2012/02/16

Nowa kolekcja Archive

W Starplazie pojawiła się już nowa kolekcja Archive. Na razie ubrania kupić możemy jedynie przez nowości oraz wyszukiwarkę, ponieważ w sklepie widnieje jeszcze stara kolekcja. Szczerze mówiąc, uwielbiam ten sklep. Na czerwono zaznaczyłam ciuszki, które według mnie są godne uwagi. Podoba Wam się coś? Kupicie którąś z rzeczy?
EDIT: Ubrania są już w sklepie. Do tego doszło jeszcze kilka innych ciuszków.
http://4.bp.blogspot.com/-imgKwj3m20Y/Tz0oukmnE6I/AAAAAAAAAvQ/zKRpaSfInro/s1600/2.bmphttp://2.bp.blogspot.com/-nWnkj6Mu4yo/Tz0ozYO5vLI/AAAAAAAAAvY/4xNxtsMNW38/s1600/3.bmphttp://4.bp.blogspot.com/-79lZfeaLM6c/Tz0o5M5TUVI/AAAAAAAAAvg/psK_kYVwov4/s1600/4.bmp

49 komentarzy:

  1. To jedna z lepszych dostaw tego sklepu. Kupiłam tą mini za 13 sd, koszule za 7 sd <3, sukienke RARE za 7 sd. I taką srebrną sukienkę za 13 sd. Użyje jej jako spódnicy maxi. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzke z kotem kupiłam w sb i przepłaciłam , dałam 13 sd . torebke w panterke dostałam jako darmówke .

    missPaulinka114

    OdpowiedzUsuń
  3. RARE za 7 sd AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno kupię tunikę z kotem, zastanawiam się nad kupnem stroju kąpielowego :)
    Ta sukienka w kratę wędruje po baazarze za 500 SD O_o

    OdpowiedzUsuń
  5. Może na coś się skuszę : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam sukienkę RARE, osiągała bardzo wysokie ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ładna i nie droga dostawa. Z pewnością kupię kilka ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aoi-chan - a tam, nie mówmy o sukience w kratkę. Bardziej zastanawiam się co robi tu RARE za 7 stardollarów.

    OdpowiedzUsuń
  10. pokochałam ten kolorowy żakiet <33333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  11. o wow to są stre ciuchy! kupuje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna kolekcja , ogółem uwielbiam sklep archive <3 , ale są tu też 2 darmówki .

    OdpowiedzUsuń
  13. Również uwielbiam ten sklep ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś pewnie wygrzebie bo uwielbiam archive !

    OdpowiedzUsuń
  15. zajrzę, może coś kupię ^^

    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  16. kilka rzeczy podoba mi się i może coś kupię

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się tylko jedna rzecz..

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko,rareeeeeeeeeeeeeee!

    Oczywiście nie mam sd -,-

    OdpowiedzUsuń
  19. Z braku SD nic nie kupię, ale ogólnie podoba mi się kilka rzeczy.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  20. Zobaczę może kupie bluze za 9 sd.
    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  21. Planowałam kupic te ubrania co zaznaczyłaś i je kupię. Ta dostawa strasznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wczoraj te buty z DeCADESU za 5sd można było kupić za 80 sm.

    OdpowiedzUsuń
  23. ps. ta niebieska bluza ostatnia równiez jest godna uwagi, poniewaz w bazarku w sklepie bonjur biosu po ponad 100 sd chodziła !

    OdpowiedzUsuń
  24. super, już kupiłam sukienkę RARE *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Rare? a która to? o.o

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem dziwna - która to rare ? c:

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak ta troebka była kiedyś darmówką,a teraz 6 sd.Ja nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę powiedzieć, że tym razem się postarali i w sklepie Archive znalazło się sporo ciekawych rzeczy.
    Kupiłam sukienkę RARE, żółto-czarny sweter (jest dość ciekawy), kolorowy żakiet i ciemnoniebieską bluzę w kratę.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta bluza niebieska jest stara, była kiedyś w Bisou , sukienka niebiesko szara która koszutje 9 sd była jakiś czas temu darmówką. a Tunika biało- niebieska w kota ? była już kiedys na stardoll. Rozpoznaję też kurteczkę czy co to tam jest kremowe za 7 sd ;)

    pozdrawiam Sharon_13

    OdpowiedzUsuń
  30. dużo rzeczy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. htp://calapolskakibicuje.pl/konkursy/hymnkibica/#m4f3a479cfbaeddce72020000
    Proszę głosujcie na sp.8 w Słupsku to dla mnie bardzo ważne

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam ten sklep ,ale tym razem nic ciekawego nie znalazłam,może zakupię granatową kurtkę oraz sukienke za 7sd i żakiet za 9sd.

    OdpowiedzUsuń
  33. niektóre są fajne rzeczy < 3

    OdpowiedzUsuń
  34. Matko, ostatnio zastanawiałam się, czy kupić insp. by Cavalli blazer za 70 sd. Teraz mam go za 7...Albo ta sukienka Rare Dragon.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta czerwona spódniczka boskaa <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Na pewno z tych rzeczy znajdę coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna nowa kolekcja, kupiłam kolorową marynarkę i kremową koszulę. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. faktycznie to jedna z lepszych dostaw, kupie kilka rzeczy,

    OdpowiedzUsuń
  39. nic mi nie przypadło do gustu ;/

    OdpowiedzUsuń
  40. Kocham ten sklep.! Oczywiście kupiłam RARE. Nie widziałąm jej jeszcze w Bazaarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pamiętam niektóre rzeczy.
    Nie wiem czy kupię..

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  42. Kupiłam kremową sukienke i płaszczyk. ;]

    OdpowiedzUsuń
  43. Podoba mi się kurtka (niebieska) ta srebrna suknia, ta czerwona w czarne "paski" (wzorek) suknia, bluzka z wilkiem, kolorowa marynarka, torba za 9sd (biało- czarna która już mam) i żółto-czarna bluzka (w paskie;P) ;DKolekcja całkiem spoko:P

    OdpowiedzUsuń
  44. większość tych ciuchów już mam :p

    OdpowiedzUsuń
  45. O lol kupiłam tą sukienkę RARE dragon dress za chyba 330 sd,potem sprzedałam ją za 500 sd a teraz proszę 7 sd :D

    OdpowiedzUsuń