2012/02/26

Pastelowe rurki

Pewnie pamiętacie, jak jeszcze na moich feriach przedstawiałam wam bardzo popularny trend na wiosnę/lato 2012. W odniesieniu do notki postanowiłam, że przedstawię wam kilka prostych strojów z wykorzystaniem pastelowych rurek, które możecie zaprojektować w Stardesign. Kosztują one 10 stardollarów i warto w nie zainwestować. Jeśli jednak nie macie kasy, to możecie skomentować tą notkę a ja wylosuję 10 osób które otrzymają stardollary na ich zakup (jeśli ktoś nie ma ss to zaprojektuję wam dany kolor i wystawię za 2 sm) :) A więc przedstawiam wam stylizacje:
http://img857.imageshack.us/img857/8233/pastele.png
Nie jest to nic odkrywczego, oryginalnego, ale mam nadzieję, że się wam spodoba. Delikatne, pastelowe rzeczy to hit tego sezonu i bardzo waz zachęcam do zakupu czegoś właśnie w takich kolorach :) Podoba się wam?

204 komentarze:

  1. Najśliczniejsze są różowe rurki. Oczywiście na stardoll. W realu nie odważyłabym się założyć takowych.
    karolusia22

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podobająwszystkie. Lubię tego typu spodnie :)
    MyLittleBerry

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już takie sobie dawno zaprojektowałam ;) Kocham takie delikatne kolorki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są ;3
    mam pare takich kolorów :)

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pastele <3 Stardollowe stylizacje z rurkami w tych kolorach są po prostu świetne! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pastele <3 Stardollowe stylizacje z rurkami w tych kolorach są po prostu świetne! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne stylizacje najbardziej podoba mi się 4 chciałabym mieć takie spodnie w realu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W realu mam czerwone, żółte, niebieskie, szare i brązowe rurki, wszystkie je ubóstwiam ♥

    Niestety nie mam stardollar`ów na zakup takich na sd. A szkoda.

    Misia031

    OdpowiedzUsuń
  9. Super napewno kupię; 3

    gilr1

    OdpowiedzUsuń
  10. Są wspaniałe, mi osobiście przypadły do gustu zielone.

    grzanka12

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się mientowe,pomarańczoe i różowe odcienie pastelu.Dzięki,że napisałaś,że na lato 2012 jest mody pastel,będe wiedziała w jakie ubrania zainwestowac.Najlepsza stylizacja druga i czwarta <3

    Katttusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham je O.O
    MissWeraDonna
    nie mam ss

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi najbardziej podobają się żółte i niebieskie. A w ogóle to się zgłaszam.
    marta32461

    OdpowiedzUsuń
  14. Są świetne :D
    Muszę sobie kupić takie w rzeczywistości bo jedyne spodnie jakie mam to jeansy :P
    I tak jak reszta również chętnie wezmę udział w tej mini loterii :)
    Mam ss
    npmg

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podobają mi się
    żółte
    zuzeczek

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne, super rady:) Czwarta według mnie jest najlepsza:) Paulinka20074

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, masz rację cały net już o tym huczy. Ogólnie większość projektantów wybiera te kolory do wiosennych/ letnich kolekcji. : D

    Nie zapominajmy, ze w tym roku szczególnie modny będzie jasny dżins.

    jolka222

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne przydało by mi się parę takich rurek i na stardoll i normalnie najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja jest bardzo ładna Majka025

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, świetne stylizacje - najbardziej podoba mi się ta ostatnia ;D Rurki świetnie wyglądają z tą kurtką (a tak wgl. to z jakiego jest sklepu) ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam pastele! To wspaniały odcień. I w realu i na stardoll wygląda ten odcień super. Stylizacje są piękne. ;)
    irtaaa

    OdpowiedzUsuń
  21. super ale nie mam sd :/
    Są cudne ,a poza tym zajefajne zestawy. :]

    lilian567

    OdpowiedzUsuń
  22. Super.! Kolory przecudne, chętnie bym takie kupiła tylko nie mam kaski :/

    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  23. rurki wszystkie piękne.
    stylizacja ostatnia najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnia stylizacja jest boska lecz pozostałe też niczego sobie :)

    missPaulinka114

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne! Ja preferuję miętowe, ecri, pudrowy róż i beże :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kupiłabym je ale nie mam stardollarów na ich zakup :(

    Agnes24star

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnia stylizacja jest super :D Bardzo bym chciała takie spodenki, ale niestety brak kasy . ;)
    Pozdro. kinia0710

    OdpowiedzUsuń
  28. MI najbardziej podoba sie trzecia

    OdpowiedzUsuń
  29. Od dawna na takie poluje, ale nie mam ss i trudno takie znalezc w realnej cenie. Stylizacje swietne

    OdpowiedzUsuń
  30. ostatnia stylizacja jest boska <3
    a tak wgl to uwielbiam pastele i cieszę się, że tej wiosny to one królują :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej podobają mi się 1 i 2 ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. kocham pastela !! ;D super są te spodnie lecz nie posiadam stardoladrów :*

    Vampirzyca_XF

    OdpowiedzUsuń
  33. kocham pastela !! ;D super są te spodnie lecz nie posiadam stardoladrów :*

    Vampirzyca_XF

    OdpowiedzUsuń
  34. Najbardziej spodobały mi się rurki nr 1 i 4. Ps Bardzo ładne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  35. Superr. ! :D Najbardziej podoba mi się 3 i 4. :-) Jestem SS i chciałabym takie spodnie, a nie mam sd....
    Olcia90000

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi się one podobają mozna zrobić z nich fajną stylizacje soba13

    OdpowiedzUsuń
  37. Superr są niebieskie ;D

    Krysia12

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne są i dla mnie zawsze bd modne :) Z żółtymi najlepiej !

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam pastelowe kolory :) Fantastyczne połączenia, najbardziej podoba mi się zestaw 4 jest elegancki i bardzo kobiecy :3 No ja bym na stardoll też chętnie kupiła, ale niestety sd na razie niestety brak.

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne są, ale kasy nie mam. ;c

    OdpowiedzUsuń
  41. Te rurki są cudowne! ^^ Poszukuję je za sm w starbazaarze, bo nie mam sd :|

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja raczej lubię mocne, intensywne kolory, ale nie powiem że pastelowych nie lubię xD

    ...TENTURI...

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne są takie spodnie, ale podobają mi się również pastelowe baletki, która można kupic w Aldo, ja niedługo będe miała takie : )

    jusia21

    OdpowiedzUsuń
  44. Kocham kolory pastelowe, najbardziej z tych spodni podobają mi się miętowe, świetnie zostały dobrane z różową bluzką, czasem trochę kolorów i zaspokojenie ich odrobiną czerni nie zaszkodzi ;)

    Elciako

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja tam lubię takie kolory♥
    Pineczka1

    OdpowiedzUsuń
  46. Są piękne jednak osoby o masywnych udach źle w nich wyglądają. W tym sezonie pastele były również modne.

    JuliaxxD

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam te rurki... Na razie mam tylko jedne - klasyczne, beżowe. Troszkę mi mało ;/

    OdpowiedzUsuń
  48. Tak, pamietam ten artykuł o tej modzie na pastelowe kolory, rurki są serio fajne, ajładniejsze te miętowe <3 lecz stylizacja 4 jest po prostu boska ! Zarówno modna [ bo pastele ] jak i elegancka, którą można uzyc w realnym swiecie a jakieś spotkanie, randkę lub inne tego typu wyjścia :)
    Ale za to 3 stylizacja z tymi najładniejszymi psodniami ma swietne buty które odzwiercielają wszystkie kolory stylizacji , za ten artykuł daję duzy plus : )


    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  49. Kiedyś nie nosiłam rurek, ale dziś nie wyobrażam sobie bez nich życia! I jeszcze te pastelowe kolorki... Mua! xD

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  50. Rurki są extra:) Mam 4 pary w tym jedną kolorową - żółtą. Polecam wszystkim zakupić przy najmniej jedną parę kolorowych rurek, jak i na Stardoll tak i w życiu realnym :)

    117Miley

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładne rurki ;)
    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo lubię te rurki są świetne,a Twoja stylizacja wyszła Ci świetnie :)

    Rewelcja

    OdpowiedzUsuń
  53. zielone są piękne :)
    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  54. Są świetne :) Najbardziej podoba mi się stylizacja nr.4 :)

    emo-niunia-

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ładne stylizacje,zwłaszcza ta z blado żółtymi rurkami.Choć kolor najładniejszy mają te różowe. :)

    zuzka19

    OdpowiedzUsuń
  56. Mnie się one bardzooo podobają. :)

    olenka159

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne są, zawsze kochałam pasteel! <3

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam te klimaty - najlepsze są żółciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Najlepsza 3 stylizacja . lubię pastele , dziś sobie kupilam bluzkę która pasowałaby do różoffych [ na realu ] piękna jest ! :)) popomx3

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się

    hannalovepretty

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczne zgłaszam się do losowania nie jestem ss :P

    OdpowiedzUsuń
  62. Mi się podobają te mientowe. Zgł. się - jestem SS.
    Bella-Michasia

    OdpowiedzUsuń
  63. Te rurki są świetne. Z tych przedstawionych tutaj najbardziej podobają mi się zielone. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się ;))

    julia4466

    OdpowiedzUsuń
  65. jejku nie wiedziałam że te spodnie można tak fajnie wykorzystać co prawda już prawie nie mam sd ale jak doładuje ss to na pewno je kupię
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  66. Niestety ich nie mam a o nich marze chciałaby mieć je koloru różowego zg nie jestem
    Pepa202

    OdpowiedzUsuń
  67. Kocham te spodnie ! można projektować w kolorach jakie kto chce ♥ zgłaszam się do losowania;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Boskie <3 !!
    Ale nie mam ss ;/
    Jak sobie dołąduje to musze je kupić :D

    zbietka

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  70. Jestem fanką tych spodni. Sama mam parę takich :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Uwielbiam te spodnie i bardzo mi się spodobały stylizacje ;) Niestety nie zawsze starcza mi na nie sd ;( Mam zamiar kupić kilka par ;)
    miley7898

    OdpowiedzUsuń
  72. Mi się wszystkie podobają. Zarówno na stardoll, jak i w realu.
    kocham pastelowe kolory. <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  73. Boskie są te spodnie,sama mam na stardoll takich pare :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Uwielbiam rurki pastelowe jak neonowe . Po prostu rurki są hitem :)

    Miss199878

    OdpowiedzUsuń
  75. fason mi się podoba, ale nie lubię pastelowych kolorów ;/

    OdpowiedzUsuń
  76. Są superr ! Szczególnie podoba mi się pierwsza i ostatnia stylizacja, ale nie mam sd.. Szkoda, bo spodnie są cudowne ;)
    sweetasna3

    OdpowiedzUsuń
  77. ostatnia stylizacja jest super . ♥
    fajne są odcienie pastelowe ale
    i tak wole mocniejesze kolory :P





    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo mi się podobają , a najbardziej niebieskie ;) Gdybym miała ss to bym sobie takie zaprojektowała =)

    Natalia171

    OdpowiedzUsuń
  79. WoW są śliczne : *
    Najładniejsze według mnie są żółte. Można dużo z nimi pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo ładne stylizacje,spodnie mi się strasznie podobają ,a szczególnie niebieskie.

    OdpowiedzUsuń
  81. Ta ostatnia stylizacja jest boska ♥_♥

    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  82. Wszystkie kolory rurek są piękne, szczególnie neonowe. Na Stardoll mam parę par, ale we wzory. Za to w realu mam różowe, niestety o rozmiar za duże w pasie xD

    OdpowiedzUsuń
  83. uwielbiam takie pastelowe kolorki ;>

    kala_9507

    OdpowiedzUsuń
  84. Fajneee <3 Już zbieram stardolary na wszystkie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. 3 stylizacja mi się podoba <3
    Kennedy258

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja już mam jedną parę takich rurek w kolorze łososiowym bo takie kolorki mocno przypadły mi do gustu.:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Podobają mi się straaaaasznie! ;D
    alexistexas99

    OdpowiedzUsuń
  88. Swietne są. Ja zawsze marzyłam żeby mieć rurki w jakimś kolorze na Stardollu, ale nigdy nie byłam SS.
    Vaneska99

    OdpowiedzUsuń
  89. Różowe rurki podobają mi się najbardziej, szkoda, że nie mam takich w realu. :D

    Gdyby nie to, że nigdy nie mam sd to bym już miała je dziesiątkami w szafie. :D

    OdpowiedzUsuń
  90. Mam kilka kolorowych spodni na Stardoll, ale nigdy nie pomyślałam o pastelach :) Prezentują się wyśmienicie i zachęciłaś mnie do zaprojektowania takowych ;)

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń
  91. mmm, uwielbiam pastele, pasują do wszystkiego i są raczej ponadczasowym trendem, kocham te mjentoffe!

    Lissianne

    OdpowiedzUsuń
  92. Te niebieskie są wspaniałe < 333
    Chicałabym mieć je ale nie mam kasy:(
    Wydałam dziś na torebkę z DKNY i nie mam nic :((

    cccmamba5

    OdpowiedzUsuń
  93. wszystkie ładne <3 głównie żółte :)
    Vanessa1372

    OdpowiedzUsuń
  94. Jedynie podoba mi się ostatnia stylizacja. Reszta taka nijaka. Ogólnie nie przepadam za pastelowymi rzeczami, ale te ostatnie spodnie mnie zauroczyły.

    Miss_Kasia98129

    OdpowiedzUsuń
  95. Wszystkie śliczne :)
    Najbardziej te niebieskie, lub żółte ;)

    Angelinaa96

    OdpowiedzUsuń
  96. Śliczne są te spodnie ♥
    Mi najbardziej podoba sie ostatnia stylizacja.

    nata0316

    OdpowiedzUsuń
  97. cudne są <3
    ja mam żółte,szare,czarne,kremowe i chce więcej bo są genialne : )

    OdpowiedzUsuń
  98. Osobiście uwielbiam i te rurki i pastele i to od zawsze <33. Wg mnir najlepsza jest 1 i 4. :D
    ZawszeThe

    OdpowiedzUsuń
  99. Wszystkie mi się podobają,ale moim zdaniem najładniejsze są szare rurki(których tu nie ma,ale mam u sb w szafie).A z tych tutaj to najładniejsze żółte a do tego świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  100. hmmm moim zdaniem najładniejsze rurki to te zielone ale stylizacja która mi sie bardzo podoba jest to ta 1 (uwielbiam kołnierzyki)

    wibeka24

    ale by było wspaniele gdybyś mnie wylosowała.estem nss

    wibeka24

    OdpowiedzUsuń
  101. Kocham pastele :) Świetnie wyglądają i pasują do każdej stylizacji... Są po prostu boskie!

    OdpowiedzUsuń
  102. Zaje*iste! Kocham te rurki i ich kolory. Stylizacje są super.
    maja_kesha

    OdpowiedzUsuń
  103. Bardzo podobają mi się stylizację, a szczególnie ta ostatnia. W realu nie mam jasnych rurek, ale bardzo mi się podobają. Patrząc na te stylizację na pewno sobie kupię :)

    myszka964

    OdpowiedzUsuń
  104. Ostatnia stylizacja podbiła moje serce<3
    Fajnie by było, gdybyś mnie wylosowała :)


    fluttershyy

    OdpowiedzUsuń
  105. Bardzo ładne te stylizacje, a szczególnie przypadła mi do gustu stylizacja numer trzy :) Nie zaprojektowałam sobie jeszcze rurek. Ale jestem SS i zamierzam niedługo to zrobić ^^ Pozdrowienia dla załogi bloga.

    agus.ehee na Stardoll

    OdpowiedzUsuń
  106. Tak, stylizacje naprawdę fajne, kolorowe. Masz do nich głowę. :D Najbardziej podoba mi się stylizacja czwarta, czyli ostatnia. Lubię takie kolory. A ten kardigan jest obłędny. ;o Ja w swojej "realistycznej" szafie mam Marthensy koloru pastelowego. Dokładnie taki miły róż. :3 Bardo lubię takie ubrania, a ze Stardesing mam jedne rurki, które kupiłam w Starbazarze za 2 sm, i też drugie, oczojebne, które także nabyłam w SB, ponieważ nie mam kasy. :c Ale cóż. Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. :3

    Sendy..

    OdpowiedzUsuń
  107. Kocham te pastelowe kolorki. I te rurki <3. Ale bardziej cenię je na Stardoll. Można je wykorzystać na naprawdę duuuuuuuuuużo sposobów ;)

    LadyPrincesslov

    OdpowiedzUsuń
  108. 3 stylizacja bardzo mi się podoba c:

    Lola-chan

    OdpowiedzUsuń
  109. Ostatnia stylizacja najlepsza, reszta mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  110. stylizacje cudne a szczególnie ostatnia

    wiciakicia

    OdpowiedzUsuń
  111. 3 i 4 są najbardziej przypadły mi do gustu.

    monik_mary

    OdpowiedzUsuń
  112. One są cudowne . <3
    Od razu się zakochałam w nich . *.*
    Stokrotka98

    OdpowiedzUsuń
  113. te trzecie bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  114. uwielbiam pastelowe kolory.
    świetne .
    dagawr2

    OdpowiedzUsuń
  115. ostatnia stylizacja najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  116. śliczne są W realu chce sobie kupić takie miętowe ale nigdzie nie mogę ich zdobyć :P

    Sandrusia1496

    OdpowiedzUsuń
  117. Jak dla mnie ostatnia stylizacja najlepsza. Lubię pastelowe kolory, ale jednak neony bardziej do mnie przemawiają c:

    OdpowiedzUsuń
  118. Sandrusia1496 - ja widziałam takie w New Look'u i bodajże H&M

    OdpowiedzUsuń
  119. Są piękne , pierwsze najlepsze : ]
    Mam ss . : )

    Challaya

    OdpowiedzUsuń
  120. O jej jakie śliczne. Ja bardzo lubię pastelowe kolory ^^, choć neonowe też są oki. Jakie śliczne są te miętowe spodnie :)

    miss17moniczka

    OdpowiedzUsuń
  121. Ja uwielbiam te rurki. Stylizacje są z nimi super. Niestety nie mam takowych, bo jakoś zawsze były inne wydatki. :) Ale bardzo się ucieszę jeśli to właśnie ja zostanę wylosowana. Wtedy na 100% sobie takie kupię, a jak nie zostanę to i tak je sobie kupię. :)

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  122. B,ładne są projektowane rurki.Czasem można znaleźć tanie w bazarku :)

    OdpowiedzUsuń
  123. różowe są boskie ;d

    princes2233

    OdpowiedzUsuń
  124. Bardzo mi się podoba, są genialne. Ostatnio wydałam trochę kasy na takie rurki, bo wiem, że warto ;) Kocham je. Do wszystkiego pasują, a gdy się je połączy z odpowiednimi dodatkami powstaje cudo ;> Gdybym miała tyle sd na zakup wszystkich odcieni...

    OdpowiedzUsuń
  125. Stylizacje są piękne, rurki także. Ja niestety nie jestem ss i nie mogę projektować. Wszystkie rurki są piękne, i bardzo chciałabym je mieć w szafie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  126. Fajne kolorki ;) Mi się podobają 1,2 i 4 chociaż zielone też nie są złe ;))Ale nie jestem ss i nie ma jak projektować ;((

    Zuzanna0099

    OdpowiedzUsuń
  127. Bardzo Podoba mi się twoje zastosowanie :)
    Podobaja mi się wszystkie kolory rurek <3


    VanessaHagens12

    OdpowiedzUsuń
  128. Bardzo ładne stylizacje .
    Ja niestety nie mogę sobie ich kupić .
    Nie mam sd :( .

    Oktusia1

    OdpowiedzUsuń
  129. są cudne:) uwielbiam tajie kolory i chciałabym dostać kasę aby je kupić
    ( jestem ss)

    just.smilexD

    OdpowiedzUsuń
  130. B
    O
    S
    K
    I
    E

    S
    Ą

    !

    Na stardoll: SecretLilka

    OdpowiedzUsuń
  131. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  132. są ładne , stylizacje też mi się podobają


    Mija_Love

    OdpowiedzUsuń
  133. Zrobiłaś świetne stylizacje:)

    ola033

    OdpowiedzUsuń
  134. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  135. Ślicznee:) Różowe najładniejsze.

    Motyleczka199

    OdpowiedzUsuń
  136. Ślicznee:) Różowe najładniejsze.

    Motyleczka199

    OdpowiedzUsuń
  137. wszystkie bardzo mi sie podobają

    marcepanka89

    OdpowiedzUsuń
  138. Wszystkie są ładne!

    carli_28

    OdpowiedzUsuń
  139. Pierwsza stylizacja najlepsza :D
    ola2221

    OdpowiedzUsuń
  140. Też takie kocham,mam 8 par w realu,jestem uzależniona xdd

    a kaski brak -.-

    SatinRihanna997

    OdpowiedzUsuń
  141. świetne, cudownie będą wyglądać z wiosennymi stylizacjami :)
    princesskama22

    OdpowiedzUsuń
  142. Stylizacja nr 4 bardzo i najbardziej mi się podoba . Elegancja i szyk w pastelowym wydaniu ! ' Lubię To ' :D

    OdpowiedzUsuń
  143. zrobiłam dwie pary ..;p
    xMisiaqx3

    OdpowiedzUsuń
  144. Ja już od stycznia jestem zakochana w pastelowych rurkach , sama poszukuje jasno różowe ale w Legnicy nigdzie ich nie ma :) Na STARDOLL JESTEM POSIADACZKĄ TAKICH OTO RUREK .

    OdpowiedzUsuń
  145. Są świetne. ! Warto zainwestować w nie trochę kasy. ; )

    misia_753

    OdpowiedzUsuń
  146. Stylizacja 3 i 4 najbardziej przypadły mi do gustu. Chętnie przyodziałabym takie rurki sobie jak i mojej doll ;]

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  147. Dla mnie te spodnie to cud miód i orzeszki:) są takie piękne nadają się do każdej stylizacij i w ogóle nie są aż takie drogie:)!
    styl elegancki, rock , i wiele wiele innych!
    podobją mi się te stylizacje na MAX
    najlepsze spodnie są te zielone i miętowe:)

    OdpowiedzUsuń
  148. Fason spodni jest świetny! Podobają mi się takie pastelowe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  149. Te miętowe są B O S K I E !

    DarkLola.

    OdpowiedzUsuń
  150. b.ładne te stylizacje
    muszę sobie kupić jakieś podobne w starbazarze mam już na nie sto pomysłów.

    miss88ania00

    OdpowiedzUsuń
  151. Mi się podobaja rurki w kolorze pudrowego różu, mimo, że za tym kolorem nie przepadam . Ale miętowe też sa fajne . :)

    OdpowiedzUsuń
  152. ostatnia stylizacja jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  153. 3 stylizacja jest najładniejsza, uwielbiam ten kolor spodni ;D

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  154. są super, ale niestety
    ostatnio oszczędzam ;/

    OdpowiedzUsuń
  155. Kocham rurki se stardesign!! ♥ Mam chyba z 18 par i cały czas w nie inwestuje. Czasem w bazaarku można znaleźc za 3, 4 sd! :)

    Sara154Icy

    OdpowiedzUsuń
  156. bardzo mi się podobają takie rurki :)

    OdpowiedzUsuń
  157. Chciałabym takie mieć ale ostatnio inwestuję w konkursy. Chciałabym te błękitne od koloru seledynowego.

    Jestem NSS


    Hannah879

    OdpowiedzUsuń
  158. Bardzo mi się podobają te kolorki w realu mam turkusowe spodnie jednak na stardoll żadmych bo nie stać mnie na ss ;c Bardzo bym je chciała
    Marta6706

    OdpowiedzUsuń
  159. ładne rurki ale wolę czerwone <3

    CudneOczka

    OdpowiedzUsuń
  160. słitaśne oczywiście ze sie zgłaszam.. takie jak masz na pierwszej stylizacjiii.. too ja je kocham!
    Amelia*_*

    OdpowiedzUsuń
  161. niestety mi się nie podoba te spodnie są takie płaskie i kompletnie nie pasują to tych "gór"

    OdpowiedzUsuń
  162. Najlepsza jest ostatnia stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  163. Fajne są ostatnie.


    wikusia1776

    OdpowiedzUsuń
  164. Świetne. Ostatnia stylizacja najlepsza, ale podobają mi się też takie czerwone.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  165. kolorki są ok ale nie cierpię tych czarnych ramówek

    OdpowiedzUsuń
  166. śliczne stylizacje, pastelowe rurki pasują do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  167. śliczne stylizacje, pastelowe rurki pasują do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  168. Bardzo podobają mi się rurki, a te w pastelowych kolorach wprost uwielbiam :)
    Mormolyke

    OdpowiedzUsuń
  169. Niebieskie <33
    Miss809

    OdpowiedzUsuń
  170. żółte są śliczne <3

    TysiaczeQ

    OdpowiedzUsuń
  171. Zg się.
    Ja bardzo takie uwielbiam, ogółem pastelowe rzeczy.
    Nie jestem ss
    Julex1246

    OdpowiedzUsuń
  172. Bardzo ładne stylizacje piękne rurki a nie są ze starplazy a więc można zrobić ładniejsze rurki niż te ze starplazy
    Tak w realu to bym takie chciała ale na Stardoll też oczywiście
    kaksa2502

    OdpowiedzUsuń
  173. Sliczne różowe mam takie w realu podobna mozna kupic basic ale sa brzydsze

    OdpowiedzUsuń
  174. Super,podobają mi się .Te turkusowe moim zdaniem najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  175. 1 stylizacja b.fajna , a rurki żółte - najlepsze ,
    zg sie , domka3939 nss

    OdpowiedzUsuń
  176. 3 stylizacja jest naprawdę świetna !

    strasznie zależy mi na tych zielonych rurkach ! :D

    nie mam SS ani kasy za dużo więc jak coś to chciałabym je za 2 sm ; )



    dominisiapelc

    OdpowiedzUsuń
  177. FAjne. Najlepsze są te ostatnie. Super !

    mikusek1327

    OdpowiedzUsuń
  178. Najbardziej podobają mi się te zielone i żółte. Ja otatnio kupiłam sobię turkusowe i fioletowe w stradivaliusie. Uwielbiam je <3

    OdpowiedzUsuń
  179. Będę zamawiała sobie pastelowe spodenki ze sklepu internetowego C&A. Szczerze mówiąc, nie wiedziałam, że jest to hit :D

    OdpowiedzUsuń
  180. Najlepsze są te lekko zółte. Nie wiedziałam, że są Hit'em a chciałam takie kupić :D

    OdpowiedzUsuń