2012/02/24

Nowe nadruki

Do StarDesign Fashion dodane zostały nowe nadruki. Co o nich myślicie?

37 komentarzy:

  1. dla mnie najlepsze usta ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. FASchION ?? :> tak po za tym fajne ;) Zapraszam Minnimali ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Yeaah, uwielbiam takie cudowne literówki.
    Z nadruków podobają mi się usta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dal mnie to: Brawo ty! były już dawno!

    OdpowiedzUsuń
  5. fashion-my-passion-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne może kiedyśz nich skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie,fajne.Skorzystam napewno.

    OdpowiedzUsuń
  8. ogólnie nie używam ich ale to się chyba zmieni , usta , aparat , diamenty ♥.♥

    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  9. Popatrzę jeszcze, może coś zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  10. ieatblackcats, Clevleen97 - tak, mój błąd. Przyznaję się i poprawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w aparacie i szpilkach .

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne ! ;D Podobają mi ;się usta ,klucz , szminka , nerdy i to jakby zdjęcie . ^ Ta szafa według mnie jest bezsensu .

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie korzystam z nadruków i nie zamierzam ;33

    xoxo, Sara154Icy

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie są bardzo fajne ;)
    Jednak najbardziej podobają mi się usta,guzik,tajemnicze panie w różnych pozach i szminka.

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  15. Kojarzą mi się z Barbie xd
    Zapewne skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne:) choc nie robię nagróków

    OdpowiedzUsuń
  17. Usta są bosie! Na pewno użyję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie przydadzą mi się te rzeczy do niczego

    OdpowiedzUsuń
  19. jest mi to obojętne, bo i tak nic nie projektuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne,podobają mi się te nadruki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Są nawet lepsze od poprzednich ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie projektuję.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno lepsze od poprzednich.

    Rubi6700

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak mi się podobają, że nie napiszę, które najlepsze, tylko wypiszę te według mnie gorsze ;)
    Łańcuszek, puchar, portret, róż, szafa, manekin, nożyczki, okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Za drogie. :D xd

    Ładne są, nie jak te stare...


    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń