2012/02/29

Spoilery

W spoilerach pojawiło się sporo nowych ciuchów. Co o nich sądzicie? :)

39 komentarzy:

  1. Nawet ładne. Już niedługo pewnie nowe LE. :P

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra rzeczy na pewno coś z nich kupie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka z nich jest już w StarPlazie. Chyba nowy skep. Velvet Orchid .

    julia-loveee

    OdpowiedzUsuń
  4. tak są już w starplazie ;p też zauważyłam ;D

    Ashley_dzul1999

    OdpowiedzUsuń
  5. wiele z nich już jest dostępna w starplazie

    OdpowiedzUsuń
  6. To ten nowy sklep. Niektóre ciuchy są ładne. ;)
    irtaaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie sobbie.
    między innymi fajna czapka i okulary

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedynie buty mi się podobają.

    Olcia052

    OdpowiedzUsuń
  9. To Velvet Ordich (patrz kilka postów poniżej). Podoba mi się dosłownie kilka rzeczy - da się je zliczyć na jednej ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To nowy sklep - Velvet Orchid.
    Niezbyt podobają mi się te ubrania.
    Płaszcz byłby całkiem ładny, gdyby miał inne rękawy i kołnierz.
    Jeśli mam wybierać, najładniejsze według mnie są legginsy, buty z różowym puchem, jasnoróżowa torebka i brązowe buty.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedne buty boskie i sukieneczka jedna ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupię na pewno szaro-różową sukienke. Pare par butów. I zobaczy się jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. one są już w sklepie, przynajmniej połowa ;] fajne są szpilki na wysokiej koturnie przyozdobione wiszącymi sznurkami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niektóre już są w Nowościach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdy po raz pierwszy zobaczyłam te ciuszki, pomyślałam sobie "Średnie, pewnie znowu D-Signed albo coś podobnego", lecz gdy przyjrzałam się dokładniej, stwierdziłam, że to super ciuszki =) Najlepsza fuksjo-szara sukienka obok białej sukni!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektóre ciuszki już są w sklepie.
    Ja kupiłam kilka, a jeszcze czekam na tą sukienkę po lewej z kapotą, tą szaro-różową i na resztę butów, które dzisiaj się nie pojawiły ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. już są w starpalzie, w nowym sklepie

    OdpowiedzUsuń
  18. Niektóre rzeczy genialne! Nie mogę się już doczekać, może kupię 3 pary butów, 2 sukienki i torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niektóre już są :)

    Sara154Icy

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne śa te leginsy.... Ciekawo po ile.. heh

    OdpowiedzUsuń
  21. Nic mi nie przypadło do gustu.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  22. http://mykochamystardoll.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka szaro-różowa mi się podoba i legginsy ,a reszta trochę tandetna jest .

    OdpowiedzUsuń
  24. Szaro-różowa sukienka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Szaro-rozowa sukienka i szara sukienka sa sliczne :)

    OliviaDool

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się czarne rajstopowe leginsy i szpilki czarne w takie jakby sznurki .

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobają mi się czarne rajstopowe leginsy i szpilki czarne w takie jakby sznurki .

    OdpowiedzUsuń
  28. nie jestem przekonana

    miley_785-

    OdpowiedzUsuń