2012/02/28

Mamy 8000!

Mamy 8000 obserwatorów! Nawet nie wiecie jak się cieszę! Już tyle jesteście z nami a ja wciąż nie mogę w to uwierzyć, że blog jest tak bardzo popularny. Bez Was nie byłoby tego wszystkiego i to Wy jesteście najważniejszą częścią mojego bloga. Jestem Wam bardzo wdzięczna za każde odwiedziny, każdy komentarz i każdą sekundę spędzoną tutaj. Zaraz postaram się zorganizować dwa konkursy, więc czekajcie cierpliwie! ;)
WIELKIE DZIĘKI! :))
http://img842.imageshack.us/img842/4379/beztytuulcl.png

45 komentarzy:

  1. a nawet juz więcej 8002! hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego i żeby blog nadal się rozwiał !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak się dodałam,(a było to niedawno) było 7954 obserwatorów (czy jakoś tak)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to wielkie gratulacje i oby tak dalej ! Może niedługo będzie 9000obs ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :] Ja z niecierpliwością czekam na jakiś konkurs (ale taki żeby nie wstawiać swojego zdjęcia na typ. czy jakoś tam ponieważ nie chcę zakładać na takich stronach konta :/)
    awrin

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog się rozwija ;)
    szkoda że tyle redaktorów odchodzi..
    no i że w konkursach przeważnie te same osoby wygrywają ale i tak na blogu jest fajnie ;)

    truskaffkowe

    OdpowiedzUsuń
  7. łał nieźle gratulację :P
    xSyssia1403x

    OdpowiedzUsuń
  8. To my dziękujemy za tak wspaniały blog ! ;) Zgadzam się z truskaffkowe, ja startuję w większośći konkursów i jeszcze nigdy nic nie wygrałam, ale morze to przez mój pech :O :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zasłużyliście na taki wynik ;)
    Widać że ty Gabisia9 i inni redaktorzy poświęcają temu blogowi dużo czasu i pracy.Liczę na to że blog będzie się dalej rozwijał :D

    Wiola_Angel

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać , że gaba włożyła w tej blog dużo pracy i czasu ..;DD

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Gabi! Właściwie, to dla Ciebie chyba największe osiągnięcie. Tytuł covergirl to taka chwilowa jednodniowa sława, a dzięki blogowi masz się z czego cieszyć. Tyle osób czyta Twojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka piękna liczba ;) Było drugie tyle ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. super gratulacje mam nadzieję że szybko dobijemy do 9000o obserwatorów ;)
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  14. wow :)
    gratulację! jestem osobiście obserwatorką bloga i bardzo mi się podoba. Jest to jedyny blog o stardoll jaki codziennie obserwuję. Dowiaduję się dzięki niemu o wszystkich newsach, które dzieją się na stardollu ;D super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam nadzieję że dobijemy wspólnymi siłami do 10 000:0
    karina0401

    OdpowiedzUsuń
  16. mam nadzieję że dobijemy wspólnymi siłami do 10 000:0
    karina0401

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, ja chyba byłam 18(ok. tak) obserwatorką bloga i oczywiście, jeszcze poprzedni blog na WordPressie czytałam :)

    Gratulacje. < 3

    OdpowiedzUsuń
  18. Można się było spodziewać, że SiM osiągnie taki wielki sukces - z taką redaktorką każdy blog by osiągnął =) Gratulacje dla oczywiście Ciebie, Gaba, ale również dla VenusVirgin, Nejtl, MissPauli1112, Roksetki, Niebieskiej53 no i oczywiście byłym redaktorom, bez których ten blog nie byłby taki wspaniały =) Wielkie gratulacje jeszcze raz i życzę dalszego rozwijania się w blogowaniu =D

    Miss809

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla byłych redaktorów*
    Przepraszam za błąd =)

    Miss809

    OdpowiedzUsuń
  20. Poświęcenie dla bloga w pełni - wtedy sukces murowany.

    KingusiaKinga

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję. ;)
    irtaaa

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeeeeej, aż tyle sie nas juz nazberało ?! ojoj <3


    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  23. Już NAS tyle jest;)
    Oby było więcej ;D
    olakola97

    OdpowiedzUsuń
  24. Troche nas tu wszystkich dużo ale się nie dziwię kiedy,mamy super redaktorki i wiernych obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, bardzo lubię tego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Heheh, wow to pokaźna sumka ;) Ja to nie wiem od jak dawna znam tego bloga ;) ale było wtedy mało obserwatorów...


    Pati_98

    OdpowiedzUsuń
  27. GRATULUJĘ MASZ NAJLEPSZEGO BLOGA O SATRDOLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! To naprawdę dużo :) GRATULUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale fajnie *.* Ciekawe , kiedy będzie 10 000

    OdpowiedzUsuń
  30. Łoo,ale dużo już obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciesze sie , gratulacje ! :D

    OliviaDool

    OdpowiedzUsuń