2012/02/29

Nowy sklep - Velvet Orchid

W Starplazie pojawił się już sklep Velvet Orchid. Najbardziej dziwi mnie to, że ubrania z Evening Falls znajdują się właśnie na drugim piętrze sklepu. Nie wliczając owych ciuchów, ceny wahają się między 44 sm, a 15 sd. Mnie jakoś specjalnie nie zachwyciły, ale muszę powiedzieć, że nie są też złe. Zastanawiam się nad zakupem różowej torebki (ciemniejszej) za 48 starmonet, czarnej sukienki za 13 stardollarów i czarnych butów z "nitkami" za 6 stardollarów. Podobają się Wam ubrania? Co myślicie o całej tej szopce ze zmianą sklepu?

31 komentarzy:

  1. Taaa, ubrania z odzysku. Niezbyt ciekawi mnie ten nowy sklep, zachwycam się jedynie butami z 'nitkami'.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może zmienili nazwę sklepu i dodali nowe piętro? Nie wiem. Ciuchy są takie sobie...
    irtaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę dziwne.. ;D mi się buty z tymi "nitkami" podobają, jak to koleżanka wyżej ujęła ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Clevleen97 - zapomniałam dodać o butach, dzięki za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie jakiś dziwne . ale . .......

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój gust, ale nie wiem jescze czy coś kupię ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie za bardzo podobają mi sie te rzeczy i dziwne ,ze na drugim piętrze jest evening falls,raczej nic nie kupię z nowej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zamierzam kupić te czarne buty z nitkami. :D Czarna spudniczka mi wpadła w okoo
    Olcia90000

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamierzam kupić buty i może coś tam jeszcze ;P

    -_CheRRy_-

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie stac mnie więc nie kupię c;
    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet niezłe. No i to trochę dziwne z tymi ubraniami z Evening Falls...
    megi_love_14

    OdpowiedzUsuń
  12. buty z tymi sznurkami są jedyną rzeczką godną uwagi . reszta nie zachwyca a na drugim piętrze są ubrania z evening falls .



    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zaintrygowana ^^.
    A że aktualnie mam kasę-kupię coś.

    OdpowiedzUsuń
  14. no dziwne to ze są z tego slepu.. hm ale ogolnie ciuszki s atkie sobie poprzegladam i moze cos kupie

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna zmiana :D A ciuchy mi sie nie podobaja ..

    OliviaDool

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam kilka ciuchów, ale większość z nich jest dziwna i mało praktyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziwne, najładniejsze buty tam są ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  18. Też to zauważyłam i jest to dziwne. Jak mam ciuchy z evening Falls to pisze tak na metce.. Ale nie wiem. Wgl dziwna sytuacja.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie podoba mi się:( jedynie te czarne buty z platformą.... szkoda, bo wyczekiwałam tego sklepu.... kolejny niewypał.... i jeszcze te ubrania stare.... bezsens

    madziafafi

    OdpowiedzUsuń
  20. nic mi się nie podoba ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się jedynie szpilki z "nitkami" i czarne rajstopowe leginsy /.

    OdpowiedzUsuń
  22. też mnie zdziwiło drugie piętro ale kupiłam już co chciałam

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic nie kupię.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń