2012/02/23

WYNIKI KONKURSU ETAPOWEGO

Pojedynek był bardzo zacięty, dziewczyny walczyło do samego końca o wygraną czyli 300 stardollarów oraz doładowanie superstar za 11 zł. Zadanie finałowe miały wykonać trzy osoby: xXxKlaudusia99, Rubi6700, Weronika0508. Wszystkie uczestniczki bardzo się postarały tworząc prace.
Trudno było mi wybrać zwycięzcę, ale w końcu się zdecydowałam. A więc zwycięża.......

Rubi6700! Jej praca finałowa jest DOSKONAŁA! Sami zobaczcie:
http://img84.imageshack.us/img84/92/2222wea.jpg
Gratuluję również xXxKlaudusia99 oraz Weronika0508, byłyście świetne i postanowiłam wynagrodzić was w postaci 100 stardollarów :) Po wszystkie nagrody proszę się zgłosić do mnie do księgi gości, a sprawę doładowania omówimy na gg/prywatnych wiadomościach. Dziewczyny miały takie prace:
http://img80.imageshack.us/img80/860/rokoko.pnghttp://img96.imageshack.us/img96/1944/46249308.png

NO I PYTANIE DO PUBLICZNOŚCI: CHCECIE KOLEJNE WIELOETAPOWE KONKURSY? PROSZĘ O OPINIE W KOMENTARZACH.

70 komentarzy:

  1. Fajny by był konkurs polegający na upodobnieniu się do jakiejś gwiazdy ;)
    Gratuluję wam dziewczyny! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !

    Jak dla mnie to takie konkursy do tych mogą być .

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcemy, chcemy! :)
    Gratuluję dzieczyny!

    Sara154Icy

    OdpowiedzUsuń
  4. Rubi przepieknie

    I oczywiście chciałaby, więcej takich konkursów.

    liliana2511

    OdpowiedzUsuń
  5. Konkursów nigdy za dużo ;)

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace! A, i chcemy więcej takich konkursów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne prace , oczywiście , że chcemy .;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne prace , oczywiście , że chcemy .;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne prace , oczywiście , że chcemy .;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 msc. jest nieziemskie !!!!! Praca jest cudowna ! Jeśli ktoś chciałby przeczytać mój artykuł o stylu rokoko to tu jest link : http://pamietnikistardoll.blogspot.com/2012/02/artyku-rokoko.html

    I odpowiedź na pytanie : Taak !! Uwielbiam konkursy etapowe. Oby takich jak najwięcej ! :)

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  11. Bosko, bosko, bosko! :) Naprawdę zasłużona nagroda, lubiłam prace Rubi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prace! Moje Gratulacje oraz zasłużone nagrody. Ja bym chciała tego typu konkursy etapowe ; )

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  13. O esu?! Ja?! Gracias! Gracias! I jeszcze raz Gracias!!! Szczerze, bez owijania w bawełnę- To dla mnie zaszczyt... Oczywiście gratuluję dziewczynom- ich prace również były diabelsko pracochłonne. Ustawiać te kwiatki, perełki...

    Rubi6700

    OdpowiedzUsuń
  14. TAAAAAK. A ja tymczasem gratuluję ;p

    Pozdrawiam Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie :DD

    Gratulacje 1 miejsce naprawde zasłużone

    OdpowiedzUsuń
  16. Prace rewelacyjne ,zasłużyły.Gratuluje.Ja chcę więcej takich konkursów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne prace,oby było więcej takich konkursów.

    OdpowiedzUsuń
  18. o gratuluję wygranej - raca świetna ! a co do konkursów to hm.. raczej tak ale i tak bym cyba nie wzięłą udziału :P


    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsza praca jest cudowna!Gratuluje Rubi6700.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, bardzo bardzo chcę, proszę zrób jeszce jakieś

    OdpowiedzUsuń
  21. Taaak :) chcę takie konkursy wieloetapowe, są super ! taki dreszczyk emocji :P

    OdpowiedzUsuń
  22. gratulacje, jestem za wieloetapowymi konkursami :]

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej, ale piękna ta pierwsza praca... naprawdę dziewczyna się postarała - gratuluję! :) A co do konkursów to..

    OCZYWIŚCIE, ŻE CHCEMY!!! :) Są bardzo fajne :P

    Pozdrawiam, Sendy..

    ___________________
    ALE UWAŻAM TEŻ, ŻE TE OSOBY, KTÓRE JUŻ COŚ WYGRAŁY W TYCH KONKURSACH NIE POWINNY JUŻ BRAĆ UDZIAŁU. TO BĘDZIE NIESPRAWIEDLIWE, PONIEWAŻ ZNÓW MOGĄ WYGRAĆ. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję wszystkim dziewczynom ;) A z tymi konkursami etapowymi to zależy jaki i kiedy ;>

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak ja też bardzo chcę takie konkursy ! ;D
    seviper99

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! oczywiście że tak.
    Ale uważam że II miejsce powinna zająć Weronika0508

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkie prace bardzo dobre, naprawdę duże brawa dla finalistek!

    OdpowiedzUsuń
  28. co do konkursów to oczywiście ,że tak, wieloetapowe są najlepsze,

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja wolę loterie.

    OdpowiedzUsuń
  30. CHCEMY!
    Ta pierwsza praca jest C-U-D-O-W-N-A !!!

    ola033

    OdpowiedzUsuń
  31. taak następnym razem zgłosiłabym się ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. garatulacje!
    tak były by fajne.!

    OdpowiedzUsuń
  33. Rubi należało się 1 msc
    Wyjątkowo zaprezentowała swoją postać :D
    Gratuluję ogólnie Wam wszystkim : ))
    WIĘCEJ TAKICH KONKURSÓW PROSZĘ

    EwelinkaMlawina

    OdpowiedzUsuń
  34. Sprawiedliwa wygrana - gratuluję ;)
    Tak, chcemy takie konkursy - są extraaa <33

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję!!
    Konkursów oczywiście chciałabym więcej :>

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak najbardziej sprawiedliwy wynik.
    Gratuluję kreatywności ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. tak chciałabym a pozatym super stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  38. praca która wygrała jest cudowna,świetny projekt i pomysł,ale czy jest taka epokowa? kapelusz tak..a reszta tak nie do końca...

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję! Świetna praca Rubi :D Jak ty zrobiłaś? wow! :D

    Klaudia, Tobie też gratuluję, bo nie było dostać się tak daleko, a bycie finalistką to też coś ;)

    Weronika0508

    OdpowiedzUsuń
  40. A co do konkursów to jestem jak najbardziej za, a szczególnie wtedy, gdy mogłabym znów brać udział w jakimś :)
    Jest jeszcze naprawdę wiele do stylów zaprezentowania, więc taki konkurs byłby świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dobry wybór :)
    Co do pytania o konkursy to ja jestem za :)

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo dobry wybór. Gratulację, praca jest na prawdę świetna! :)
    KochamSiebiex3

    OdpowiedzUsuń
  43. AniesDesing- Ja się z Tobą zgadzam, poniosła mnie fantazja ;] No i nie byłam w najmniejszym stopniu pewna wygranej, ale ta da! Niespodzianka..

    Rubi6700

    OdpowiedzUsuń
  44. Według mnie 2 msiesjce powinno być 1 : )
    Troche napaćkane w 1 miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  45. ja chcę więcej takich konkursów ;D
    (doszłam dość daleko w tym konkursie) ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. Dobry pomysl Alex... Heh np na Rihanne albo Lady Gage ;]]

    ShenyCenss

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne prace, bardzo chciałabym jeszcze taki konkurs!

    andziores

    OdpowiedzUsuń
  48. świetne pomysły gratki :) świetne są te konkursy

    OdpowiedzUsuń
  49. zwycięska praca jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń