2012/02/21

Koniec mojej przygody z tym blogiem

Od razu chcę powiedzieć, że to nie jest impulsywna decyzja, ale już od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad tym. Tytuł posta mówi sam za siebie, znaczy on, że nie będę tutaj już dla Was pisać. Nie chcę być gołosłowna, więc powiem też z jakich powodów. Pewnie zauważyliście, że mało pisze, po prostu wypadłam z rytmu, Gaba i Nejtl się bardzo angażują, ja tylko miejsce zajmuje..A zasługuje na to miejsce ktoś bardziej ambitniejszy ode mnie. Po drugie szkoła, dużo nauki, nie wystarczy mi czasu na pisanie na dwóch blogach, a notek nie chcę dodawać takich samych na obu, ponieważ ludziom na pewno by się to nie spodobało. No więc czas się pożegnać, "Do widzenia". PS: Wyniki konkursu na prezentację multimedialną podam Gabie na gg, sd też mogę rozdać :)

Zainteresowanych moim blogowaniem, zapraszam na bloga: www.barwnystardoll.blogspot.com

Trzymajcie się, pozdrawiam,
xylogelena.

62 komentarze:

  1. mhm, szkoda, a tak naprawdę to nikt nie żałuje..

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda... bardzo podobały mi się twoje posty :/

    ola033

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, szkodaa... Nie bede ukrywać, że na preawde pisałaś świetne posty... Ale, że ty sama w siebie nie wierzysz...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja żałuję , ale to szczerze i wg mnie piszesz ow ile lepsze posty od Nejtl ;((


    Zuzanna0099

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda pisałaś świetne posty ale no cóż to twoja decyzja. Ale nic nie trwa wiecznie. Pozdrawiam :* i niech ci szczęście dopisuje ! :D I dobre oceny w szkole :**

    Caroline332

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, podobały mi się twoje posty : (

    OdpowiedzUsuń
  7. Będziemy o Tobie pamiętać. Byłaś świetna. ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłaś naprawdę dobra, szkoda ;//

    Sara154Icy

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj xylo ;c W sumie z drugiej strony, sim nie zdechnie, a barwny upada, więc ożyw barwny troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę? Jaka szkoda. Chociaż jeśli chodzi o drugą stronę medalu to sądzę tak samo jak oliwcia_paris.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem Cię i trzymam za Ciebie kciuki. Ty też się trzymaj :)

    Jesscelina

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, byłaś naprawdę świetną bloggerką... Cóż, nie zostaje mi nic innego, jak życzyć Tobie powodzenia z Twoim blogiem i dobrych ocen w szkole:) Pozdrawiam, Julia.


    CudownaJulia

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że wyjaśniłaś powody. dla mnie dużym plusem jest to,że chcesz być rzetelna w tym co robisz, bo zawsze wydawało mi się dziwne pisanie tych samych postów na kilku blogach,a to się zdarza kilku osobą.

    OdpowiedzUsuń
  14. no cóż. w pewnym sensie Cię rozumiem jednak szkoda, bo byłaś jedyną osobą na tym blogu, która była taka... hmm dostępna ;] jednak no nie jestem zaskoczony, bo czułem, że coś się święci. jednak powtórzę to co inni - szkoda, bo bez Ciebie to nie będzie to samo. powodzenia jednak życzę, wszystkiego dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widzę sensu, dla którego miałabym tu dłużej pisać. Atmosfera nie zbyt miła.. Ten SIM, co jest teraz, to nie ten, co był rok temu :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie napiszę,że jest mi szkoda,bo to i tak nic nie zdziała,to jest w końcu Twoja decyzja.Powiem Ci jedno,uwielbiałam jak pisałaś coś dłuższego,masz bardzo bogate słownictwo i przyjemnie czytało się Twoje tz.długie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak to mawiał Kłapouchy "Łatwo przyszło, łatwo poszło".

    Powodzenia w dalszym blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że odchodzisz. Na pewno nigdy nie zapomnimy, że byłaś tutaj dla nas :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, jednak rozumiem Twoją decyzję. Żegnaj :)

    OdpowiedzUsuń
  20. blog bez xylo to nie blog :( ja się tak nie bawię :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy na tym blogu każdy musi co chwilę odchodzić?? :( :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda , że odchodzisz .;/ Ale przynajmniej się wytłumaczyłaś .;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, dobrze Ci szło :<

    Żegnaj.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zgadzam się ze wszystkimi powyżej.
    Dobrych ocen :D

    OdpowiedzUsuń
  25. piszecie, jakby xylo umierała.

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda że odchodzisz ;(
    Powodzenia w szkole ;)
    natalalalaLove

    OdpowiedzUsuń
  27. ;C
    Nieeeee ;(
    Wielka,wielgaśna,ogromna szkoda :(
    Będę tęsknić za twoimi notkami na tym blogu :c

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda.Bardzo mi się podobały twoje posty.

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda że już nie będziesz pisała tu na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, gdyż lubiłam twoje posty; ) Jestem obserwatorem twojego bloga; )

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zobaczyłam tytuł posta to zrobiłam takie oczy O_O . Szkoda ,że odchodzisz z tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  32. ja tam lubilam twoje posty ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda, lubiłam twoje posty. Ale dobrze, że podałaś powód i nie chcesz pisać tych samych postów na obu blogach.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  34. No wlasnie.. Ten SIM , to już coś całkiem innego od tego, co było rok temu... pa ;*

    P.S. Piszecie, jakby ona umierała. x D

    OdpowiedzUsuń
  35. Hmm...prawde mówiąć, to xylo była mistrzynią w pisaniu *nie obrażając innych redaktorów* Ale chyb a wiem co tu się ...szpedło:]

    OdpowiedzUsuń
  36. SiM schodzi na psy nie ma już tego czegoś co kiedyś.. ty jeszcze od czasu do czasu dałaś coś długiego a bez obrazy dla innych redaktorek to wy tylko MK, nowości i darmówki przynajmniej ja chciałabym też czegoś bardziej realnego też..

    OdpowiedzUsuń
  37. Za niedługo sama Gabisia zostanie na SiM , nie dziwię się że xylo odeszła patrząc na atmosferę która tu panuje...

    Zuzanna0099

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoda... Byłaś naprawdę dobrą redaktorką na tym blogu, jedną z lepszych.

    Dominika0018

    OdpowiedzUsuń
  39. Reklama barwnego w poście pożegnalnym. Cudnie. ;3

    OdpowiedzUsuń
  40. Rozumiem Cię, sama mam dużo nauki .. ;|

    OdpowiedzUsuń
  41. ;c Szkoda, ale twoja decyzja ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Gabisia powinna coś zmienić na blogu bo niedługo sama zostanie szkoda że odchodzisz :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie dziwie się. Krótko mówiąc -___-

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Xylo.. :( Jaka szkoda bez ciebie będzie tu pusto.


    Pozdrawiam i życzę powodzenia dalej.

    OdpowiedzUsuń