2012/02/22

Mała informacja

Cześć. Jak już pewnie wszyscy zauważyli ostatnio nie piszę postów na blogu, ani nie zajmuję się kontem na Stardoll. Od czasu do czasu sprawdzam co się dzieje, ale to tylko tyle. Po prostu obecnie mam dużo problemów w życiu realnym i staram się je naprawić. Nie tłumaczę się szkołą, bo tak na prawdę nie mam teraz tyle nauki. Chodzi tu o bardziej prywatne sprawy. Na razie zawieszam swoją działalność co do Stardoll'a. Myślę, że gry wrócę (oby jak najszybciej) przywitacie mnie z otwartymi rękoma, a szczególnie Gaba. Długo zbierałam siły, aby napisać ten post, a przede wszystkim czas. No to co.. Chyba tyle chciałam Wam napisać..Nie mogę się doczekać powrotu, do zobaczenia! :)
~Paula

30 komentarzy:

  1. (: Pierwsza? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah tak ;) Rozumiem to ,że nie masz czasu ;] Do zobaczenia wkrótce ? :)xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Co raz więcej redaktorek odchodzi.Skzoda.Życzę powodzenia w rozwiązywaniu problemu i by znikły.Do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna osoba. Kto nie ma problemów?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie odchodzę, zawieszam tylko swoją działalność na około tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że odchodzisz.
    Dziwne, to już 3 osoba, która odchodzi z SiM w ciągu tygodnia...

    CudownaJulia

    OdpowiedzUsuń
  7. CudownaJulia

    Ja nie odeszłam, wrócę, gdy załatwię swoje prywatne sprawy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem cię,też kiedyś miała problemy.

    OdpowiedzUsuń
  9. 3mamy kciuki za to by dobrze poszło Ci z tymi sprawami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekamy na Ciebie! Powodzenia. Fajnie, że to przejściowe kłopoty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. do zobaczenia, wracaj do nas szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No tak ,życie realne jst dużo ważniejsze. Trzymam kciuki abyś szybko owe problemy rozwiązałą id nas powróciła myśle że my- czytelinicy bloga - przywiami cię dosyć miło , trzymaj się ;**



    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia, niech wszystkie Twoje kłopoty się rozwiążą. Szybko do nas wracaj, z dwoma redaktorkami nie ujedziemy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziwnee... Oczywiście to rozumiem, Twoja decyzja, ale najpierw backless, potem xylogelena teraz Ty. Wiem, ty tylko zawieszasz swoją działalnośc, ale atmosfera na SiM się chyba troszkę zmieniła :D

    Ale nie ważne. Życzę powodzenia i by się szybko pożegnała z kłopotami :))

    xoxo, Sara154Icy

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście, rozumiemy. do zobaczenia ! :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozwiąż szybko problemy i wracaj do nas ;D Ja Cię rozumiem, chociaż nie mam problemów w życiu, to jednak z nauką mam ciężko ...

    OdpowiedzUsuń
  17. To już trzecia...Wiem,że nie odchodzisz,ale ten post wygląda tak,jakbyś miała odejść.Dlaczego? tego nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  18. emo-niunia-

    Wygląda tak jakbym chciała odejść? Nie wiem, pisząc go byłam nastawiona na powrót, który już się zbliża. Wszystko zaczyna się powoli układać, chciałabym nawet zacząć jeszcze dziś, lecz jak na razie muszę poszperać w archiwum co się działo, gdy mnie nie było.. ;)

    OdpowiedzUsuń