2012/02/20

Wyniki konkursu na stylizacje.

Kochani, prac nadpłynęło mnóstwo i miałam problem z wybraniem odpowiedniej. Kierowałam się tymi kategoriami:
- oryginalność
- zgodność tematu
- ciekawość stylizacji

Niektóre pracy były sporo przesadzone, przekoloryzowane, ale wydaje mi się, że mój wybór jest słuszny.
Oto zwycięzcy:
1 miejsce - 100sd
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg5r183L7_Nfr28GLfgaveKoOgDAi56Y4tigVV_OzrYlXAWQxJZQAyep4ciVpMCe3eZGe61RTnQ0bg79SifuQX6iTJa4nu5d9rGLYBIJlHo9wley_Byk9iPExL2emDyZhLkgh22OY1CHQY/s1600/nieudwal.png
2 miejsce - 50sd
http://desmond.imageshack.us/Himg339/scaled.php?server=339&filename=nakonkursl.png&res=medium
3 miejsce - 30sd
http://tynipic.com/images/bfi1329233118t.jpg

Gratulacje!

47 komentarzy:

  1. gratuluję wygranej :) szkoda, że nie miałam takiego szczęścia :(

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :)
    a kiedy wyniki na prezentację nie wiecie może?

    OdpowiedzUsuń
  3. wydaje się ,że w pierwszej pracy zrobiono korektę graficzną ,bo te "krzaczki" mają złoty wazon na SD

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    Wybór chyba był trudny

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace są świetne.Rewelacyjne,naprawdę zasługują.Ja się nie zgłaszałam.Gratuluje ,zasłuzyły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pomyślałyście, że mogła to zrobić w scenerii i użyć białych kwadratów? ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza praca zdecydowanie zasłużona, chyba najlepsze odzwierciedlenie tematu :)
    Dziękuję za drugie miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  10. sądze, że zasłużone 1 miejsce. ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratki. Nie zdążyłam oddać pracy ;d.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje;) Może ja tez kiedyś wam drównam i wygram ;P Ja takiego szczęścia nie miałam ale spodziewam się że przeżyłyście szok. heh;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Interesujaca praca Olvi ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. To nie fair!! Ta z 1 miejsca nie dość że używała do tego painta a nie "białych kwadracików" to jeszcze wygrała!?
    Usuwała gumka w paintcie:
    -wazon,
    -kawałek rękawiczki,
    I postrzępiła buty!! Tu są wyraźne ślady painta!! Mi też się ona podoba ale przeciez oszukiwała : /
    LUDZIE NO!! Ja w paincie normalnei wszystko rb to wiem co to paint!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam obawy że na gimpie ;] Bo takie rozmazane to to xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! Ładne prace, oprócz ostatniej

    OdpowiedzUsuń
  17. Clevleen praca według mnie najlepsza, Kate też świetna. Oliwcia_paris jak dla mnie nieciekawie dobrała płaszcz. Zresztą, w dwóch pierwszych pracach nie podoba mi się makijaż. To że jest rozmazany nie znaczy, że ma mieć jakieś półkola na ustach ;) Mimo wszystko prace dość ciekawe, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  18. http://stardollowezyciemisola123xddd.blogspot.com/

    są loterie i konkursy

    OdpowiedzUsuń
  19. nic nie pozostaje mi powiedzieć tylo GRATULACIE

    OdpowiedzUsuń
  20. Praca Clevleen97 średnio mi się podoba, ale Kate-Tunstall oraz oliwcia_paris odwaliły kawał świetnej roboty... No z resztą Clevleen też, bo przeciez ma 2 ms. Ja tam się już nie odzywam, bo nigy nic nie wygrałam :DD

    Z całego serca - serdeczne gratulacje!

    Sara154Icy

    OdpowiedzUsuń
  21. pfff... przesadzone. no tak miało być. co, dodają łezkę i już dziewczyna, która wpadła w błoto ?? to trzeba bylo powiedziec ze wystarczylo tylko lezke dodac a tak to narmalnie... ://////

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje !! < 33
    1miejsce 2miejsce i 3miejsce super !!
    Gratki : **

    OdpowiedzUsuń
  23. już nie mówiąc wgl. o tym, ze 3 stylizacja nie jest na walentynki. nie ma zgodności z tematem ale coo tam .. pewniee. ://

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku 1 praca jest przecudna! Nie dziwię się, że wygrała! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. B.ładne zasługują :)
    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się wszystkie podobają. :)

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję. Zasłużyłyście na wygrane!

    bysia2912

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne prace,pierwsza najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmm.. stylizację zrobiłam w apartamencie, do oszustwa jakiegokolwiek bym się NIE POSUNĘŁA, zakryłam to białym kwadratem ze stardesign, butów nie postrzępiłam :)

    Nie chcecie, nie wierzcie, trochę przykro, ale cóż poradzić, hejterzy zawsze się czegoś uczepią.

    Dziękuję za 1 miejsce :)
    Pozostałe miejsca są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  30. + Nauczcie się w końcu być cwani i radzić sobie bez oszustw ;/ Nie rozumiem, wy inaczej nie potraficie? Następnym razem będę robiła tutorial jak tworzę daną pracę, bo widać inaczej nie przejdzie -.-

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobra, przepraszam, emocje mnie troszkę poniosły.
    Ale proszę, pomyślcie trochę.. gdybym miała oszukiwać, to nie robiłabym sobie pośmiewiska na wielkim blogu -.-.
    To jest tak, jakbym zerżnęła nagłówek i oczekiwała pochwał za jego wykonanie :).

    OdpowiedzUsuń
  32. ej no przestańce się kłocić czy to oszustka czy nie... Roksetka wybrała kto wygral i tyle . wcale nie musiala używac programów graficznych tlyko jka wsponiała - białch kwadratów. ja w to nie wnikam mnie się najbardziej podoba praca z 2 miejsca :) Grauluję wszystkim 3 zwyciężyniom :*


    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  33. Weronisia133 - może pochwalisz się swoją pracą, skoro była taka wspaniała?

    +U oliwci_paris widać kanciasty kwadrat, więc się nie czepiajcie, że przerabiane graficznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. takie sobie.
    Niestety stylizacja Clevleen nie zbyt mi się podoba.
    Outfit Kate-Tunstall jest ok ;)

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  35. He.. jak chcesz to sobie zobacz. Powiem od razu, że ja zrobiłam dziewczynę zdesperowaną ( bardzo ) i te słowa, że niektórzy przesadzili tyczy się również do mnie. Nie dodałam tyle rzeczy, że nic nie widać no bez przesady ale ... :) i nie powiedziałam, że moja praca jest cudowna aczkolwiek mi się podoba. Prace, które wygrały ładne ale jak dla mnie jest niezgodność z tematem ( jeśli chodzi o 3 stylizację ) a pierwsza jest :*

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń