2012/02/27

Basic'owe stylizacje.

Witajcie. Jak dzisiaj ujrzałam nowe elementy sklepu Basic, została oszołomiona! Niesamowite kroje i cudowne kolory. Każdemu, kto lubi trochę pokombinować ze swoimi stylizacjami, polecam zbicie świnki skarbonki i zaopatrzenie się w sporą ilość tych ubrań, gdyż na prawdę się przydają. Doświadczyłam tego już kilka minut temu, kiedy robiłam dla Was stylizacje. Oto one:


Cała czarna. Nie wiem czemu ostatnio mnie tak wzięło na ten kolor. Starałam się jakoś inaczej użyć tej torebki, no i wymyśliłam - coś w stylu szaliko-komina. Leggi są trochę przymałe, albo za bardzo dopasowane, gdyż musiałam dać drugą parę pod spód.


Jasna, pełna blasku i w dodatku bardzo elegancka stylizacja. Pierwszy raz odważyłam się użyć tego kapelusza. Wyszło całkiem, całkiem. Z uroku bijącego wg mnie od tego outfitu, ustawiłam ją sobie jako moją kreacje. Ciekawe jak się przyjmie.


Tutaj zaczęłam świrować. Zakładać i mieszać co popadnie, bez konsekwencji. Wyszedł taki buntowniczy, dyskotekowy, młodzieżowy look. Gdyby nie te świecące legginsy, całe efekt byłby zupełnie inny. Uważam, że nie jest najgorzej c;

Rozumiem, że moje stylizacje i mój styl nie każdemu pasuje - to normalne.
Ale mam nadzieję, że jednak każdy znajdzie tutaj coś dla siebie :)

46 komentarzy:

  1. podoba mi się najbardziej stylizacja 1 : ).

    OdpowiedzUsuń
  2. Najładniejsza pierwsza. *.*

    misia_753

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko 1 podoba mi się. Jednak lepiej by było bez tego "komina"

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 najlepsza. Ogólnie-bardzo fajne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka w formie szalika-komina super pomysl !^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsza zdecydowanie 3.
    Jedynka trochę 'nudna' bo nie ma żadnych kontrastów ale może byc.
    Natomiast 2 całkowicie mi się nie podoba. Okulary, skarpety, kapelusz.. to wszystko psuje wygląd.

    Angelinaa96

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja 2 jest NAJLEPSZA,potem stylizacja 1, natomiast stylizacja 3 NIE podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne stylizacje .;) Kupiłam dużo już ubrań .

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 stylizacja najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie są ekstra, zwłaszcza pierwsza i ostatnia :)

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam Twoje stylizacje. Uważam, że są oryginalne. ;) Podobają mi się wszystkie, aczkolwiek 3 jest świetna. ;)
    irtaaa

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te rzeczy,ja kupilam czrane leginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 całkiem ładna
    2 też
    ale 3 dziwaczna..

    OdpowiedzUsuń
  14. omg . jakie boskie stylizacje ;*
    najbardziej podoba mi się druga !





    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się tylko pierwsza stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnia stylizacja jest cudna! ;33 ♥

    Sara154Icy

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi też się te nowe basics podobają. Stylizacje oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza jest najlepsza, taka czaarna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciuchy są świetne (o dziwo)
    ola033

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwsza jest fajna, a to za torba z jakiego była sklepu?

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne stylizacje,pierwsza mi się strasznie spododobała.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsza świetna, bardzo podoba mi się sposób, w jaki została wykorzystana torba. ♥

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podoba mi się stylizacja 1. Jest świetna ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej podoba mi się 1 stylizacja, ale moim zdaniem bez tego kołnierza (?) byłoby lepiej. Za to 3 nie bardzo mi się podoba.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne stylizację, też muszę coś skombinować ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. 1 stylizacjia jest świetna :) i pomysłowo użułaś torebki :)
    Tylko dałąbym inną fryzurę ale to szczegół ja juz zbuerma kase na zakupy w basics :D


    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  27. Więc tak:
    1 stylizacja: świetna ,wykorzystanie torebki jest świetne.Jednak trochę nudno,bo za czarno jakiś delikatny pasek w mocnym kolorze mógłby pasować
    2 stylizacja:nie jest w moim stylu.Ale pomysł i wykonanie bardzo fajne.
    3 stylizacja:bardzo orginalna,ale oto właśnie chodzi.Jednak również nie jest w moim stylu.

    Najbardziej podoba mi się 1,ale pozostałe również ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne, niebanalne.

    Rubi6700

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham te stylizacje, 1 najbardzej ♥

    -_CheRRy_-

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne ciuszki i te Twoje stylizacje.. po prostu bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jedynie podoba mi się środkowa stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne stylizacje, wy.. wy taleńciuchy ! użyje kilka rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta czarna jest boska .

    KingusiaKinga

    OdpowiedzUsuń