy Eskimoski.

    OdpowiedzUsuń
  28. B. ładne prace. No ale nie wiem jak można było nie oddać.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. moja praca jest podobna do pracy Rubi a odpadłam!!!! link macie nad obrazkami AniesDesing

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie stylizacje mają w sobie to 'coś' ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zadanie ciężkie, bo tu nie chodziło o to, aby wyglądać stylowo, tylko aby wyglądać jak eskimos. Twarz Weronika0508 bardzo przypomina eskimosa, jednak stylizacja pierwsza jest najlepsza.

    Gratuluję dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za uznanie :) Gratuluję wszystkim, którzy przeszli.

    Rubi6700

    OdpowiedzUsuń
  33. Praca AniesDesign była lepsza od Lady_Ellin, no i podobna do Rubi, więc nie wiem, jakim cudem nie ma jej w kolejnym etapie. No, ale nie mi tu oceniać.

    OdpowiedzUsuń
  34. Z tych co przeszły podoba mi się tylko praca Rubi6700... Nie wiem jakim cudem AniesDesing i Lola-chan nie przeszły... No może jeszcze ewentualnie ostatnia praca (Weronika0508) mi się podoba... Reszta beznadzieja! Podajesz kryteria, a w ogóle się do nich nie stosujesz ;/

    OdpowiedzUsuń
  35. O kurde!!! Byłam pewna, że to do 9 stycznia :/ Szkoda... ale gratuluję tym co przeszli, świetne prace! :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Sandrusia1496 praca jest najlepsza wieć czemu odpadła :< ?

    OdpowiedzUsuń
  37. Pomysł z Eskimosem był bardzo ciekawy, według mnie praca, która powinna zająć tu pierwsze miejsce, to wykonanie w stylu Rubi6700. Zachowała ona kształt twarzy eskimosów, góruje tu futro i ogólnie karnacja, oczy, usta i nos są idealnie dopasowane do tematyki. Buty wybrała białe, jest tu dużo czarnego, jednak rozświetlają tu biele i jasne szarości, które przypominają futro fok, w oryginale. Te "farfocle" doczepione do futer też dużo robią. Praca jest naprawdę doskonale wykonana. Reszta, z wyjątkiem Angelinaa96 wcale nie powinna przejść do następnego etapu. Gratuluję.

    hannah879

    OdpowiedzUsuń
  38. Hm, owa Angelinaa96 wykonała pracę w stonowanej kolorystyce gamy brązów, twarz wykonała dość oryginalnie i precyzyjnie. Wybrała inne oczy niż reszta konkurentek. Dziwnie wystaje z spod płaszcza to futerko w kolorze ciemnych brązów, lecz to już ot taka kwestia gustu. Dobrana jest znakomicie czapa, płaszczyk, choć i on nie nadawałby się dla eskimosów, jest bardziej cywilizowany, że tak się wyrażę. Wyżej oceniłabym właśnie tę Rubi6700, choć widocznie Gabrysi podobała się ta praca z dwóch najlepszych i tu chyba przyznam jej rację, ze względu na to, że praca rubi jest bardzo mroczna i słabo wczuwa się w klimaty. Praca Angeliny jest żywsza, bardziej kolorowa, bardziej naturalna, taka prawdziwa, nie sztuczna. Ocena to 10/10, dla Angelinaa, a 8/10 dla Rubi

    OdpowiedzUsuń
  39. W większości stylizacji jest strasznie naciapane, i w ogóle mi to nie przypomina Eskimosów. Wbrew pozorom to trudne zadanie i trzeba się trzymać faktów, bo przecież Eskimos nie chodzi w legginsach i w niebieskich rękawiczkach. No masakra!

    OdpowiedzUsuń
  40. dziekuję Clevleen97 i Scene Darling . ♥ / MileyStarxD za wsoarcie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  41. Najlepsza pierwsza praca. Chyba Weronika0508 poszła na łatwiznę, więc mi się nie podoba. Ogólnie jest dobrze, trudny etap. Trzymam za wszystkich kciuki ;DDD

    Julkla

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulację zadanie naprawdę było trudne :)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń