2012/02/21

Plaza news

http://img339.imageshack.us/img339/1254/plazanews.png
W dzisiejszym dniu do starplazy doszło bardzo dużo fajnych i ładnych ciuszków (sklepy Decades oraz Tingeling. Z nowości mogę polecić wam czarne buty i pasek, zakolanówki, czarną, krótką bluzeczkę Tingeling, białe spodnie 3/4, różową, rozwianą sukienkę, czarno-różową kieckę, jasną różową mini z ćwiekami, kurtkę z ćwiekami, ciemny gorset, jasnozieloną sukienkę, niebieską spódnicę, perukę oraz szpilki. Jest tego trochę dużo, ale ciuszki są naprawdę świetne. Co wam się podoba?

31 komentarzy:

  1. Obkupiłam się niemiłosiernie! Boskie ciuchy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Super ciuchy, na pewno kupię połowę z nich ! Najbardziej chyba przypadły mi do gustu czarna bluzka z tingeling i fioletowe butki ;) Czekoladka-XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam różową sukienkę i kapelusz z peruką i stworzyłam stylizację a'la Menry Monroł ( nie wiem jak się pisze) ;P

    ola033

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic mi nie przypadło do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaah! Nie mam kaski ;// Podoba mi się czarny pasek z kokardką za 54 sm, czarna bluzka z różowym kołnieżykiem za 7sd, zakolanówki, czarny, krótki top, pastelową sukienkę za 13 sd, krótką kurtkę z cwiekami (taka sama jest chyba w Evening Fallss), krótki niebieski top za 76 sm oraz buciki z tingeling granatowe za 53 sm... Ja chcę miec kasęę! :DD

    xoxo, Sara154Icy

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtka jest super chyba się skuszę na nią

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam parę ciuchów i wydałam 60 sd. Czarny crop top jest boski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się większość ciuszków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnóstwo rzeczy jest ślicznych!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne rzeczy , napewno coś kupię .;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona zakolanówkami , szpilkami fioletowymi , różową tunika reszta spoko ale nie kupie .

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rzeczy. Szkoda, że nie jestem ss :C

    OdpowiedzUsuń
  13. kurtka buty czarna, za 53 sm i kiecki już zaraz będą moje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no sporo tego , sklep się odbodowywuje ;)heh ładne buty, pasek , bluzeczka czarna oraz zakolanowki moze kupię je :P


    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  15. dużo tego więc w skrócie powiem,że niektóre rzeczy są naprawdę fajne i może nawet kupię ;>

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko bym najchętniej kupiła,ale brak kasy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupię dużo ubranek ;) Moim zdaniem udana dostawa, o ile mogę ją tak określić haha ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się pasek z kokardą,pasek czarny z ćwiekami,różowa tunika z ćwiekami i niebieska sukienka za 9sd i parę innych rzeczy.Napewno kupię wiele rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne te ciuchy, nie wszystkie, ale większość .

    OdpowiedzUsuń
  20. kupie coś napewno :D



    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  21. prawie wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się pasek za 54 SM, podkolanówki, okulary i niebieskie buty, raczej te rzeczy kupię, reszta nie bardzo mi się podoba.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno kupię parę rzeczy *_*

    OdpowiedzUsuń
  24. Te kiecki są trochę za "fikuśne", trudno z nimi stworzyć jakąś stylizację. Ale kurta z ćwiekami... boska ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  25. buty są ogólnie fajne ;)

    OdpowiedzUsuń