2012/02/27

BASICS

EDIT: Już zrobiono dla nich oddzielne piętro :)
Do sklepu Basics doszły nowe rzeczy, które ostatnio pokazywała wam Nejtl na spoilerach. Ciuchy nie mają jeszcze osobnego piętra i można je kupić tylko przez wyszukiwarkę. Ceny są bardzo niskie i można je kupić tylko za starmonety. Ja na 100 % zaopatrzę się w trochę rzeczy, bo w końcu jak sama nazwa sklepu mówi to są podstawy i przydadzą się do tworzenia stylizacji. A wy coś kupicie?
http://img252.imageshack.us/img252/9959/87712852.png

52 komentarze:

  1. ja na pewno coś kupię.

    jolka222

    OdpowiedzUsuń
  2. na bank kupię sporo rzeczy :) ta kolekcja im się udała

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już kupiłam sukienkę i wygląda świetnie z paskiem i szpilkami

    OdpowiedzUsuń
  4. w końcu ! Juz trochę czekałam na tą kolekcję, ciuchy są fajne całkiem i kupię duuuużo :)


    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  5. Nareszcie są czarne ciuchy! :)

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne fajne. Na pewno coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre rzeczy są świetne. Najbardziej podobają mi się chyba oxfordy, kilka par już sobie kupiłam. ;] Ładne są także te długie spódnice.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  8. torby są całkiem ciekawe,
    A kiedy Hot or Not?

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno coś kupię. Ładne mają tam ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta wsyzstko dalam ok. 700 cos st.XD
    na sd to z 76 sd. :< i nie wiem do czego zaloze te rzeczy bo przypomina mi totroche "tanibazar" xd

    xMisiaqx

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja osobiście uwielbiam ten sklep. Bynajmniej jak szukam czegoś, co nie ma żadnych wzorów, tylko prosty ciuszek. Tanio i dużo do wykorzystania. ;)
    irtaaa

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka rzeczy na pewno jest godnych uwagi .

    OdpowiedzUsuń
  13. Z pewnoscią kupie sporo rzeczy ;0

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na pewno kupię parę rzeczy. Najfajniejsze są rurki i rajstopy.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna ta kolekcja lepsza od tamtej:>P

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupie buty(nie baleriny),spodnie i może torbe .

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez kupilam pare rzeczy, gdy ubieralam dollke zauwazylam dziwne okropne bolerko, a co sie okazolo to byla góra od bikini priwiery, wlasnie ta gora zmienila sie w bolerko. Jest w fioletowym moim pokoju. Czy wy tez tak macie???? Mam nadzieje ze to chwilowe... :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Udała im się ta kolekcja. : )

    misia_753

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kupię coś napewno.Już ide na zakupy

    OdpowiedzUsuń
  20. Sklep jest już w StarPlazie. Na pewno coś kupię.

    Eminialetta

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w ciemno różowych oxfordkach ♥

    ~olciaj

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne ubranka. kupię większość

    OdpowiedzUsuń
  23. ta kolekcja jest o wiele lepsza niż poprzednia , na pewno coś kupie !




    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się podoba naj rurki różowe

    OdpowiedzUsuń
  25. Są świetne do tworzenia stylizacji! ;3 Te buciki wiązane są cudowne! :)

    Sara154Icy

    OdpowiedzUsuń
  26. Napewno coś kupię i to bardzo dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. do tej pory nic nie miałam z tego sklepu ale widzę ,że właśnie się to zmieni ,świetne kolory i niezła grafika

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie,czekałam na tę nową kolekcję ,bardzo podobają mi się te rzeczy,napewno kupię wiele rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne, czekałam na tą kolekcję. Z pewnością kupię wiele rzeczy, te torebki są świetne, a zwłaszcza ta czarna. Muszę zaoszczędzić trochę SM i lecę na zakupy.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna kolekcja, udała im się, ale niestety nie mam na razie sm, bo wczoraj wymieniłam na sd :( jak troszke uzbieram, to musze zrobić zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  31. znając mnie to kupię wiele, mam sporo starmonet

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podobają mi się leginsy : )

    OdpowiedzUsuń
  33. Na pewno coś kupię, szczególnie z tych czarnych. Przyda się ;P

    -_CheRRy_-

    OdpowiedzUsuń
  34. Pewnie coś tam znajdę, w sumie to mnie to nie emocjonuje.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nic na razie nie kupie ;)

    OliviaDool

    OdpowiedzUsuń