2012/02/23

Chusta HB

Do Starplazy doszedł dzisiaj nowy Hot Buys - chustka w zielone czaszki od Alexandra McQueen'a. Kupić ją można w sklepie Fallen Angel za 9 stardollarów. Cena jak na HB jest dosyć znośna. Moim zdaniem apaszka jest bardzo ładna, więc na pewno ją kupię. Uwielbiam wszystko, co jest związane z McQueen'em (zwłaszcza torebki). Podoba się Wam? Kupicie ją?

Z komentarzy wylosuję 2 osoby, które dostaną stardollary na jej zakup.
ROZLOSOWANE
http://4.bp.blogspot.com/-JKKFu06EWVo/T0Ym_xUL7yI/AAAAAAAAAyo/WztVKWAq6Qw/s1600/6.jpg

95 komentarzy:

  1. ooo... na sd jestem IZABELLA4731 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna ! : ) Jednak muszę się zastanowić nad jej zakupem , ponieważ ostatnio wydałam dużo sd ; [ .

    Challaya

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, ale w rzeczywistości lepsza : )

    jusia21

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny bardzo jest ten szalik,ale zastanowię sie jeszcze nad zakupem.
    zmzia1

    OdpowiedzUsuń
  5. OOOOOh, świetna. Jednak na stardoll bardziej mi się podoba :)
    Gwiazdeczka895

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest naprawdę śliczna! Muszę ją mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy wyniki konkursu na stylizacje z takim białym kombinezonem ? !
    Już mija 2 tyg. !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest super ! Czekałam na nią ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG ♥ Jaka ona zaje.bista . ! ! ! ale nie jestem ss ; ((

    VenusMusicGirl

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się. Nie jest w moim stylu. Jeśliby była bez czaszek to bym kupiła :D
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  11. ale zajefajnaa , chce ja ; andzia00026

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna nawet bardzo ;)

    Miss_ka_

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś mnie nie przekonuje ;)

    Kara2411

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm, czaszki są słodkie. ^^ Jak i w realu i na stardoll.
    karolusia22

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardziej podoba mi się wersja realna, niż stardollowa.
    Ja również uwielbiam rzeczy związane z McQueen`em, ale wolę buty <3

    bysia2912

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam taka w realu :) Jest świetna!:)

    Elciako

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna .! Na 100% ja kupię , ale wg mnie powinna kosztować 6-7 sd.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałam poinformować o wyprzedaży w sklepach: Fallen Angel, Stardoll, Bonjour Bizou, Windows on The World, Decades... i chyba więcej sklepów :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet, nawet niestety kasy brak:(

    ola033

    OdpowiedzUsuń
  20. jest super z pewnością ją kupie
    LoveKejla
    mestardollgraphic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna! Na pewno kupię. :)

    usunieta123

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna! Kupie jak będę mieć kase
    kladynka119

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładna. ;] Już ją kupiłam.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna, dobrze leży i dokładnie narysowana tylko nie przepadam za zielonym kolorem

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie leży na dollce, bo już sprawdzałam. Jedyne, co mi się w niej nie podoba, to te czachy ;P Ale kupię ze względu na niewysoką cenę, i że kolekcjonuję Hot Buysy. :)

    Pozdrawiam, FunnyLuthier

    OdpowiedzUsuń
  27. ładna,ta na stardoll ładniejsza.AniesDesing

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładna kupiłam bym ale sd mi brak :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przepadam za zielonym kolorem ale ta apaszka nawet mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jest extra :]
    SlicznaPanna454

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam zielony, apaszka ładna, ale zrobili za ciemną.
    Nie mam kasy, wszystko poszło na starbazaar i wyprzedaże. Kurde, szkoda.


    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam co do niej mieszane uczucia, ale chyba kupię.

    OdpowiedzUsuń
  33. strasznie mi się podoba ! kupię <3

    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest naprawdę śliczna, właśnie przymierzam ją i mam zamiar ją kupić;))))

    ChicZuzka0

    OdpowiedzUsuń
  35. Chyba kupię c:

    Kennedy258

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładna ;) Kupiłam ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi się baaaaardzo podoba, ale sd na zakup na razie brak ;(

    flora2811

    OdpowiedzUsuń
  38. taka sobie ;/ nie lubie motywu czaszki ^

    OdpowiedzUsuń
  39. 9 sd , może kupie ;)




    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaka piękna cudownaa zg się KochanaEmilciaa

    OdpowiedzUsuń
  41. chusta nawet nawet, możliwe że ją kupię chyba że ktoś chce mi ją za sponsorować :p

    OdpowiedzUsuń
  42. To jeden z lepszych HB lutego. Na pewno kupię :))

    ZawszeThe

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja ja kupiła, bardzo mi się podoba. Uważam że McQueen był bardzo dobrym projektantem.

    Misia11000

    OdpowiedzUsuń
  44. Już zakupiłam, świetna jest! ;33
    Sara154Icy

    OdpowiedzUsuń
  45. no niezła i tania.. ale nie wiem czy nie jest trochę za duża, zastanowie się nad jej kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  46. Podoba mi się jej krój. Ostrość kolorów , będzie pasować mi do mojej new sukienki którą kupiłam lecz na razie mnie na nią nie stać wydałam całą kasę :/ szkoda że nie jestem ss :( Marta123klik

    OdpowiedzUsuń
  47. Już ją kupiłam ale kasa się przyda

    OdpowiedzUsuń
  48. ja juz ją kupiłam. Jest świetna ! (♥)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jest zaje .!!

    Na stardoll: SecretLilka

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajna, mam taką w rzeczywistości

    beataoleksy

    OdpowiedzUsuń
  51. szalik jest piękny bardzo mi się on podoba
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie zbyt mi się podoba ;< martyniuk8

    OdpowiedzUsuń
  53. Ładna, ale nie mam SD.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  54. SUper;*
    Tylko jest jeden problem. Nie mam sd.

    OdpowiedzUsuń
  55. Podoba mi się ;) Na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja na pewno kupię strasznie mi się podoba :D
    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja na pewno kupię strasznie mi się podoba :D
    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  58. Okropna na stardoll i na żywo nie lubię motywu czaszki ;/

    OdpowiedzUsuń
  59. Bossska kupiłam *__* czekałam na nią

    lilian567

    OdpowiedzUsuń
  60. niezbyt mi się podoba.
    nie kupię raczej ..

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie podoba mi się ten motyw.

    gig7

    OdpowiedzUsuń
  62. jest świetna pasowała by..do tej bransoletki,która się pojawi 28 marca.

    OdpowiedzUsuń
  63. piękna, ale nie mam kasy ;(
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń